Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לחברה SPL


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זמן אפשר לנסוע ברצפ ולשמוע מערכת ב130+דצבל? מה עם השמיעה? האם יש ירידת שמיעה במצב כזה? אני בגיל שלי, כבר מתחיל לפחד מהדברים האלו :) בילדות השתמשתי הרבה באוזניות לשמוע מוסיקה בעוצמה גבהה ואני חושב שזה יכול לפגוע....

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב130 דציבל משהו כמו 10-20 דקות ואתה מתייאש.

כשזה 140+ אפשר לשמוע כמה שעות טובות :)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

איזה כיף כשמדברים בלי ידע? נכון?



 

יש טבלה שאומרת בצורה מאוד מפורשת עד כמה חשיפה לX דציבלים אחרי Y זמן תזיק לשמיעה.

 

90 דציבל - אפשר לשמוע עד שעתיים ביום.

 

120 דציבל - יותר מחצי שעה ביום ואתה כבר מסתכן בלפגוע בשמיעה שלך.

 

130 דציבל - יותר מרבע שעה וזה כבר יכול לעשות נזק לעור הטוף.

 

זה האזניים שלכם... תהנו.

 

וגם עם הגיל הספקטרום השמיע הולך ומצטמצם - תנסו לרחם על עור התוף שלכם קצת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמה אנשים אתה מכיר שמבלים בתוך רכב יותר משעתיים ביום?



 

בעיקר אנשים שעובדים בנסיעות ממקום למקום - אנשי מכירות, בעלי מקצוע, אנשי שירות.

 

או אנשים שנוסעים לחופשה.

 

90 דציבל אפשר לשמוע בבטחה לפחות שעתיים מבלי לסכן את עור הטוף.

 

אם אני זוכר נכון 70 דציבל שזה בקושי לשמוע משהו כבר אתה יכול לשמוע איזה 8 שעות או משהו כזה.

 

היתה לי טבלה כזו כשרכשתי מד SPL של ראדיו-שאק, אני בטוח שאפשר למצוא את זה גם ברשת איפשהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איך אפשר למדגו בכמה דצבל אני שומע ממוצע. איפה יש מקום שאפשר למדוד?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

http://www.dangerousdecibels.org/education/information-center/decibel-exposure-time-guidelines/

חיפוש קצרצר..

אם יש לך אייפון\משו עם אנדרואיד יש הרבה אפליקציות של מדידת דציבל.. DB METER קוראים לזה בד"כ

לא דיוק של 100 אחוז אבל זה יספיק..

(מסקנה לפי מה שיש בצד ימין של הטבלה - אל תירה בשוטגן של 12 גייג', תודה ויום טוב :D )

פורסם
גם לא דיוק של 50 אחוז, אל תשלו את עצמכם עם האפליקציות האלו או מדי דציבלים בשקל תשעים.

בכל זאת איפה אפשר לבדור, אני לא בכיוון SPL, רק לא רוצה לשמוע יותר מדי חזק :)

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

אין לך מה לדאוג.

כשאנשים הולכים למועדון, והמוזיקה שם צורחת עם כל הסופר טוויטרים שדחפו כל סנטימטר וחצי, הם יוצאים חרשים? לא.

אגב טוויטר הרבה יותר מזיק לשמיעה מאשר סאבים. ועוד לא התקרבנו לעוצמות בארץ שסאבים יכולים איכשהו להזיק בשמיעה. 150 דציבל זה עוצמה מאוד כללית, השאלה זה באיזה תדר.

פורסם
בקיץ הייתי במופע של TIESTO, הייתי קרוב מאוד לבמה, יומיים לקח לאוזניים לחזור לשמוע ב100%.

אבל איזה כיף זה היה.

 

אז, אנחנו רואים אותך משתדרג לSPL? :)

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

במקום העבודה שבו אני עובד הסבירו שמ-90db ומעלה חייב לשים אטמים.

אומנם במדידה שנערכה במקום העבודה נמצא כי רמת הרעש הינה רק 89db ובכל זאת לא לוקחים סיכון וחובה לשים אטמים.

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם

לא מוזר שבאורך פלא מדדו במקום העבודה שלך בדיוק DB אחד פחות ממה שצריך? :lol:

בכל מקרה, זה משפיע, אבל לפעמים הייתי יושב ברכב עם 135DB+- (בעבר) למשך שעתיים ויותר, ואני עדיין שומע :-P:wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

SHAKIM - את הנסיעות שלי למילואים [בערך שעה וחצי שעתיים נסיעה בממוצע] הייתי מבלה בפול ווליום, ולא היה מעניין אותי מה הטרמפיסטים שהיו איתי היו אומרים או מבקשים.

 

בסופו של דבר הם היו נהנים גם.

 

בנוגע לנזק לשמיעה, לא יודע אם יש לי נזק.

 

מה שזה כן גרם לי - למדתי לזהות כל שיר לפי ה BASSLINE שלו מרחוק, ויש לי עדים לכך שאני מזהה :)

 

SHIZO MANIAK - רוב הנזק בשמיעה הוא מתדרים שהם מעל לתדרי באס. זה באמת חורך לך את עור התוף

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...