Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אז ככה התחת של הבלנו שלי ממש נמוך כשאני עובר בפסי האטה אין לי בעיה כי אני עובר לאט

אבל אם מישהו יושב נגיד בצד שמאל מאחורה ברגע שאני לוקח פני ימינה אננ שומע רעש של גירוד מהצד ההוא כנ״ל גם לצד ימין

השאלה שלי היא אם זה הבולמים או הקפיצים כי בולמים חדשים הזמנתי

כי מישהו שבדק את הרכב שבעבר התעסק עם זה אמר שהבולמים גמורים אבל לא הזכיר כלום על הקפיצים

ואני מעוניין לדעת אם בולמים חדשים יגביהו את הרכב או שזה כבר קשור רק לקפיצים?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

מישהו בבקשה זה חשוב לי

מחר בבוקר הרכב צריך להכנס למוסך לצורך החלפת הבולמים

במידה ואצטרך להחליף קפצים שאדע מעכשיו שלא אשלם פעמיים על עבודה

כאילו אם הקפיצים הם אלה שיגביהו את הרכב חזרה או שהבולם יגביה את הרכב חזרה?

תודה!

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

החלפת הבולמים לא תגביה את הרכב , הקפיץ עם השנים מאבד מחוזקו והרכב "יושב" יותר נמוך.

האופציה הזולה והכי כדאית לדעתי היא ספייסרים לקפיצים , בלי שום צורך להחליף בולמים אם הם תקינים כמובן..

פורסם

ומה עלות הספייסרים האלה?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

ואני בספק אם הבולמים שלי כל כך תקיני בכל מקרה משנת 98 הם על הרכב ועברו 180k

וכיצד אפשר לדעת אם הבולמים תקינים חוץ מנזילות?

כי כרגע יש ברשותי 2 בולמים של קאייבה או איך שלא ירשמו את זה

 

מצטער על הדאבל םשוט אין לי אופציה לערוך את ההודעה

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

הבולמים - כאמור תפקידם לרסן את תנועת הקפיצים.

לחץ על כל אחת מפינות הרכב. קודם כל צריך להיות טווח תנועה משמעותי, אני מניח שאין כי הקפיצים גמורים. לאחר שאתה משחרר את הלחיצה: אם הבולמים תקינים הרכב חוזר למצב הרגיל בתנועה אחת. אם הבולמים גמורים הרכב ממשיך להתנדנד עוד כמה תנועות (מה שנקרא תנועה הרמונית)

 

לגבי ספייסרים: אני לא מאמין שזה פתרון מלא לבעיה. הבעיה היא שהקפיצים איבדו מהאלסטיות שלהם ועכשיו הם מתאימים לרכב הרבה יותר כבד. ספייסרים ישפרו את המצב קוסמטית, אבל לא יחזירו לקפיץ את התכונות שאבדו עם הזמן. גם טווח התנועה (מהלך מתלה) יקטן.

פורסם

כשאני לוחץ על הרכב הוא יורד ברגע שאני משחרר הוא קופץ חזרה

אבל... הוא עולה מהר יש לו ירידה ממש קטנה ואז הוא חוזר ונעצר!

אז זה אומר שהם בסדר?

אז פשוט עדיף להחזיר את הבולמים ולקנות קפיצים חדשים?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

×
×
  • תוכן חדש...