Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בקדילק מנוע GM מקורי "רגיל", V8 בנפח 6 ליטר. קרבורטור רוצ'סטר עם ארבעה לועות (4bbl) שעבר שיפוץ מקיף בעזרת קיט ייעודי לפני שנתיים. משאבת דלק חשמלית מחוברת בטור אחרי המשאבה המכאנית, ושתיהן חדשות. הרכב הוסב להצתה אלקטרונית ויש שמיניית פלאגים חדשים.

 

הבעיה: אחרי נסיעה ארוכה בה המנוע חם, בלתי אפשרי להתניע את הרכב מחדש אחרי דימום מנוע. בדקה הראשונה אחרי הכיבוי עוד כן, אבל אח"כ כבר צריך לתת למנוע שעה-שעתיים להתקרר עד שאפשר להזיז את הבטטה ממקומה. באסה. בקיץ שעבר זה לא היה עד כדי כך קשה.

 

ההשערה היא שהמנוע כל כך חם עד שהדלק מתאדה מיד מהקרבורטור, ואולי הפתרון הוא בספייסר ייעודי שיחצוץ בין הקרבורטור למנוע ויפחית את הטמפרטורה בתוך הקרבורטור. מה דעתכם, והאם יש אפשרויות נוספות? יצוין שגם עם המשאבה החשמלית אין מצב להניע מנוע חם. זאת גם לא בעיית חשמל. מצבר 80 אמפר חדש. מד חום המנוע לא עובר את החצי.

 

תודה

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יותר הגיוני שיש בעיה בסליל ההצתה.

כאשר אתה לא מצליח להתניע את המנוע החם, הנח מטלית רטובה במים קרים על סליל ההצתה מספר שניות על מנת לקרר אותו.

אם המנוע יתניע מיד, בדוק את הסליל, את הפלטינה והאם המצתים אכן מתאימים לעבודה עם סליל זה.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
יותר הגיוני שיש בעיה בסליל ההצתה.

כאשר אתה לא מצליח להתניע את המנוע החם, הנח מטלית רטובה במים קרים על סליל ההצתה מספר שניות על מנת לקרר אותו.

אם המנוע יתניע מיד, בדוק את הסליל, את הפלטינה והאם המצתים אכן מתאימים לעבודה עם סליל זה.

 

אורן

מדובר בהצתה אלטרונית - לא שמת לב? אין פלטינות.

לי נראה כי החיבור הטורי של שתי המשאבות הוא רעיון שגוי מיסודו. בטל את המשאבה המכנית.

האם צינור הדלק סמוך לצינור הפליטה? אם כן - הרחק אותו. גם בידוד הקרבורטור מסעפת הפליטה יועיל.

תוכל לבדוק אם זו באמת סתימת אדים על ידי יציקה ישירה של דלק לקרבורטור לפני ההתנעה החמה. אם זה יעזור - מדובר בסתימת אדים.

אם לא, קרוב לוודאי שמדובר בהצפה, והבעיה בגובה המצוף וכדומה.

גם זאת תוכל לבדוק על ידי לחיצה איטית אבל עד הסוף על המצערת והתנעה ממושכת. אם כשהמנוע יתניע סוף סוף יצא עשן שחור מהמפלט - מדובר בהצפה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

אין שום היגיון לחבר משאבה חשלית אחר מכנית

תחבר אותה מתחת לטנק ותבטל את המכנית ככה זה אמור לעבוד

כמובן אני משער שאתה עובד עם משאבה בעלת לחץ נמוך וספיקה גבוהה .

לגבי ההשערה תבטל אותה זה לא הגיוני

 

לדעתי הקויל שלך לא תקין .

