Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשתא המצוף ריק מדלק, אזי יש בעיה או במצוף או במשאבת הדלק, שאמורה אחרי 2-3 שניות למלא את תא המצוף, ולאחר ההנעה בכל מקרה אין בעיה בהספקת הדלק.

אני זוכר שברנו 5 GT טורבו מסוף שנות ה 80' היה מאוורר מיוחד שתפקידו היה לצנן את המאייד (סולקס בודד), וכשהוא לא פעל המכונית פשוט לא הניעה כשהיתה חמה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
Intake Manifold Valley Pan

 

שאלה לדודי ולאילן: האם זה החלק שדיברתם עליו? לא ראיתי דבר כזה ואין לי מושג. תא המנוע ב-57 וב-58 זהה.

http://www.ebay.com/itm/57-CADILLAC-365-ENGINE-MOTOR-INTAKE-MANIFOLD-OIL-VALLEY-PAN-/120926958456?hash=item1c27cef378&item=120926958456&pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

או שאולי זה החלק המתאים? http://www.ebay.com/itm/270734918181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

תודה רבה רבה לכל מי שהתייחס כאן בשרשור, הכל נקרא בתשומת לב ונבדק. אם זה יעזור אעלה תמונות של תא המנוע.

 

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
שאלה לדודי ולאילן: האם זה החלק שדיברתם עליו? לא ראיתי דבר כזה ואין לי מושג. תא המנוע ב-57 וב-58 זהה.

http://www.ebay.com/itm/57-CADILLAC-365-ENGINE-MOTOR-INTAKE-MANIFOLD-OIL-VALLEY-PAN-/120926958456?hash=item1c27cef378&item=120926958456&pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

או שאולי זה החלק המתאים? http://www.ebay.com/itm/270734918181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

תודה רבה רבה לכל מי שהתייחס כאן בשרשור, הכל נקרא בתשומת לב ונבדק. אם זה יעזור אעלה תמונות של תא המנוע.

 

רון

 

לא יודע

תן פרטים מלאים על האוטו שלך

מנוע שנה של המנוע ודגם

וגם איזה רכב שנה ודגם

 

יש לך סעפת אלומיניום או ברזל ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
יותר הגיוני שיש בעיה בסליל ההצתה.

כאשר אתה לא מצליח להתניע את המנוע החם, הנח מטלית רטובה במים קרים על סליל ההצתה מספר שניות על מנת לקרר אותו.

אם המנוע יתניע מיד, בדוק את הסליל, את הפלטינה והאם המצתים אכן מתאימים לעבודה עם סליל זה.

 

אורן

 

נראה לך שזאת הבעיה גם אצלי ב-900?

 

אני חושב שהשלב הבא הוא להחליף את הסליל אחרי שניסיתי כמעט הכל

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

אין הגיון בהנחה שהתקלה בסליל ההצתה.

הסבר: אם התקלה נגרמת עקב התחממות הסליל - הוא לא יהיה יותר חם אחרי הכיבוי. לכן אם עבד כהלכה לפני הכיבוי הוא ימשיך לעבוד כהלכה גם אחריו. גם אין סיבה נראית לעין בגללה ביצועי סליל חם יהיו נחותים מסליל קר. יחס הליפופים נשאר אותו יחס וזה מה שקובע. הערה: אם מדובר במערכת גבולית בה המגעים מזוהמים ומכוסי קורוזיה, המצבר חלש, חוטי החשמל בלויים וכו' - החלפת כל פרט ופרט במערכת הזאת תביא לשיפור. במערכת חשמל כזו גם החלפת המצבר, הגנרטור, החוטים וכו' וכו' - ולאו דווקא הסליל - "יפתרו" את הבעיה.

הסליל זכאי איפוא.

לעומת זאת, יכול להיות הבדל בין מצב הדלק בקרבורטור לפני הכיבוי ואחריו. הרי מצב אפשרי, אחד מבין כמה וכמה: המצוף גבוה מדי, וקיים טפטוף מתמיד של דלק לתוך לועו ומשם לסעפת הכניסה. כתוצאה מכך ידלוף קצת דלק נוזלי לצילנדרים בעת ההתנעה - מצב לא טוב אך לא מונע התנעה. אבל כשהמנוע חם הדלק הזה מתאדה (לשם כך ישנה ה"נקודה החמה" בסעפת) ומתקבלת תערובת עשירה מדי להתנעה חמה.

