Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת מנוע דולקת לאחר שעזרתי למישהו להניע עם כבלים


maximum
שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

לפני כמה ימים עזרתי להניע רכב שנגמר לו המצבר בעזרת כבלים.

הרכב שלי יונדאי אלנטרה 2004 היה מונע, הכבלים חוברו, והרכב השני הניע והכל בסדר. נסעתי לדרכי בלי תקלות.

למחרת בבוקר לאחר שהנעתי את הרכב, שמתי לב שהוא מקרטע, רועד טיפה והתורים קופצים ויורדים כשהרכב עומד. לאחר זמן מה גם נדלקה נורת המנוע.

השאלה היא האם התקלה קשורה לזה שהנעתי רכב אחר עם כבלים בצורה שגויה?

מה יכולה להיות הבעיה?

פלגים וסט חוטים הוחלפו לפני כחודשיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותי אם אני טועה, אך בספר הרכב כתוב שחובה לכבות את הרכב לפני מתן עזרה בהנעה לרכב אחר בשביל למנוע נזק למחשב הרכב(+חיישנים וכו) - האם נכון תמיד?

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות!

1. לא, לא כיביתי את הרכב לפני שחיברתי את הכבלים.

2. מהי הדרך הנכונה לנתק את המצבר כדי לאפס את המערכת? את המינוס או את הפלוס? את שניהם יחד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותי אם אני טועה, אך בספר הרכב כתוב שחובה לכבות את הרכב לפני מתן עזרה בהנעה לרכב אחר בשביל למנוע נזק למחשב הרכב(+חיישנים וכו) - האם נכון תמיד?

אתה אינך טועה. הרכב ה"תורם" את המצבר שלו, אינו צריך לתרום גם את האלקטרוניקה שלו לתקלות אפשריות. לכן במקרה זה, יש לכבות את המנוע של הרכב ה"תורם".

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, ניתקתי את המצבר כמו שהסברתם.

הנורה של המנוע הפסיקה לדלוק, אך הבעיה נמשכת. הרכב מקרטע בעמידה ובתורים נמוכים.

אין ברירה, חייבים ללכת למוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אינך טועה. הרכב ה"תורם" את המצבר שלו, אינו צריך לתרום גם את האלקטרוניקה שלו לתקלות אפשריות. לכן במקרה זה, יש לכבות את המנוע של הרכב ה"תורם".

לא הבנתי, האם צריך לכבות את הרכב, לחבר את הכבלים ורק אז להניע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שמסייע בהנעה (זה ש"תורם" את המצבר שלו) - צריך להיות כבוי כל הזמן. מנוע לא מונע בכלל, ולא חצי סוויץ' ולא רבע סוויץ' מסובב (מפתחות של ההנעה בחוץ ליתר בטיחות).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

במוסך החליפו לי גם קויל וגם סט חוטים. הרכב נוסע פיקס עד הבית, ולמחרת שוב אותו הסיפור...

רק שעכשיו הרכב התחרפן לגמרי. התורים עולים בעצמם בלי שום קשר תוך כדי עמידה ברמזור. בנסיעה בין עירונית על כביש ישר ובמהירות קבועה התורים קופצים למעלה למטה בכמחצית ספרה.

מה לעזאזל הבעיה שלו?

 

אלנטרה 2004 אוט'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...