איזה מער הצתה אתה עובד

 

בנוגע לקרב ממליץ להחליף אותו

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

זו בעיה מוכרת במנועים האלה הבעיה נובעת מחום המנוע שגורם לאידוי הדלק בסעפת היניקה ומנפילת מתח במערכת החשמל בזמן הפעלת המתנע שגם הוא חם בקיצור צריך לבצע מספר בדיקות בכדי לפתור את הבעיה

פורסם

הבעיה מתאימה כנראה לטיפטוף דלק.

כאשר הרכב לא מתניע לחץ מקסימום

על דוושת הגז לא להרפות ( לחיצה איטית

בכדי לא להוסיף דלק ממשאבת התאוצה)

תן סטרטר ארוך שים לב אם יש שיפור.

אם אכן היתה הצפה כאשר המנוע ידלק הוא

כמובן לא יעבוד מלא ולא יעלה על טורים מיד.

רק שהמנוע מתחיל להתאזן תרפה בהדרגה

את דוושת הגז.

(זאת אפשרות אחת)

 

בהצלחה קובי

פורסם

הבעיה היא באמת התאדות הדלק לפני הגעה לצילינדר. זה קרה לי בפליימוט כשניסיתי "קומבו" של summit (החלפה של הסעפת והקארבוראטור למשהו יותר "משודרג") ואחרי שהסתיימה העבודה שעלתה הון, הופיעה התופעה הנ"ל.

הפיתרון המיקצועי (לא של המוסך, כמובן, שלא היה לו מושג מה לעשות פרט ל"ללחוצ את דוושת הגאז הד הסוף") היה עם עצה של הספק:

יש ייצור מיוחד של מרווחני מתכת, גזורים בצורת תחתית הסעפת שאמורים לתת בידוד ואת הפיתרון. איני יודע אם זה עובד, שכן העדפתי לחזור לציוד המקורי, שכמובן פתר את הבעייה.

פורסם
הבעיה היא באמת התאדות הדלק לפני הגעה לצילינדר. זה קרה לי בפליימוט כשניסיתי "קומבו" של summit (החלפה של הסעפת והקארבוראטור למשהו יותר "משודרג") ואחרי שהסתיימה העבודה שעלתה הון, הופיעה התופעה הנ"ל.

הפיתרון המיקצועי (לא של המוסך, כמובן, שלא היה לו מושג מה לעשות פרט ל"ללחוצ את דוושת הגאז הד הסוף") היה עם עצה של הספק:

יש ייצור מיוחד של מרווחני מתכת, גזורים בצורת תחתית הסעפת שאמורים לתת בידוד ואת הפיתרון. איני יודע אם זה עובד, שכן העדפתי לחזור לציוד המקורי, שכמובן פתר את הבעייה.

 

 

Intake Manifold Valley Pan

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
הבעיה היא באמת התאדות הדלק לפני הגעה לצילינדר. .

זאת בדיוק הבעיה שמשאבת דלק חשמלית אמורה לפתור - בתנאי שלא מחברים אותה בטור למשאבה המכנית. כשקיימת רק משאבה חשמלית, והדלק התאדה מהקרבורטור כשהמנוע הודמם, מניחים לה לתקתק. כשהתקתוק נפסק, סימן שהקרבורטור התמלא בדלק, ואז ההתנעה מיידית.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

למה התכוון המשורר באומרו "הקרבורטור מתמלא דלק" ?

תא המצוף אמור להיות מלא בדלק תמיד, ואם המשאבה המכאנית תקינה אין סיבה שלא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
למה התכוון המשורר באומרו "הקרבורטור מתמלא דלק" ?

תא המצוף אמור להיות מלא בדלק תמיד, ואם המשאבה המכאנית תקינה אין סיבה שלא.

מה, הרב באמת לא הבין את כוונת המשורר?

אם הדלק התאדה מהקרבורטור, כפי שטען מר זלינגר, הרי שהקרבורטור לא היה מלא בו, אפילו שהוא אמור להיות מלא בו תמיד. יתר על כן, גם המנוע אמור להתניע תמיד, והוא לא. פויה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/


×
×
  • תוכן חדש...