Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כ-7 חודשים קיבלתי דו"ח מפקח עירוני על חניה בחניית נכים, במרכז ירושלים (1,000 ש"ח).

חניתי בתום לב וללא ידיעה - מודה בטעות.

 

לצערי, אוטובוס פרטי שהמתין על נתיב הנסיעה הסתיר את התמרור המציין כי 3 מקומות החניה הבאים הם לנכים.

שפת המדרכה הייתה אפורה.

אני חניתי במקום ה-3 מתוך ה-3.

אינני ירושלמי ולכן ואינני מכיר את העיר.

 

פניתי במכתב ערעור למחלקת החניה בעירייה - אך זה נדחה.

קיבלתי את התמונות שצילם הפקח, שימו לב למיקומים.

 

כעת נותרה בידי האפשרות להגיש בקשה ולהישפט, וכאן ההתלבטות:

מצד אחד, אני יודע שהסיבה לכך היא הסתרת התמרור ע"י האוטובוס.

מצד שני, התרשמתי עד כה משיחות עם אנשים כי הסיכויים לזיכוי במשפט קלושים וחבל על בזבוז הזמן היקר.

חלקם אף ציינו כי השופט מסוגל להחמיר עם הענישה (?) - האם היו מקרים בעבר?

 

מה דעתכם?

 

תודה מראש

אפי

3.jpg

1.jpg

2.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

יכול להיות שתיפול על שופט נחמד ביותר, שיבין את הטעות שלך, ויאמין לך על כך שהיה אוטובוס שהסתיר לך. במצב כזה אתה כנראה תשלם קצת פחות.

יכול ליהות ויבוא שופט שיגיד או שתוכיח שהיה שם אוטובוס, או שפעם הבאה תהיה יותר זהיר, ותבדוק טוב טוב איפה אתה מחנה. ויגיד לך שהעונש נשאר כמו שהוא.

וגם יכול להיות שיבוא שופט כועס, ויגיד שאתה גם עבריין שמחנה בנכים, ואחר כך עוד מנסה להתחמק עם תירוצים, ויחמיר את העונש.

שולשתם אגב, יכולים להיות אותו השופט בימים שונים.

 

תמיד כשאני מתכנן להחנות ברחוב כלשהוא אני בודק תמרור בתחילת הרחוב, במידה ולא קיים כזה אני מחנה, וגם בודק תמרורים באזור החנייה. אני עושה זאת כדי להימנע ממקרים כמו שלך, כי גם לחבר שלי קרה משהו דומה (הוא חנה בחנייה פרטית של דייר בניין בלי ששם לב, כמובן שהתנצל, והדייר היה מאוד נחמד, והבין את הטעות).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה ניקו.

 

מצורף תרשים שמסביר את הסיטואציה.

האם מישהו מכיר תקדימים בהם השופט החמיר בעונש על חניה אסורה בחניית נכים?

PARKING.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לדעתי סיכוייך לזכות אפסיים.

 

לא נראה לי שהשופט יחמיר בעונש - אך לך תדע אם הוא לא יריב עם אשתו או אחד הילדים שלו בבוקר המשפט...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלם ושכח

 

כי

 

תחסוך לך עליה לירושלים למשפט ואולי גם את החמרת הענישה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חבל על בזבוז הזמן שלך .

כמו שכבר אמרו לפני שלם ושכח , כבר שמענו מספיק על מקרים בהם החמירו עם מקרים קלים מאלה .

בוא ונגיד שהוא יוותר לך , הוא לא ישלח אותך בלי לפחות עונש כלשהו על תנאי למשך X שנים ובמקרה שתעשה טעות הכי קטנה ב-X שנים האלו תקבל עונש הרבה יותר גדול .

קשה לי להאמין שהוא יוותר לגמרי כי תרצה או לא העבירה נעשתה, אפילו אם בתום לב .

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר. שונא שכתוב משהו במרחק של 10 מטר ממך.

אנשים לא תמיד שמים לב לדברים האלה מכל מיני סיבות, כמה קשה לסמן את הרצפה בכחול? כמה קשה לשים עוד שלט קרוב לחניה?

אם חיפשת חניה 25 דקות בתוך העיר, ואפילו בלי שהאוטובוס יסתיר לך, ואתה כבר נואש ועייף מעצבים,

ראית את החניה הזו מרחוק בלילה שכזה, אתה אוטומטית שם גז לכיוונה כמעט בלי לשים לב לסובב אותך.

 

בקיצור תנסה ואל תתייאש, על דבר כזה גם אני הייתי נלחם.

שיהיה בהצלחה חבר.

