Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

לאחרונה התחיל להפריע לי הקטע שהצבע דהוי בקווליאר שלי (מכסה מנוע,גג ,ובגאז' וגם התחילו קילופים בצדדים כזה) .

מאחר ואני קצר בכסף ,אין באפשרותי לצבוע את הרכב .

 

במכסה מנוע למשל זה דהוי ממש ,וזה החלק שהכי דהוי .אם מעבירים אצבע אז אין עוד שכבות ,זה כבר הברזל עצמו (כמובן בלי חלודה וכאלה) .

 

השאלה שלי ,אם אני אעשה ווקס\פוליש לרכב (לא ידוע מה ההבדל בינהם),זה יעקב את הדהייה ?

 

תודה .

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם
שלום ,

לאחרונה התחיל להפריע לי הקטע שהצבע דהוי בקווליאר שלי (מכסה מנוע,גג ,ובגאז' וגם התחילו קילופים בצדדים כזה) .

מאחר ואני קצר בכסף ,אין באפשרותי לצבוע את הרכב .

 

במכסה מנוע למשל זה דהוי ממש ,וזה החלק שהכי דהוי .אם מעבירים אצבע אז אין עוד שכבות ,זה כבר הברזל עצמו (כמובן בלי חלודה וכאלה) .

 

השאלה שלי ,אם אני אעשה ווקס\פוליש לרכב (לא ידוע מה ההבדל בינהם),זה יעקב את הדהייה ?

 

תודה .

 

פוליש מוריד שכבת צבע מיקרונית. יש פוליש ברמות חיתוך שונות, בדר"כ עובדים עם פוליש גס(קומפאונד) להסרת שריטות, טיפול בתפוזיות ופגמי צבע קשים ומסיימים בפוליש עדין על מנת לתת פיניש יפה לצבע, ללא הולוגרמות וכו'.

כמובן שיש טווח רחב מאד של מוצרים, הדוגמאות היו לשם המחשה.

 

ווקס מספק שכבת הגנה לצבע. חובה למרוח ווקס לאחר פוליש ובאופן כללי מומלץ למרוח ווקס מס' פעמים בשנה באופן שוטף.

 

יהיה בעייתי לבצע פוליש על צבע מתקלף. אני מציע לך להתייעץ עם דיטיילר שיעריך את מצב הצבע.

http://www.nessdetail.com/

אתה יכול לפנות ליבגני בטלפון ובמייל וגם לשלוח לו תמונות.

 

כמובן שיש עוד בעלי מקצוע טובים, לי פשוט יצא להכיר את יבגני.

פורסם
פוליש מוריד שכבת צבע מיקרונית. יש פוליש ברמות חיתוך שונות, בדר"כ עובדים עם פוליש גס(קומפאונד) להסרת שריטות, טיפול בתפוזיות ופגמי צבע קשים ומסיימים בפוליש עדין על מנת לתת פיניש יפה לצבע, ללא הולוגרמות וכו'.

כמובן שיש טווח רחב מאד של מוצרים, הדוגמאות היו לשם המחשה.

 

ווקס מספק שכבת הגנה לצבע. חובה למרוח ווקס לאחר פוליש ובאופן כללי מומלץ למרוח ווקס מס' פעמים בשנה באופן שוטף.

 

יהיה בעייתי לבצע פוליש על צבע מתקלף. אני מציע לך להתייעץ עם דיטיילר שיעריך את מצב הצבע.

http://www.nessdetail.com/

אתה יכול לפנות ליבגני בטלפון ובמייל וגם לשלוח לו תמונות.

 

כמובן שיש עוד בעלי מקצוע טובים, לי פשוט יצא להכיר את יבגני.

 

אני מדבר על משהו "עשה זאת בעצמך" ,אז אם אני אעשה ווקס בבית ...

זה עדיין יעקב את זה ?

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

פוליש יכול לעזור במידה מסויימת בהחזרת הצבע הדהוי לקדמותו, אבל לא ב100%, הפתרון הכי טוב הוא צביעה.

 

כמו שדניאל אמר, הווקס ייעודו לספק שכבת הגנה לצבע, בעיקר לאחר פוליש שמוריד שכבה ממנו.

פורסם
פוליש יכול לעזור במידה מסויימת בהחזרת הצבע הדהוי לקדמותו, אבל לא ב100%, הפתרון הכי טוב הוא צביעה.

 

כמו שדניאל אמר, הווקס ייעודו לספק שכבת הגנה לצבע, בעיקר לאחר פוליש שמוריד שכבה ממנו.

 

הבנתי ,

אוקי .

כמה צריך לעלות פוליש ווקס ?

150-300 ש''ח אצל בעל מקצוע ?

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם
הבנתי ,

אוקי .

כמה צריך לעלות פוליש ווקס ?

150-300 ש''ח אצל בעל מקצוע ?

 

פוליש על צבע מתקלף עלול רק להחמיר את המצב.

 

ב-300 ש"ח יטחנו לך את הצבע עם פד פרווה שעבר 100 רכבים.

פורסם

פוליש על צבע מתקלף אף בעל מקצוע שמכבד את עצמו לא יהיה מוכן לעשות גם תמורת הרבה מאוד כסף, כי הוא לא יוכל להשיג שום תוצאה חיובית ורק יהרוס לעצמו את השם הטוב, בעבר היתה לי בעיה של צבע מתקלף וגם חשבתי לעשות פוליש, אך אף אחד מהתחום לא היה מוכן לעשות לי את זה.

מה שאני מציע זה לגשת לאחד ממרכזי הדיטיילינג (אוליי קארקלין בפ"ת) ולהתייעץ מה ניתן לעשות.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...