Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי (אין לו רישיון) נהג באוטו ללא טסט וביטוח ועשה תאונה. הוא יצא מחניה ואיכשהו איבד שליטה על האוטו ונתקע בג'יפ. האוטו הושבת (פיאט אונו - נמעך כמו קלקר...) הנזק לג'יפ - כ 15K.

 

עכשיו השאלה היא איזה עונש בערך הוא יקבל במשפט ?

לכמה זמן שלילה ?

יש עונשים נוספים שמקבלים מלבד שלילה במקרה כזה ?

פורסם

מקסיקו יפה בזמן הזה של השנה...smily1263.gif

 

 

 

 

 

 

וברצינות, תן עוד פרטים. בן כמה הוא?, האם היו נפגעים?

 

בכל מקרה הערכה (לא מקצועית) שלי היא שבעקבות האירוע יאפשרו לו להוציא את הרישיון מספר שנים מאוחר יותר משהיה יכול להוציא מלכתכילה לפני האירוע (לגבי קנס כספי אינני יודע).

 

אה כן...ושיצפה שהביטוח ואולי אף הצד הנפגע יתבעו אותו אזרחית (אם אין נפגעים אז לא צפויה להיות לו בעיה כלכלית גדולה כפי שיכולה הייתה להיות לו אילו היו נפגעים).

פורסם
חבר שלי (אין לו רישיון) נהג באוטו ללא טסט וביטוח ועשה תאונה. הוא יצא מחניה ואיכשהו איבד שליטה על האוטו ונתקע בג'יפ. האוטו הושבת (פיאט אונו - נמעך כמו קלקר...) הנזק לג'יפ - כ 15K.

 

עכשיו השאלה היא איזה עונש בערך הוא יקבל במשפט ?

לכמה זמן שלילה ?

יש עונשים נוספים שמקבלים מלבד שלילה במקרה כזה ?

 

היתה מעורבת משטרה?

 

כי אם לא.. לדעתי חברות הביטוח יכולות להסדיר את זה מחוץ לבתי המשפט, ואז הוא רק יצטרך לשלם על נזקי הג'יפ (וגם בעל האונו שאני משער שזה חבר שלו, יצטרך להיסתדר איתו איכשהו)

פורסם

1. אין לו ביטוח...(אם כי זה נכון שהוא יוכל להסדיר את זה מחוץ לבימ"ש).

 

2. אני מעריך שהמשטרה כן מעורבת אחרת החבר בטח כבר היה סוגר את הנושא מול בעל הג'יפ ולירן לא היה פותח את השרשור ושואל אותנו בכלל לגבי שלילה ומה צפוי לחבר.

פורסם

האונו לא של חבר שלו, אלא שלו. הוא החליט לקנות אוטו כי הוא היה בטוח שהוא עובר טסט. (והוא לא עבר בסוף. אז הוא החליט לא לחכות...)

 

היתה מעורבות משטרה.

בעל הג'יפ לא הסכים להסדיר את העניין בינהם, והזמין משטרה.

פורסם

היתה מעורבות משטרה.

בעל הג'יפ לא הסכים להסדיר את העניין בינהם, והזמין משטרה.

פעולה חיובית ביותר מצד בעל ה-CJ.

 

העונש - שלילה למס' שנים לא מבוטל(חבל שאין לצמיתות), בתוספת קנס של אלפי ש"ח.

כמו שמצמץ ציין - שיצפה לתביעה אזרחית על הנזק לצד ג'.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

למה אתה חושב שצריך שלילה לצמיתות ?

לדעתי אחרי שבן אדם משלם אלפי שקלים על התאונה, עוד כמה אלפים על קנס וכמה שנים בלי רישיון, אני חושב שהוא ילמד את הלקח...

לא מגיע לבן אדם שעל טעות שעשה שהיה בן 18, הוא יסע בטרמפים לעבודה בגיל 40... מסכים ?

 

ד"א השלילה תקפה על כל רכב מנועי ? כלומר לא יהיה ניתן לעשות רישיון אחר (50 סמ"ק) אחרי מתן השלילה ?

פורסם
למה אתה חושב שצריך שלילה לצמיתות ?

לדעתי אחרי שבן אדם משלם אלפי שקלים על התאונה, עוד כמה אלפים על קנס וכמה שנים בלי רישיון, אני חושב שהוא ילמד את הלקח...

לא מגיע לבן אדם שעל טעות שעשה שהיה בן 18, הוא יסע בטרמפים לעבודה בגיל 40... מסכים ?

 

ד"א השלילה תקפה על כל רכב מנועי ? כלומר לא יהיה ניתן לעשות רישיון אחר (50 סמ"ק) אחרי מתן השלילה ?

יש לו (ולסובבים אותו) מזל שה"טעות" הזו היתה "רק" באיזור החניה, ולא במקום מסוכן יותר עם תוצאות גרועות יותר.

