Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



 

תכירו את הwireless speaker adapter של לוגיטק:

 

http://www.ebay.com/itm/Logitech-Wireless-Speaker-Adaptor-for-Bluetooth-Audio-Devices-/350582739435?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51a05c11eb

 

כל מה שצריך לעשות זה להתאים לו ספק כוח לרכב - לחבר את הסמארטפון שלכם בBT (לא יודע אם זה ספציפית לאייפון או גם לאנדרואיד למען האמת)

 

לזרוק את הקובייה בתא המטען ליד המגברים.

 

לא צריך אפילו למתוח RCA לאורך הרכב :-D

 

ויש לכם מקור דיגיטלי לאורך כל הדרך עד לכניסה למגברים או לפרוססור.

 

 

עכשיו מעניין אם גם יש אחד כזה או אולי של יצרן אחר שגם יש לו יציאה אופטית :twisted::twisted::twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרבה זמן חשבתי לחפש דבר כזה. הרי אפשר לחבר את זה גם למגבר בבית. תודה!

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

זה מיועד למערכות ביתיות

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רשמת שצריך לחבר לו ספק כח לרכב.לזרוק ליד תא מטען,תחליט זה לרכב או לבית.

 

 

כל מה שצריך לעשות זה להתאים לו ספק כוח לרכב - לחבר את הסמארטפון שלכם בBT (לא יודע אם זה ספציפית לאייפון או גם לאנדרואיד למען האמת)

 

לזרוק את הקובייה בתא המטען ליד המגברים.

 

לא צריך אפילו למתוח RCA לאורך הרכב

פורסם

נכון - צריך לתאם\לחבר לו ספק כוח לרכב - מה לא ברור כאן?



 

זה פתרון ביתי אבל כמו הרבה פתרונות ביתיים שראינו כאן - את רובם ניתן לתאם לעבוד גם ברכב, כל הסיפור זה ספק הכוח.

 

במקרה הכי גרוע אם אתה ממש נואש ואין לך כוח - ממיר AC לDC וספק הכוח המקורי.

 

צריך לבדוק מה המתח שהמוצר הזה לוקח - יתכן וגם ספק לפטופ לרכב או ספק אוניברסלי לרכב יעשה את העבודה.

 

אני מתאר לעצמי שהמוצר הזה לא צורך הרבה כוח ופתרון כמו רגולטור משתנה כמו שעשיתי למקלט הHQCT (דונגל רדיו FM למחשב) יהיה מספיק טוב.

 

הנה אחד כזה:

 

http://www.ebay.com/itm/F02838-DC-DC-Step-Down-Adjustable-Power-Supply-Battery-Charger-Module-LED-Driver-/251105983235?pt=US_Rechargeable_Batteries&hash=item3a77153b03

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עכשיו מעניין אם גם יש אחד כזה או אולי של יצרן אחר שגם יש לו יציאה אופטית

:twisted::twisted::twisted:

 

לא זול אבל יש :

http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Optical-Receiver-A2DP-Digital-Coaxial-Home-Theater-Audio-PCM-HIFI-2-0-/330717306741#vi-desc

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

אחלה!



 

תחשוב מה אחד כזה וIPAD או טאבלט 10 אינטש עם BT יכולים לעשות ביחד עם BIT1

 

לא צריך חיווט בכלל לאורך הרכב! רק ממירי מתח (רגולטור 12V סטפדאון ל5V ) ושלום שלום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יותר מזה שזה חוסך חיווט לאורך הרכב (שזה nice to have), זה נותן לך אפשרות לנגן מוזיקה מכל טלפון סלולרי שנמצא ברכב בחיבור אלחוטי ,לדוגמה מוזיקה שלך שאתה נוהג, ושל אשתך שהיא נוהגת.

לגבי האיכות אני לא בטוח אם היא נפגעת או לא ,זה תלוי בסדר ההמרות במכשיר המשדר , ולדעתי היא כן תפגע.

 

אם יש לך carpc ורשת אלחוטית ברכב ואתה רוצה להנות משידור אלחוטי בין האייפון למחשב אתה יכול להשתמש בתוכנת shairport4w (שמדמה apple air port express) בחינם , ולשדר את המוזיקה מהאייפון ב air play באיכות גבוהה מאד למחשב דרך הרשת.

נ.ב - זה גם פתרון נורא נוח לשימוש ביתי אם יש מחשב ליד המערכת ורוצים לשדר למערכת מוזיקה מהאייפון.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

בעקרון כל המטרה של מוצר שכזה היא להפטר מהCARPC ברכב - מה אני צריך את זה עם אייפון\אנדרואיד יכולים לעשות היום את כל הפעולות:



 

1. מוזיקה.

2. רדיו אינטרנטי.

3. רדיו FM.

4. GPS.

5. OBDII

6. טלפון

7. חיבור למצלמת רוורס? -> אני בטוח שאפשר כי יש מצלמות רוורס אלחוטיות.

