Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה בא לי ?

1. כי אפשר למצוא משנים 06-07 עם ק"מ סביר (100,000) , במחיר ממש טוב

2. כי הוא רכב נוח ומרווח

אבל אני מפחד !

1. אולי זה שאין לרכב שוק מעיד על בעיות

2. שמעתי שהוא לא כ"כ אמין , ושבסופו של דבר אשלם במוסך את כל מה שאחסוך בקניה

 

אשמח לשמוע את דעתכם

 

תודה

פורסם

האחזקה שלו איננה מן הזולות, אך במחיר השוק שלו הוא מהווה תמורה מעולה לכסף.

 

לדעתי אין לך ממה לחשוש, ככל שידיעתי מגעת - אין לו בעיות מיוחדות במיוחד בדגמים שאחרי 2004.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על התשובה המהירה

 

 

אם אין לו בעיות מיוחדות אז מה כ"כ יקר באחזקה (חוץ מהדלק כמובן) ?

פורסם

מחירי החלפים והטיפולים אינם מן הזולים בשוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אולי יש אתר שמשווה עלויות טיפולים. עכ"פ אני עוד לא בניתי אתר כנ"ל וכן לא אוכל לספק לך את הנתון.

 

"טחינת" הדלק של המונדיאו הינה ממוצעת לקבוצה. בזמנו סקר של מנהלי ציי רכב מיקם את המונדיאו במקום טוב באמצע עם צריכת דלק ממוצעת של 8.7 ק"מ לליטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אני זוכר נכון זו הצורה הישנה של המונדיאו - הצורה החדשה יותר הגיע בין 07 ל08

 

זה רכב עגלה!

 

הוא כבד כמו טנק, אין בו שום דבר מיוחד בעיצוב הפנימי שלו - למען האמת מאוד אפור ומשעמם, אפילו הדיפונים בדלתות כמעט ישרים כמו רכבים משנות ה80.

 

אבל הוא נוח מאוד, מרווח מאוד וסה"כ רמת האמינות שלו טובה - אם תטפל בו, אתה צריך להיות מרוצה מהרכב.

 

העיצוב החיצוני שלו בעיניי נהדר.

 

זו פשוט מאוד פוקוס גדולה - אני הייתי מנסה במקום לחפש פוקוס 2 ליטר ועדיף במרכב 5 דלתות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המחירים הנמוכים בשל העובדה שיצא לרכב שם של רכב רגיש.

 

בזמנו מנהל עבודה במוסך מזדה פורד אמר לי במפורש שהמונדיאו רגיש יותר ממזדה 6 ושיש כל מיני תקלות חשמל מעצבנות.

 

 

יחד עם זאת, אתה קונה בזול ובעתיד תמכור בזול.

 

השאלה אם תצליח למכור, כי זה באמת רכב מהצורה הקודמת.

פורסם

היה לי את הרכב שנתיים.

רכב מעולה.

מאוד נוח, יושב מצויין על הכביש, היגוי מצויין.

הרכב נותן תמורה מצויינית לכסף.

חלקי חילוף לא הכי זולים אבל גם לא בשמיים.

הרכב גילה אמינות טובה מאוד כשהיה אצלי.

צריכת דלק ממוצעת של כ 1-8, רוב הנסיעות עירוניות.

 

כמה דברים לבדוק לפני שקונים:

 

1. גש איתו למורשה ותבקש שישמעו אם הפרפרים בתוך סעפת היניקה מרעישים, כשהם מתחילים להרעיש הם יכולים להתפרק ולגמור את המנוע.

עלות שיפוץ של הסעפת כ 2000 ש"ח.

 

2. בדוק שהמנוע החשמלי של הכיסא נהג עובד.

 

3. בדוק שכל חלונות החשמל תקינים + הנעילה נועלת ופותחת את כל הדלתות.

 

בדוק את תקינות פתיחת תא המטען.

 

בהצלחה.

פורסם

אני מכיר מישהו שרכש בדיוק לפני חודש מלובינסקי טרייד מונדיאו מודל 2006 יד ראשונה, פרטית עם פחות מ- 70000 ק"מ

ב- 35500 ש"ח. הרכב טוב מאוד בסה"כ, חוץ מצריכת הדלק, שהיום מהווה גורם משמעותי ברכישה. בסבלנות משיגים הרבה דברים טובים.

