Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דעתי האמתית, תגיע לאחד המפגשים ותשמע מערכות שיש לאנשים פה בפורום.

 

לפני שאתה קופץ, מקבל המלצות והולך לקנות משהו שאולי אם היית נחשף למגוון גדול יותר של מערכות היית מבין שאתה מעדיף משהו אחר על פני מה שיש לך ביד, וזה לא כל כך נעים לגלות את זה אחרי שהשקעת כסף וזמן והמערכת כבר מורכבת ברכב.

 

לפי דעתי אתה צריך לשבת ברכבים ולהרגיש כמה מערכות שיש פה לאנשים(וברוך השם יש פה הרבה אנשים שהשקיעו זמן,תכנון,מאמצים והרבה השקעה ברכבים שלהם והתוצאות בהתאם)

 

ככה תקבל כיוון,לדוגמא:

 

* בין אם אתה רוצה ללכת על SQ או SPL או אפילו SQL.

* לשמוע מה ההבדל בין 3WAY ל 2WAY ולראות אם אתה מוכן להשקיע בבניה וכו' וכו'

* אתה לא תאמין כמה תתפקס על עצמך אחרי שתשמע 2-3 מערכות ותקבל קצת הסברים.

 

 

יש פה הרבה אנשים עם המון ידע וניסיון שיכולים לעזור לך למצוא את הכיוון שלך בנושא הזה, ואותם תמצא במפגשים שהם עורכים.

 

שוב.... זאת רק דעתי:-)

פורסם

יש לך בניות ל3 way מוכנות במחיר מצחיק. לא הייתי מוותר על אופציה כזאת.

 

תגיע למפגש, תשמע, תחליט, לא תתחרט

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
יש לך בניות ל3 way מוכנות במחיר מצחיק. לא הייתי מוותר על אופציה כזאת.

 

תגיע למפגש, תשמע, תחליט, לא תתחרט

 

איפה???

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

איפה הבניות? אצלי.

 

איפה המפגשים? רשום בדביק

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
איפה הבניות? אצלי.

 

איפה המפגשים? רשום בדביק

 

 

אתה מוכר בניות? או שאני מפספס משהו?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
לגבי סאב וופר חבר פורום שלח לי הודעה בפרטי לגבי הסאב הבא ,

 

HERTZ HX300D

איך הוא ?

 

סאב טוב אך ציינת שלאח שלך חשוב "עוצמה חזקה" .

 

 

BioS לדעתי תורידו אותו מהעץ של ה3WAY ומהר.

עזבו את הקטע ש3WAY לא נכנס לו בתקציב , הוא מתעקש על רכיבים חדשים.

הבנאדם לא מצליח לסגור על דאבלדין פשוט עם רמקולים אז 3WAY?

אל תשכחו שהבנאדם נותן פה מתנה לאח שלו שציין שחשוב לו "עוצמה" חזקה.

פורסם

נכון אתה צודק ,איזה סאב אז מומלץ לי לקחת ?

אין לי בכלל כיוון חברה תעזרו לי בבקשה.

 

השקעתי בפוסט רשמתי הכל בצורה מסודרת ונוחה כדי שיהיה נוח לקרוא ולעזור ואני לא מבין למה אחרים לא רוצים לתת יד

פורסם
סאב טוב אך ציינת שלאח שלך חשוב "עוצמה חזקה" .

 

 

BioS לדעתי תורידו אותו מהעץ של ה3WAY ומהר.

עזבו את הקטע ש3WAY לא נכנס לו בתקציב , הוא מתעקש על רכיבים חדשים.

הבנאדם לא מצליח לסגור על דאבלדין פשוט עם רמקולים אז 3WAY?

אל תשכחו שהבנאדם נותן פה מתנה לאח שלו שציין שחשוב לו "עוצמה" חזקה.

אהלן, לפי דעתך סאב כפול כמו שהבחור ציין למעלה הוא לא עוצמתי?

סאב כפול כזה בתיבה אטומה לדעתי מביא פה גם איכות וגם עוצמה יחדיו, ויהיו חברי פורום שיסכימו איתי.

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

פורסם

לפותח השרשור.

יש לך מלא. לא 4-5 יותר לכיוון של 50-150 אופציות מכל דבר!

מגברים / סאבים / רמקולים / ועוד.

לתת לך רשימה מסודרת זה לא אפשרי.

 

אני אוהב רמקולים מסוג אחד. ומגברים של חברה אחת.

"משה" (שם בדוי) אוהב חברה אחרת. וחושב שהמגברים שלי גרועים / יקרים. ומעדיף אחרים

אברם (השם המלא שמור במערכת) אוהב בכלל חברה שלישית. וחושב שצריך סט של 3 חלקים קדימה. וסאב חלש יותר.

 

ולכן לתת לך תשובה אחת מפורום של 5.000 איש. זה יקרה!~

 

 

ולשאלתך.

אתה ואחיך צריכים ללכת לשמוע טיפה סוגים של מערכות. וסאבים.

ואז יהיה לנו כיוון. אולי 12 אינטש אחד יהיה לו (אחיך) מספיק חזק. ואולי בכלל הוא צריך 2 של 18. אחרת זה בדיחה.

הוא מחפש לשמוע רק חזק? או שחשוב שישמע גם טוב?

 

הוא מוכן להכנס להשקעות ברכב? אלטרנטור / מצבר / איטום. או שהרכב בעוד שנה נמכר.

אתה מבין ההשקעה מסביב.

 

ועד כמה השאלה "הפשוטה" שלך. ממש לא פשוטה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אתה מוכר בניות? או שאני מפספס משהו?

 

כן, אני מוכר בניות ללנסר החדשה.

 

סאב טוב אך ציינת שלאח שלך חשוב "עוצמה חזקה" .

 

 

BioS לדעתי תורידו אותו מהעץ של ה3WAY ומהר.

עזבו את הקטע ש3WAY לא נכנס לו בתקציב , הוא מתעקש על רכיבים חדשים.

הבנאדם לא מצליח לסגור על דאבלדין פשוט עם רמקולים אז 3WAY?

אל תשכחו שהבנאדם נותן פה מתנה לאח שלו שציין שחשוב לו "עוצמה" חזקה.

 

בתקציב כזה לא ללכת על 3WAY!? סלח לי אבל זה יהיה מטופש.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1


×
×
  • תוכן חדש...