כאמור, זו רק אפשרות אחת מבין כמה וכמה.

הספר autombile truble shooter מציין שתי סיבות, ושתיים בלבד, להתנעה קשה של מנוע חם: סתימת אדים, או רתיחת דלק בקרבורטור.

בין כל מה שנאמר עד כה בענייני מערכת הדלק הרוב מצויין בספר הנ"ל, פרט לשתי נקודות: הראשונה, במכוניות שיש בהם צינור החזרת דלק למיכל הדלק קיים שסתום אל-חוזר שעלול להיות סתום; יש בקרבורטור פתחים לשיחרור אדים המונעים חלק מנזקי הרתיחה - והם עשויים להיות סתומים.

קרא על כך עוד קצת כאן:

http://wp.me/pXLKy-PP

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

ממליץ לך לקפוץ לאיציק ראובני ברעננה

אני בטוח שהבעיה תיפתר הבחור גאון בכל מה שקשור ל V8 אמרקאי

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
שאלה לדודי ולאילן: האם זה החלק שדיברתם עליו? לא ראיתי דבר כזה ואין לי מושג. תא המנוע ב-57 וב-58 זהה.

http://www.ebay.com/itm/57-CADILLAC-365-ENGINE-MOTOR-INTAKE-MANIFOLD-OIL-VALLEY-PAN-/120926958456?hash=item1c27cef378&item=120926958456&pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

או שאולי זה החלק המתאים? http://www.ebay.com/itm/270734918181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

תודה רבה רבה לכל מי שהתייחס כאן בשרשור, הכל נקרא בתשומת לב ונבדק. אם זה יעזור אעלה תמונות של תא המנוע.

 

רון

 

שלילי ושלילי אחד זה משהו שקשור לשמן והשני זה אטם תחתון למאייד.

בנוסף אני ממליץ לך לא לפתור את הבעייה לבד, או בעזרת חובבים, אלא למצוא אדם שבאמת מבין בעניין זה, כיוון שאתה עלול להיכנס להוצאות ללא תוצאות.

אם לא תסתדר תתקשר אלי בטלפון ואני חושב שאוכל לעזור (קצת)

פורסם
לא יודע

תן פרטים מלאים על האוטו שלך

מנוע שנה של המנוע ודגם

וגם איזה רכב שנה ודגם

יש לך סעפת אלומיניום או ברזל ?

 

מנוע GM 365 V8, למיטב ידיעתי יש רק סוג אחד כזה. אורגינלי ברכב.

הדגם של הרכב הוא כמו שמופיע בחתימה. לכל הקדילקים ב-1956 עד 1958 אותו מנוע וקרבורטור, למעט דגמי אלדוראדו שהשתמשו בשלושה קרבורטים של לוע כפול (עם אותו מנוע 365) במקום קרבורטור יחיד עם 4 לועות כמו שיש אצלי.

לגבי הסעפת - לדעתי היא מברזל.

תראו בבקשה את התמונות, אולי זה יקפיץ משהו לעין. התמונה האחרונה של קופסת האלומיניום היא קיט ההצתה האלקטרונית (או מגבר הפלטינה?). משאבת הדלק החשמלית מוצמדת לכנף השמאלית (בצד של הנוסע, משמאל למדחס). משאבת התאוצה הוחלפה לפני שנתיים ותקינה. עוד פרטים על הרכב בהודעה שפותחת את השרשור.

תודה!

DSCN4282.jpg

DSCN4283.jpg

DSCN4284.jpg

DSCN4285.jpg

DSCN4286.jpg

DSCN4287.jpg

DSCN4288.jpg

DSCN4290.jpg

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

חסרים פרטים

fuel vapor lock עלול להיות הסיבה ,אך אם הכל היה בסדר בשנים קודמות אין סיבה שתצטרך מבודד חום למאייד

עליך להעלות סרטון של המנוע בשעת התנעה לאחר נסיעה ארוכה

האם המנוע נתקע בשעת סיבוב המתנע? (קידום הצתה)

האם המתנע מסובב את המנוע מהר מספיק ?

