Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4234875,00.html

 

יחסית לאבזור הקיים, ולנתונים, הרכב הזה יפול פשוט בין הכסאות יחסית למחיר שלו. כול האופציות בעלות ה-5 דלתות ניראות שוות לה ואולי טובות יותר במחירים זולים יותר, ומי שירצה כבר קצת פוזה ו-3 דלתות ילך על הפולו ב-80K

 

הרכב היה צריך להיות מתומחר כמו האיביזה, לא יותר.

פורסם

כשראיתי את הכותרת חשבתי שזה מחיר מצויין - רק אח"כ ראיתי שלא מדובר במנוע איתו משווקות שאר הגרסאות בארץ (1.4 עם 100 כ"ס) אלא מנוע קטן וחלש יותר. המחיר הזה היה יכול להיות תחרותי עם המנוע ההוא. עם המנוע הזה באמת שאין סיבה לבחור בה על המתחרות הזולות יותר ובעלות 5 דלתות.

אם במבצע הסתדרות-המורים/הוט/בבלת הבא הרכב יתקרב לכיוון ה-70K יש מה לבחון אותו לעומת המתחרות.

פורסם

דוקא בהשוואה למתחרות בגרסאות 3 דלתות הקורסה זולה יותר.

 

פולו - עולה 80K במבצעים (המחירון הוא 90).

איביזה SC - עולה 86K.

יונדאי i20 - עולה 84K.

פיאט 500 - עולה 90K.

 

באירופה גרסאות ה-3 דלתות עולות זול יותר מגרסאות ה-5, די יהיה מעניין אם היו מייבאים עוד גרסאות עם 3 דלתות לדגמי המיני כמו: פיקנטו, 107...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מעניין אם המנועים של אופל אמינים וטובים כמו פעם.

 

והכי חשוב אם הם חסכוניים?

 

תלוי מה האיכויות הרכבה והפינוק בפנים, כי ב70K הוא יכול לתת אחלה פייט לאיביזה.

פורסם
דוקא בהשוואה למתחרות בגרסאות 3 דלתות הקורסה זולה יותר.

 

פולו - עולה 80K במבצעים (המחירון הוא 90).

איביזה SC - עולה 86K.

יונדאי i20 - עולה 84K.

פיאט 500 - עולה 90K.

 

באירופה גרסאות ה-3 דלתות עולות זול יותר מגרסאות ה-5, די יהיה מעניין אם היו מייבאים עוד גרסאות עם 3 דלתות לדגמי המיני כמו: פיקנטו, 107...

 

היונדאי I20 חזקה יותר עם מנוע 1.4 ו-100 כ"ס, הסיאט במבצעים הגיעה הרבה יותר מאובזרת עם פנסים עוקבי פניה, גג פנוראמי וחישוקי מגנזיום ולה יש יתרון בנפח המנוע אך הספק זהה. את הפיאט אני לא מכניס להשוואה משום שהיא מיני עם סגנון ולא ממש סופר מיני 3 דלתות.

ליונדאי יש גם 6 כריות אויר ולא 4 כמו בקורסה ואני דיי בטוח שהמחיר בסוכנות קצת יותר אטרקטיבי מהמחירון הרשמי.

 

לגבי המיני, מעט אחרי הגעתה של הפיקנטו דובר על דגם 3 דלתות שיגיע מאובזר יותר ויתומחר בצורה אטרקטיבית אבל זה עדיין לא קרה.

פורסם

דיברו גם על פיקנטו טורבו 3 דלתות "עלק ספורטיבית".

 

אז דיברו:-)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ממש לא מציאת השנה.

לדעתי הם התעוררו מאוחר מדי (אבל אני תמיד בעד כמה שיותר מגוון בדגמים של כל רכב שמגיע לארץ).

בקטגוריה הנ"ל אני הייתי מתלבט קשות בין הסוויפט הידנית ב-77K ש"ח (הייתי בוחר בה אם הייתי מחפש רכב כמה שיותר חסכוני) לבין הפיאסטה ב-75K ש"ח (הייתי בוחר בה אם הייתי מחפש רכב כמה שיותר צעיר ומגניב) לבין הרנו קליאו ב-65K ש"ח (הייתי בוחר בה אם מרווח היה הפרמטר הכי חשוב בסדר העדיפויות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
ממש לא מציאת השנה.

לדעתי הם התעוררו מאוחר מדי (אבל אני תמיד בעד כמה שיותר מגוון בדגמים של כל רכב שמגיע לארץ).

בקטגוריה הנ"ל אני הייתי מתלבט קשות בין הסוויפט הידנית ב-77K ש"ח (הייתי בוחר בה אם הייתי מחפש רכב כמה שיותר חסכוני) לבין הפיאסטה ב-75K ש"ח (הייתי בוחר בה אם הייתי מחפש רכב כמה שיותר צעיר ומגניב) לבין הרנו קליאו ב-65K ש"ח (הייתי בוחר בה אם מרווח היה הפרמטר הכי חשוב בסדר העדיפויות).

 

מה 65? היא לא עולה 72?

 

הקורסה במחיר הזה לא משתלמת בכלל, מנוע חלש מידי ורק 4 כריות אוויר. סוויפט עולה 1000ש''ח פחות ומציעה הרבה יותר.

פורסם

חבל, אם היו מייבאים אותה עם מנוע ה 1.4 100 וגיר ידני היא הייתה יכולה להיות סוג של פיגו XS.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באיביזה יש ג'אנט 16, מערכת 6 רמקולים עם די וי די ומסך 6.5 אינץ' , גג פנורמי ומנוע חזק יותר ... קשה להשוות לדעתי.

אוטו-מאניה :-)

×
×
  • תוכן חדש...