8. אינטרנט בכללי.

 

בקיצור - אם אתה סתם פריק של טאבלטים - זה משהו שיכולת לעשות מזמן.

 

אבל אם אתה אודיופיל (או מתיימר להיות :-D ) אז היום אתה גם יכול לקבל חיבור אופטי - אלחוטי! ולא רק להשקיע במתאמי HDMI שזה בעצם מתאם על מתאם.

 

ואני גם לא בטוח בכלל שהאיכות תיפגע - כל עוד הטווח דיגיטלי ואין איבודי מידע בגלל טעויות שידור קליטה של הBT אז אין שום סיבה שתרגיש הבדל שמיע.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כדי לשדר סטראו באיכות טובה דרך bt , המדיה צריכה לעבור כיווץ שבו מאבדים מידע (loosy compression), אני לא יודע אם זה היה שמיע או לא , יש מצב שלא.

 

אפשר בהחלט להחליף את הcarpc בסמארטפון / טאבלט שמכסה כמעט את כל מה שהמחשב יכול לבצע, וכמעט הכל כבר מובנה בתוכו (gps,3g modem..), וכנראה שלשם העולם הזה באמת הולך.

בשימוש היום יומי שלי בcarpc הדבר היחיד שאני עושה שלא הייתי יכול לעשות מטאבלט ,זה שליטה על הbit 1, ויש לי הרגשה שגם זה ישתנה בקרוב.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

אם תחליף את הביט1 ברוקפורד 3sixty.3 אז אתה כבר יכול לאמר שזה בעצם - השתנה.



 

ואני בטוח שאנחנו נראה בחצי שנה הקרובה כמה הפתעות חמודות מאודיסון :wink:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צר לי להרוס לכם את החגיגה, אבל הדעה שלי שונה בנושא בעיקר בגלל האיכות.

 

קצת פרטים טכניים: A2DP יכול להעביר מקסימום 372kbps (בפועל עובדים עם גג 320) בשני ערוצים שזה מצויין, אבל זה סה״כ הנפך המועבר בביטים. האיכות תהיה שונה מאוד בין הקודקים. למרות ש A2DP תומך בהעברה בקודקים mp3 ו aac, היצרנים לא חייבים לתמוך בהם ע״פי התקן. בעצם, הקודק היחיד שחייבים לתמוך בו זה SBC וגם לא במקסימום רוחב פס. ועוד לא דיברנו על שגיעות בהעברה...

 

ועכשיו לתכלס: אני לא מחשיב את עצמי לאודיופיל, אבל ההבדל (לפחות אצלי באוטו: iPhone + cz500) כל כך שמיע שאני מתבאס לשמוע מוסיקה מהאייפון דרך BT. שלא תבינו לא נכון, האיכות בסדר גמור, אבל אני ממש שומע את ההבדל ולכן מעדיף לחבר את כבל ה USB ולהזרים את המוסיקה דרכו.

 

ודרך אגב, החיבור למגבר (אופטי/אנאלוגי) זו ממש לא החוליה החלשה בשרשרת ;)

פורסם

דניס - זה שהחיבור האופטי לפרוססור הוא לא החוליה החלשה זה ברור, ובגלל זה אני גם מעדיף לעבוד בחיבור אופטי כל עוד אני יכול אלא אם כן יש מקור אנלוגי ממש אבל ממש ממש טוב.



 

ב320 KBPS אם אתה שומע הבדל בין מקור לדחיסת מקור - 99.9% ההבדל הוא במוח שלך - אבל זה כבר וויכוח אחר.

 

מספיק שיש לך 192KBPs והטענה היא שאתה כבר לא אמור להיות מסוגל לשמוע שום הבדל אם הדחיסה בוצעה ממקור טוב.

 

אם הBT מבטיח לך רוחב פס של לפחות 192K אני באופן אישי לא רואה כאן בעיה.

 

הדבר היחידי שבאמת נראה לי כאן בעל חשיבות זה CRC (שגיאות העברה)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא אשמע הבדל ב320kbs, זה ברור. אבל זאת בדיוק הטענה - לרוב כשתזרים דרך BT זה לא יהיה באיכות מקסימלית ש BT יכול לתת.

 

כדי שתוכל באמת להנות מהזרמה איכותית, שני הצדדים חייבים לתמוך באותו קודק באותה איכות גבוהה. וכל עוד זה לא מחוייב בתקן, רק היצרנים שהגדירו לעצמם כמטרה לתמוך בBT איכותי יעשו זאת (כנראה רק במכשירים יעודיים). לא נראה לי שבאיזשהו טאבלט/סמארטפון זה באמת פיצ׳ר בעל חשיבות רבה ליצרנים.

 

ולגבי הבדל בין 320 ל 192 (גם כאשר מדובר על קודק טוב כמו mp3): לפי דעתי זה שמיע.


×
×
  • תוכן חדש...