האם לאחר ההנעה יש עשן שחור ?

האם יש בקפייר או אפטרפייר (פיצוץ באגזוז או בקרבורטור )?

האם לחיצת הדוושה עד הסוף ,בשעת מתן הסטרטר, משפרת את התנעת המנוע?

חבר מד מתח אל קוטבי סליל ההצתה ,האם אתה מקבל מתח מצבר ? גם כאשר המנוע חם ?

האם יש שינוי בתצרוכת הדלק?

האם לחץ הדלק עומד על 6 psi לפחות ?

האם צנורות הדלק המתכת והגמישים תקינים ולא מקופלים או סתומים כולל מסנן ?

האם פקק מיכל הדלק תקין שומר על לחץ וגם נשם המיכל תקין

האם צנרת המיכל ומיכל הדלק תקינים בצורתם החיצונית?

הרכב צינור דלק שקוף ובדוק בועות אויר בדלק

מדוע עברת למשאבה חשמלית ? יתכן כי הספיקה נמוכה

יש לערוך בדיקת עשן לסעפת היניקה כולל המאייד יתכן כי יש דליפת אויר גדולה מצירי הפרפרים במאייד

האם קיים שסתום למיחזור גזי פליטה ,יש לפרקו ובדוק אטימה

בדוק את מנגנון הצ'וק האוטומטי שהוא פתוח גם בהנעה חמה

בנוסף לאורן הנח סמרטוט ספוג במים קרים על המשאבה המכנית והנע אם הבעיה נפתרה החלף משאבה

פורסם

קראתי את כל התגובות...כל תגובה אכן יכולה להיות הסיבה לבעיה.אבל אני רוצה להתייחס למשהו אחר לחלוטין שעושה צרות כשהמנוע חם.

קוראים לחלק הזה - לקטן. חלק זה נמצא בתוך המפלג. תפקידו לתרגם את הקוים אלקטרומגנטים שנוצרים במפלג לניצוץ.

כמובן שישנה גם בעיה מהסוג הזה כשמכבים את המנוע וחום המנוע עולה, לפעמים הלקטן עושה צרות.

 

שווה בדיקה!!!

בהצלחה!!!

פורסם
אני רוצה להתייחס למשהו אחר לחלוטין שעושה צרות כשהמנוע חם.

קוראים לחלק הזה - לקטן.

המנוע היה חם גם לפני הכיבוי. למה אז הלקטן לא "עשה צרות"?

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

הלקטן עלול לעשות צרות כשחום המנוע עולה מעל הטמפ' הרגילות שלו.

בדרך כלל זה קורה לאחר כיבוי המנוע.

תשובתי זו היא מנסיון בשטח ולא ניחוש....

פורסם

שלום

 

 

אולי הדלק מיתנדף לאויר ונוצר פקק אדים ואז בחיים לא יניע.

בדיקה פשוטה .

כאשר המנוע חם הורד מסנן אויר התז מעט ספרי קרבורטור תנסה להניע ונראה מה קורה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

משהו תפעולי שיעזור לך גם לאבחן מה הבעיה.

ראשית, בטל את המשאבה המכנית שכרגע רק גורעת ולא מוסיפה. בשלב ראשון פשוט עקוף אותה.

כשהמשאבה החשמלית פועלת היא מתקתקת. היא מתקתקת מהר מאד כשהקרוברטור או קו הדלק ריקים, והיא מתקתקת לאט, או בכלל לא, כשהקרבורטור מלא בדלק.

אחרי נסיעה ארוכה, כשהמנוע חם, סובב את המפתח כך שכל רכיבי המכונית מקבלים חשמל, אך אל תמשיך להתנעה. האזן לתיקתוק המשאבה החשמלית. בצע את ההתנעה רק כאשר התקתוק חדל או מאט מאד.

זה גם מאד יעזור לאבחן מה הבעיה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/


×
×
  • תוכן חדש...