פורסם

אחד הדברים המרגיזים שעושות (או למעשה לא עושות) העיריות: מוותרות על סימון המעטפה על הכביש שיכול להדגיש לנהגים שומרי חוק שמדובר בחנית נכים.

נכון שהסימון אינו מחוייב על פי חוק, והשלט מספיק, אבל למה לא לעשות מאמץ קטן שיגדיל את הסיכויים שהכחניה תשאר פנויה עבור מי שבאמת צריך אותה?

פורסם
שונא שכתוב משהו במרחק של 10 מטר ממך.

אנשים לא תמיד שמים לב לדברים האלה מכל מיני סיבות,

לא שם לב? אז תשלם!

הכביש הוא מקום שצריך לשים לב!

 

כמה קשה לסמן את הרצפה בכחול? כמה קשה לשים עוד שלט קרוב לחניה?

כי 10 מטר זה בצד השני של העיר?

 

 

אם חיפשת חניה 25 דקות בתוך העיר, ואפילו בלי שהאוטובוס יסתיר לך, ואתה כבר נואש ועייף מעצבים,

ראית את החניה הזו מרחוק בלילה שכזה, אתה אוטומטית שם גז לכיוונה כמעט בלי לשים לב לסובב אותך.

 

על מעשים שעושים אוטומטית משלמים אוטומטית!

1000 ש"ח בבקשה ותגיד תודה שלא עברת בעצור ונהרגת כי "אתה נואש ועייף מעצבים"

 

בקיצור תנסה ואל תתייאש, על דבר כזה גם אני הייתי נלחם.

שיהיה בהצלחה חבר.

 

לא מדובר פה על עקרונות אלא על תקדימים בבית המשפט והתקדימים הם נגד פותח השרשור אז על בסיס מה אתה ממליץ לו ללכת לבית משפט?

הוא יכול בלי שום בעיה לצאת משם עם 2000 ש"ח קנס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום רב.

 

אני בהחלט יכול להבין את ההתלבטות שלך. לכאורה, מדובר בטעות

שנעשתה בתום לב, ובנסיבות בעייתיות נוכח המצאות האוטובוס במקום.

 

אני אנסה להבהיר עבורך את הפאן המשפטי.. מאחר ומדובר בעבירה

שבה אחריות הנהג היא גבוהה מאוד, טענות מסוג זה, שלא יהיו מגובות

בראיות ברורות וחד משמעיות (כמו תצלום של האוטובוס החונה בניגוד

לחוק, ומכסה באופן מוחלט את התמרור) לא יתקבלו בהבנה על ידי

בית המשפט.

 

לנהג יש חובה לבדוק היטב את מקום עצירת או חניית הרכב.

 

לפיכך, הסיכויים קלושים, אבל, אולי, אם ישתכנע השופט כי מדובר

במיקרה חריג ומיוחד יאות הוא להקל במעט בגובה הקנס.. אולי..

 

עו"ד אסף שמיר

פורסם

עו"ד שמיר,

 

האם מנסיונך העשיר, ייתכן גם מצב שכבוד השופט יכעס על הנאשם ש:

גם מחנה בחניית נכים (כידוע, מעבר עניין התחבורתי גרידה, מדובר בטאבו חברתי שלא מעט אזרחים מגיבים אליו בחומרה)

גם מגיע בתירוצים מגוחכים (מגוחכים כמובן רק בהעדר הוכחות)

וגם מבזבז את זמנו של בית המשפט

 

ויחמיר עם הנאשם?

 

אם לא יתכן כזה מצב, תפאדאל, שירוץ לבית המשפט.

אם כן קיים כזה תסריט, מה רמת ההחמרה שעלולה ליפול עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שניה,

לפי הצילומים ישנו תמרור נוסף של נכים, ממש בסמוך למקום החניה שלך.

את התמרור הזה רואים בצילום, אך לא הוספת אותו באיור שלך.

 

מדוע לא הוספת אותו ? הרי האוטובוס לא הסתיר אותו ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

תמרור מתפקד בדרך כלל ממנו והלאה אז סביר כי הוא עבור המשך הרחוב , למרות שניתן היה להסתפק בתמרור אחד שמציין 5-6 מקומות חניה ( התמרור שהוסתר על ידי האוטובוס )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שניה,

לפי הצילומים ישנו תמרור נוסף של נכים, ממש בסמוך למקום החניה שלך.

את התמרור הזה רואים בצילום, אך לא הוספת אותו באיור שלך.

 

מדוע לא הוספת אותו ? הרי האוטובוס לא הסתיר אותו ?

 

התמרור הנוסף מתייחס למקומות החניה שבהמשך הרחוב.

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...