העובדה שהוא "איכשהו" איבד שליטה על הרכב כנראה מסבירה מדוע הוא לא עבר טסט- אולי הוא פשוט עדיין לא מוכן מספיק? הבעיה היא שאם הוא הרשה לעצמו לנהוג ללא רישיון, אני מניח שגם השלילה החוקית שהוא יקבל לא תזיז לו...:roll:

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
למה אתה חושב שצריך שלילה לצמיתות ?

לדעתי אחרי שבן אדם משלם אלפי שקלים על התאונה, עוד כמה אלפים על קנס וכמה שנים בלי רישיון, אני חושב שהוא ילמד את הלקח...

לא מגיע לבן אדם שעל טעות שעשה שהיה בן 18, הוא יסע בטרמפים לעבודה בגיל 40... מסכים ?

 

ד"א השלילה תקפה על כל רכב מנועי ? כלומר לא יהיה ניתן לעשות רישיון אחר (50 סמ"ק) אחרי מתן השלילה ?

שינסה קורקינט חשמלי.

ככה זה, שהראש דפוק כל הגוף סובל.

 

דר"א...

איך בדיוק ביציאה מחניה מאבדים שליטה ונכנסים בג'יפ ?

פורסם
שינסה קורקינט חשמלי.

ככה זה, שהראש דפוק כל הגוף סובל.

 

דר"א...

איך בדיוק ביציאה מחניה מאבדים שליטה ונכנסים בג'יפ ?

אני לא מסכים שלילה לצמיתות אפילו על רצח אתה מתי שהוא יוצא לחופש...

אנשים לומדים לקחים תאמינו לי אחרי שהוא ישלם את כול הכסף הזה אחיר שהלך לו כול הפיאט אוטו שלו ( לא זה משהו מיוחד אבל עדיין ) אחרי כול הכסף שהוא שם לרשיון ועוד שהוא היה כולכך הטוח שהוא עובר טסט

אני לא יתפלא אם הוא יתאבד.......

אז תאמין לי שעוד כמה שנים הוא לא יעשה דברים כאלה...

פורסם
ד"א השלילה תקפה על כל רכב מנועי ? כלומר לא יהיה ניתן לעשות רישיון אחר (50 סמ"ק) אחרי מתן השלילה ?

אני בספק שהוא יוכל לקבל רישיון לקטנוע/אופנוע אחרת הענישה לא תהיה אפקטיבית ותאבד את תכליתה.

פורסם

למרות שסיבת אי קבלת הרישיון ברורה כאן..:-)

הילד חיסל את האונו שלו,

הוא ישלם על הג'יפ- תיקון, ירידת ערך וכו'..

למרות שאף אחד לא אוהב לשמוע על דברים כאלה(ויש דברים יותר גרועים..)

שלילה לתקופה מסוימת נניח שנה שנתיים + שלילה על תנאי

לתקופה ממושכת יותר -לצמיתות תהיה אפקטיבית.

צריך לשלול לו את הרשיון לתקופה ואם הוא לא ינהג בתקופה

זו- אז את הלקח הוא למד והבין מה הוא עשה.

אם יתפס נוהג בתקופת השלילה- זה כבר מעבר לשלילת רישיון.

אף אחד לא נפגע וכמו שאמרו כאן אם תהיה שלילה לצמיתות

הוא ינהג ללא רשיון.

הוא עשה טעות, הוא הולך לשלם עליה כמו שצריך וזה מספיק.

האנשים המסוכנים הם אלה שעושים דברים כאלה מתחמקים,

לא מגיעים בכלל למשטרה וגם אם כן הם מצפצפים.

אני קצת מרחם על הילד ומאמין למתן שהוא יכול לחשוב על התאבדות..

עבריין אמיתי היה מתחמק מכל המצב הזה ..

כמה אנשים כאן סיפרו שנהגו בלי רשיון ולמזלם הם מספרים על זה בחיוך..

אז יש דברים חמורים הרבה יותר(לא שהמעטתי כאן בחומרת המעשה).

במקום לקוות שישללו לו את הרשיון לכל החיים, אני מקוה שילמד את הלקח,

יעשה רשיון כמו שצריך ולא יכנס בגי'פים תמימים..

 

תומר.

פורסם

לדעתי בעל הג'יפ דפוק. במקומו הייתי סוחט את הנער הצעיר עד כדי כך שיצטרך לדחות את הגיוס על מנת לעבוד ולהחזיר לו את הכסף. ככה הייתי מרוויח יותר, וככה גם הילד(או שלא:-P ).

172

פורסם
לדעתי בעל הג'יפ דפוק. במקומו הייתי סוחט את הנער הצעיר עד כדי כך שיצטרך לדחות את הגיוס על מנת לעבוד ולהחזיר לו את הכסף. ככה הייתי מרוויח יותר, וככה גם הילד(או שלא:-P ).

 

תכלס, אני לא מכיר הרבה אנשים שלא היו משלמים המון כסף כדי שלא ידחו להם את הרישיון ב-5 עד 10 שנים

×
×
  • תוכן חדש...