פורסם

תודה גדולה לכל העוזרים

אתמול לקחתי מונדאו לנסיעה של כמה שעות ונראה לי שאני יורד מזה,

הוא מאד מאד כבד , הגה לא גמיש בכלל , ולוקח לו הרבה זמן להאיץ.

שלא לדבר על הדלק....

השאלה היא האם מאזדה 6 (שנים 03-05) מתחרה בו מבחינת הנוחות, ובכלל האם הוא רכב מומלץ ואמין

 

ושוב תודה גדולה לכל המגיבים

פורסם

זה בדיוק מה שגרם לי גם כן לא לרכוש את הרכב - הגעתי למגרש טרייד אין



 

ראיתי רכב יפה מול העיניים שלי, נכנסתי, התיישבתי - היה לי נוח מאוד!

הרכב מצא חן בעיניי והתחלתי לחייך.

 

התנענו - המנוע שקט, איזה כיף!

 

ואז נגעתי בדוושת הגז - הדבר הזה לא זז!

 

כשראיתי כמה קשה לרכב להאיץ בין רמזורים - ברמזור השני הסתובבתי וחזרתי חזרה למגרש מאוד מאוכזב.

 

גם היה ברור לי שאם כל כך קשה לרכב הזה לפתח מהירות - צריכת הדלק שלו תהיה בהתאם.

 

1:8 זה משהו שהייתי מוכן לשלם רק על רכב שיכול להאיץ כמו שצריך.

 

למשל - אני בהחלט מוכן לשלם על דלק לאלפא 159 או אופל אינסיגניה (שגם כן משום מה, מרגישה קצת חלשה למרות שהרכב עם נתון מרשים של 0 ל100 לגודל ולמחיר שלו).

 

אבל על זה? - לא!

 

נכנסתי אחרי זה לנהוג על סונטה 2 ליטר (הצורה החדשה יותר) שהיתה באותו המחיר ובשביל צריכת דלק דומה - היא עשתה מהמונדיאו בדיחה. לא פחות נוחה, יותר יפה, יותר מאובזרת, יותר אמינה ועם אותה צריכת דלק (אולי אפילו קצת יותר טובה).

 

ה2.5 ליטר בכלל דרכה למונדאו על כל הצורה וגם צריכת הדלק שלה טובה יותר.

 

בקיצור - זה ממש לא רכב שאפשר לקרוא לו בשנתון הזה כמוביל קטגוריה וחבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אבל לא מתחשק לי יונדאי , לא יודע למה ...

השאלה שלי אם מאזדה 6 מתחרה בה בנוחות הפנימית ובגודל

פורסם

לא לא - חס וחלילה, לא אמרתי לך לקנות יונדאי רק נתתי לך דוגמא לעד כמה המונדיאו אכזבה אותי.



 

אני בסוף בכלל קניתי אוונסיס וזה רכב פשוט טוב!

 

צריכת דלק בין 1:10 ל1:11.5 בממוצע (תלוי ברגל, תלוי בפקקים, תלוי אם זה חורף או קיץ)

אמינה כיאה לטויוטה.

מבחינת תאוצה - מטוס! (9.5 שניות 0 ל100 והיא אכן עומדת בזה)

נוחה ורכה כמו קוטנה ושקטה מאוד

 

היגוי - לא משהו :-D

 

לכל רכב בסגמנט הזה יש יתרונות מסויימים על פני המתחרות -

 

ה6 - עיצוב, חמישה הילוכים בתיבה אוטומטית כבר בשנתון שבו לרוב המתחרות עוד היו רק 4 יחסי העברה.

הB4 - עיצוב וכיול ספורטיבי (פוגם קצת בנוחות), היגוי מדהים הודות לAWD ויתרון משמעותי בדרכי עפר.

הC5 - נוחה! אוי כמה נוחה, זולה.

 

וכך הלאה - כמובן יש חסרונות

 

הB4 למשל בעלת צריכת דלק טיפה גבוהה - אבל שווה את ההנאה.

הC5 - אתה חייב להקפיד למצוא אחת מטופלת ולהמשיך במסורת - אחרת, אתה תסבול ולא מעט.

 

 

האמת שאני הייתי גם ממליץ לבחון את הפאסאט של VAG או סקודה סופרב.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...