Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון אודי ישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

 

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

 

 

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

תודה.

 

תיכף תגיד לי, מר פולקסוואגן רייסינג, שגם מרצדס SL היא מכונית ספורטיבית. בעצם גם S600 היא ספורטיבית...עם מנוע כזה איך לא ?

על מאיבאך כבר דיברנו ?

 

מבין ביז'ו ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

טוב שמעו, בכל מקרה אם יש כאלה שבאמת מעוניינים במפגש של כל רכבי אודי אשמח שתשלחו לי הודעה פרטית ואני אנסה לקשר בין כל המעוניינים.

 

כמו כן, יש לי איסיקיו 141393

 

תבלו :twisted::twisted:

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

:lol:

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

 

ניסוח מעניין.

עכשו ברור לי למה קראת לעצמך אישפוז.

:wink:

 

בכל אופן,המכוניות האלה מהנות מאוד..(אני יכול להעיד לגבי הTT, עם ה-S4 אין לי נסיון לצערי)

אז מה אם הן סובלות מקצת משקל עודף..ושלדה לא מהממת במיוחד.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

תודה.

 

תיכף תגיד לי, מר פולקסוואגן רייסינג, שגם מרצדס SL היא מכונית ספורטיבית. בעצם גם S600 היא ספורטיבית...עם מנוע כזה איך לא ?

על מאיבאך כבר דיברנו ?

 

מבין ביז'ו ?

 

 

אני לא גרוזיני. :lol:

 

ומשקל זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

גם מנוע זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

 

ואני בהחלט יכול לומר לך בוודאות מלאה שהTT אכן ספורטיבית.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

 

תומר אתה מבייש את הסמל בסמלון שלך...

תתפטר!

ותפסיק להתחזות כאילו יש לך אאודי!

:twisted:

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

תודה.

 

תיכף תגיד לי, מר פולקסוואגן רייסינג, שגם מרצדס SL היא מכונית ספורטיבית. בעצם גם S600 היא ספורטיבית...עם מנוע כזה איך לא ?

על מאיבאך כבר דיברנו ?

 

מבין ביז'ו ?

 

 

אני לא גרוזיני. :lol:

 

ומשקל זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

גם מנוע זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

 

ואני בהחלט יכול לומר לך בוודאות מלאה שהTT אכן ספורטיבית.

 

 

משקל ומנוע לא קובע אם המכונית ספורטיבית? אז מה קובע? אם יש לך הגה ספורטיבי או לא?

 

אז יאללה בוא נקצין את זה קצת ונפתח מועדון של סובארו DL ספורטיביות ללא זנב מאחורה כמו של מכוניות איטיות אחרות....... ידוע שהדיאל עושה 0-100 ב5.5 שניות :roll:

 

אם המכונית כבדה מדיי, והמנוע חלש מדיי (או קטן מדיי) אז המכונית בכלל לא בכיוון של "ספורטיבית", אז אל תבלבל במוח :p:idea:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני איתך...במקרה יש לי בחניה סובארו GL 1600 אטומטית שנת 91...האוטו בקושי זז בגלל משקלו אבל בכל זאת זה יהיה מעניין מועדון סובארו DL וGL בקיצור..לאונה!!!

חחחחחח... :lol::lol::lol:

אין כמו סובארו !!!

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

 

תומר אתה מבייש את הסמל בסמלון שלך...

תתפטר!

ותפסיק להתחזות כאילו יש לך אאודי!

:twisted:

 

 

נימי תעשה לי טובה. ממוצע הגילאים של כל בעלי האאודי בעולם עומד על בערך 64.3.

וחוצמזה, על מה מדברים במפגשים של אאודי?!

ב-PSI ממליצים על מוסכים, ב-IAROC נלחמים בחלודה, ובמועדון אאודי כנראה שכולם ילכו לישון.

ואני מתחזה שיש לי אאודי?! למה לעזאזל להתחזות לאחד שיש לו אאודי?!

תאמין לי שהייתי מעדיף להתחזות לאחד שיש לו פורשה או לוטוס.

 

להת'.. 8)

172

פורסם

נמרוד,נראה שאתה הרציני היחיד כאן כל השאר מעדיפים "נוסטלגיה" של לנצ'ה,אלפה או את העיצוב האיטלקי "המהמם" של פיאט.

 

כל אחד והמכונית שהוא אוהב.

 

דבר איתי באייסיקיו אולי באמת יהיה איזה מפגש קלאסי של אודי שנוכל לישון שם.

222022727 -כמו כן בעלי האודי הבאמת רציניים.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

לא היה לי זמן מקודם, אז אני אמשיך את ההודעה הקודמת שלי.

אאודי מייצרת מכוניות ברמה גבוהה מאוד. אבל קהל היעד שלה הוא פנסיונרים, פחות או יותר.

המכוניות הבולטות שלה הן ה-S4, הקוואטרו האגדתית, RS4, ועוד בטח שכחתי כמה.

הבעיה הגדולה היא, שכולן בטח ובטח לא יגיעו למפגשים של מועדון האאודי הישראלי.

אני משער לעצמי שהבחור עם ה-S4 הכסופה מגיליון 200, לא יגיע לאותו המפגש שאליו יגיע

עם ילד מתלהב באאודי 80, שרק קיבל רישיון, ואין לו שמץ מזה RS4 או קוואטרו S1.

 

לדעתי מועדון ה-VAG הישראלי נשמע די טוב.

בכל העולם הרי המפגשים כוללים רכבי וולקסוואגן, אאודי, סיאט וסקודה.

 

עד כאן להיום .

172


×
×
  • תוכן חדש...