Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר על סף יאוש....

כל נסיעה ארוכה הרכב מתחמם, או כל כמה ימים אני ממלא מים.

היום בבוקר מצאתי צינורית שכנראה חמקה מעיני המכונאי, צינורית קטנה בזוית של 90 מעלות בערך. החלפתי אותה.

יצאתי לנסיעת מבחן מחדרה לת"א ובאזור הרצליה הרכב התחיל להעלות טמפ' ל3/4 ויורד וכן הלאה.

הגעתי ליעדי, הרכב התקרר ומילאתי מיים ברדיאטור.

בדרך חזור שוב הרכב התחמם, עצרתי למלא מים וראיתי שיוצאים אדים ממיכל העודפים שמתיז מים החוצה (ראיתי בו חור בדופן בחלק העליון).

מילאתי מים במיכל העודפים בתקוה שאם חסר ברדיאטור יתמלא ממנו אבל לצערי הרכב המשך להתחמם ונאלצתי לעצור שוב ולפתוח בעדינות את הרדיאטור ולמלא לאט לאט מים תוך כדי המון אדם וביעבועים.

מישו יודע איפה ניתן למצוא שירטוט של מערכת המים כדי שאוכל לבדוק צינור צינור?

 

תודה

פורסם

חדירת גזי פליטה למערכת הקירור?

איך אפשר לבדוק את זה? כתוצאה מזה יש איבוד מים? איך גזי פליטה מגיעים למערכת הקירור?

אשמח לדעת יותר

פורסם

יש בראשותי את התוכנה של ניסן אני יכול לעזור לך בתמונות

רק יש צורך בדגם מנוע ועוד כמה פרטים כמו מספר דלתות

ו LX/ SLX

פורסם

אחרי שקראתי כאן שאם יש בריחת קומפרסיה למערכה המים אז המים ברדיאטור מבעבעים

יצאתי לרכב, פתחתי את הרדיאטור מילאתי מעד מים עד שפת פתח המילוי והדלקתי מנוע.

לא בעבע כלום. לציין כי המנוע היה קר.

האם זאת אינדיקציה מספיק טובה כדי לדעת?

מכאן אמשיך הלאה לאיתור הדליפה.

Arkadon שלחתי לך הודעה פרטית עם פרטי הרכב - תודה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הגעתי סוף סוף למוסך התחלנו לבדוק את הרכב, צינור אחד היה רותח השני קר (יחסית) ורדיאטור קר. משמע רדיאטור סתום.

הלכתי למכון וב300 ש"ח פירקו ניקו מילאו מים ירוקים והרכיבו.

הענין שהרכב עם רדיאטור חדש, מערכת מים חדשה ונסתם.

שאלתי אם יש דרך לנקות את הבלוק מנוע הבחור מהרדיאטורים אמר שזה לא כלכלי.

לי נשמע משונה שאין חומר / שיטה שאתה ניתן לנקות את הבלוק מחלודה או כל חומר אחר שגורים לסתימות האלו.

אשמח לשמוע הצעות.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...