Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"קצת קשה" זו הגדרה מאוד יפה בשביל "קיק-דאון" בכדי להגיע לרמזור

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי מבחינת תמורה לכסף המונדיאו לוקחת בענק.

 

אתה שולח את הבחור למכוניות שאולי טובות יותר במשהו אך רכישתן עולה פי שתיים.

 

במחיר השוק של המונדיאו לעומת מה שהיא נותנת - אין לה מתחרים (גם אם יש לה כמה מגרעות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האוונסיס (בטח התכוונת מ2004) מעבר לתקציב שלי , בטח אם אני מחפש ק"מ נמוך

חוץ מזה שהיא נראית יותר מידי מרשימה, אני יהודי פשוט..:lol:

לא סובל סובארו,

לא מאמין בפאסט,

נשאר המאזדה 6 , והסקודה , אני יעשה חיפוש בפורום על הסקודה כי אין לי מושג מה זה,

בגדול , מה עדיף מבחינת אמינות ומרווח ?

פורסם

חוץ מזה שחיפוש קצר ביד 2 מגלה שכמעט כל הסקודה הם מוניות שעשו מאות אלפי ק"מ (ראיתי אחת עם 910,000!!!!!!)

תכלס אני קצת מבולבל ולא יודע מה לעשות , אין לי שום ניסיון , אז תודה לכווווולם, ותמשיכו לעזור

פורסם

מה לגבי ניסאן פרימרה?אין לי ניסיון איתה

הבנתי שהיא אמינה,לגבי צריכת דלק לא ידוע לי המחיר צריך להיות דומה למונדאו

פורסם

אם כך אני אנסה כן לפתוח לך את הראש קצת לכוונים אחרים - אני יודע שאמרת שלא בא לך יונדאי - אבל זו מתחרה בהחלט ראויה לבדיקה מול המונדיאו.



 

חוץ מהיונדאי יש את הקיה מג'נטיס מאותם שנתונים.

 

תנסה לעשות נסיעת מבחן - אולי הסטיגמות שלך יתערערו קצת אחרי זה.

 

 

בכל מקרה - אם אתה לא סגור על המונדיאו - ה6 היא בהחלט אופציה נהדרת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני קורא את התגובות על המונדיאו ומתפלא.

יש בבעלותי מונדיאו שנת 2008.

פרט לטיפולים השוטפים לא הייתה שום בעייה עם הרכב !!!!!

 

יותר מזה, שקלתי לקנות פג'ו 508 חדשה וערכתי נסיעת מבחן. מאוד התאכזבתי מה-508 ונשארתי עם המונדאו.

אני ממש לא מבין על מה כותבים שיש בעייה עם התאוצה של הרכב.

נכון שהרכב מרגיש קצת יותר כבד, אבל התאוצה שלו טובה.

 

לגבי עלות טיפולים ואחזקה: קודם לכן היתה לי אודי A4. במקרה הזה ממש "קרעו" אותי במוסך. לכן אני לא אקנה יותר אודי.לעומתץ זה בפורד, המחירים ממש סבירים. יש אשתי רכב יפני שעלות הטיפולים שלו אפילו יותר גבוהה.

פורסם

המונדאו 2008 זה עדיין הצורה הישנה ?

אם כן אני מאד ישמח לשמוע ממך כמה דלק היא צורכת , וכמה ק"מ עשית (אולי הטיפולים מתחילים אחרי יותר ק"מ)

תודה

פורסם

2008 זה הדגם החדש - אין שום בין הדגם של 2007 ל-2008 (והוא גם יקר משמעותית לרכישה)

 

כפי שכבר כתבתי לך, אל לך לחשוש מקניית מונדיאו 2007 שהוא בהחלט רכב ראוי לרכישה ללא חשש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המונדאו 2008 זה עדיין הצורה הישנה ?

אם כן אני מאד ישמח לשמוע ממך כמה דלק היא צורכת , וכמה ק"מ עשית (אולי הטיפולים מתחילים אחרי יותר ק"מ)

תודה

 

דגם משנת 2008 הינו בעל הצורה החדשה.

מרבית הנסיעה שלי היא בתוך העיר וצריכת הדלק הינה כ- 1:8.

הרכב ביצע כ-40,000 ק"מ.

לכל רכב יש את הבלאי הטבעי שלו הן מבחינת ה"גיל" והן מבחינת קילומטראז'.

 

אני יכול לומר לך, מבחינתי, אני מטפל במוסך מורשה ומבצע את הטיפולים "לפי הספר".

בסה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...