Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! אני חדש בפורום מצטער אם ההודעה קצת חופרת

ברשותי קיה פרייד 2000 אוטומטית. נפח מנוע 1300 אוטו קל מאוד

נכבה ברמזור: בתקופה האחרונה האוטו נותן גמגום או שניים (הטורים קופצים ונופלים) ואז האוטו כבה בזמן המתנה לרמזור, יש לציין שאני על מזגן במקסימום ומערכת כולל סאב ומגבר, רק כאשר אני מגביר את עוצמת המערכת כמעט לשיא (לא כזה היסטרי) שמגיע בס האוטו מתחיל לגמגם או לחילופין מזגן במקסימום המערכת עובדת בצורה רגילה ואז אני מזיז את ההגה מצד לצד במקרה הזה אין גמגום האוטו נכבה מיד

מצבר תקין וחדש יחסית

חיישן חמצן אם קשור חדש אין בעיה של CO בכלל

*המערכת קיימת מספר חודשים פעלה באותם התנאים הקיימים לפני כמו שצריך.

צריכת דלק: האוטו אוכל בעיר 1 ליטר ל- 6.5 - 7.5 ק"מ מחוץ לעיר 1 ליטר ל- 11-12 ק"מ . לרכב היה בעיה של דליפת שמן וכניסת שמן לתא הבערה (יצא עשן לבן וCO מאוד גבוהה 6.0) עשיתי למנוע שיפוץ מלא והחלפת מחזיר שמן הפסיק לצאת עשן לבן הרכב כבר לא אכל לי שמן בבדיקת CO הרמה נשארה זהה לתהליך שלפני הטיפול

ביצעתי החלפת חיישן חמצן הCO צנח ל 0.05

כל התיקונים הללו לא הביאו לשינוי בתצרוכת דלק

נסיעה כמעט תמיד עם מזגן בחורף המזגן היה מכובה ולא היה הבדל בצריכה

נסיעה בעיר:אין הרבה המתנות זרימת נסיעה 0.7-4 ק"מ מהירות של כ40-60, מרחקי נסיעות בין חצי ק"מ ל 8ק"מ (הרוב נסיעות קצרות)

נסיעה מחוץ לעיר: תנועה זורמת נסיעות למרחק 100-200 ק"מ כל כיוון בין מהירויות 90-110

כבר התיאשתי מלנסות למצוא פתרונות לתצרוכת דלק ולהוציא הרבה כסף כל פעם אשמח אם למישהו יהיה פיתרון יצירתי לבעיה

חוץ ממכירת האוטו אני נורא אוהב אותו :)

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...