Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצ"ב שני הצעות, האחת מבוססת I5 אשר שפרתי בהצעה את דגם הלוח לדור מתקדם יותר, יותר חריצים להרחבת זכרון אם אי פעם תצטרך, ויציאת HDMI אם תרצה לחבר את המחשב ישירות למסך טלוויזיה.

 

השנייה מבוססת I3 כדי להוזיל את ההצעה.

 

בשניהם השתמשתי במארז מיני טוב של COOLERMASTER אשר ידועים באיכותם, זרימת אויר טובה ומיני כי הוא תופס פחות מקום, וספק כח של ENERMAX, אמנם לא פסגת הטכנולוגיה, אך איכותי, וואט אמיתי, ואחריות מורחבת של 5 שנים.

 

אין סוף לחלקים שאפשר לשים או לשדרג בהצעות, בין מחשבים של 2000 ש"ח למפלצות של 8000 ש"ח, אתה חייב לחשוב עם עצמך כמה אתה מקציב ולהסגר על זה, אחרת תקבל עוד ועוד ועוד מפרטים ותהיה כבר מבולבל לגמרי.

 

I5:

dany2carsforum.jpg

 

I3:

dany3carsforum.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אחלה מפרטים, רק 2 הארות/הערות:

 

1. 2 סטיקים של 2 גיגה כל אחד ולא סטיק אחד של 4 גיגה (אחרת אין ניצול של דואל צאנל)

 

2. לא הייתי הולך על מארז MINI כי הוא הרבה פחות נוח לשדרוגים, להתקנות ובכלל, בד"כ, יש בו פחות שטח לתחלופת אוויר

פורסם

נדמה לי שהמחשב שלי לא עבר שום תוספת מאז שהוא נקנה,רק הוחלפו חלקים פגומים.

זה המחשב שלי:

pentium® 4cpu 3.0GHZ

512MB ram.

 

זה הלוח אם:

http://www.on-off.co.il/?action=p839170

וזה הכרטיס מסך:

http://www.pascal-sh.com/product.asp?productid=3620

 

יש חלק שניתן להקריב למחשב הבא?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לגבי הזכרונות, מקבל את ההערה, אפשר להתקין קיט של 2X2 במהירות 1600 (ללא תוספת במחיר) במקום הסטיק הבודד. אמנם ההבדל לא יהיה מורגש אבל אם כבר..

לא הייתי מרכיב קיט של 2X2 בהצעה עם הI3 כי ללוח יש רק 2 חריצים פנויים ושדרוג עתידי סתם יעלה עוד כסף.

 

בהצעה של הI5 שמתי לוח עם 4 חריצים כך שזה פחות משנה.

 

לגבי מארז המיני, אפשר כמובן כל מארז מידי אחר מקביל ברמת המחיר יותר או פחות, מארז מיני לדעתי למחשב שהוא לא מפלצת משחקים זה לא קריטי ודווקא נחמד שהוא תופס פחות כמה סנטימטרים בגובה, ולמי בדיוק לא יהיה נוח? לטכנאים שירכיבו או ישדרגו בעתיד את המחשב? למה זה צריך לעניין את הלקוח?

 

אגב, המארז הזה מצויין מבחינת אוורור, אמנם הוא עם ספק עליון אבל מאוורר 120ממ קדמי מאחורי גריל גדול ולא כמו במארזים אחרים אשר שואבים מפס צר בתחתית המארז, ניתן להרכיב גם מאוורר80/90 ממ אחורי או צידי בלי שום בעיה.

 

אגב, גם מפלצות משחקים התקנתי במארזים כאלה עם כרטיסי מסך גודל מלא, גוף קירור גדול מאד וריבוי זכרונות וכוננים, היה לא פשוט אני מודה, אבל זה יצא קופסא קטנה ואימתנית למדי :).

 

 

עריכה:

לגבי החלקים שציינת, אז: לא, ולא.. נסה למכור אותם בלוחות יד שניה או תרום את המחשב למי שצריך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני יכול לגשת עם המפרט שנתת לחנות ולבקש אותו נכון?כמובן אם יש להם את כל החלקים.

איזה חנויות מומלצות באיזור המרכז? חוץ מKSP.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לא מכיר חנויות באזור המרכז ברמה מעבר מה שקראתי בפורומים שונים, אתה יכול תמיד להכנס לפורומים של מחשבים ולחפש המלצות, יש גם חבר פורום כאן בפורום שבעלים או מנהל של חנות בשם RSM שנראה לי יש לה סניף באזור המרכז.

לגבי המפרט עצמו הוא מורכב מדברים די סטנדרטיים, זה לא שיש כאן משהו אקזוטי, מקסימום אותה חנות שתפנה אליה לא עובדים עם אותם יבואנים ויתכן שדגמים מסויימים של ציוד לא יהיה להם ויציעו לך חלקים דומים של חברה אחרת.

אגב, אני שולח ציוד לכל הארץ.

 

תתחדש!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז בכייף הייתי קונה אצלך אך מה קורה אם יש תקלה כלשהי?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בוקר טוב!

 

במקרה תקלה, ניתן לשלוח את החלק התקול אלי לחנות (או את כל המחשב), הוא ישלח להחלפה במסגרת האחריות וישלח אליך חזרה.

מפני שהאחריות על כל החלקים היא אחריות יבואן אוכל אפילו להפנות אותך במקרים מסויימים אם תרצה ישירות ליבואן (אשר נמצא במרכז) לצורך הטיפול במסגרת האחריות.

אני אבין אם תמצא שזה לא נוח לך ולא יקרה שום דבר אם לא תרכוש אצלי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...