Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת לד .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הופסתי לד בבג'ז חיברתי אותו למגבר ביציאות של הסאב.

סתם כי היה לי אחד ושימעמם בשבת מדובר בשרוול של 20 c"m.

השאלה עם זה יעשה לי בעיות?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

קודם כול אתה יכול לחבר את זה לסאב אבל זה לוקח מעט אנרגיה ותהיה בטוח שהלדים ישרפו לך בעוצמות גבוהות עם לא תשים נגד מתאים או פיוז למניעת שריפת השרוול

פורסם

אני לא יכול להגיד לך התנגדות אחי בדיוק בסופו של דבר כול לד יכול להישרף מעוצמות גבוהות זה תלוי בסאב שלך גם ובמגבר כמובן.

אני התעסקתי עם השטויות האלה הרבה בבית עד שיום אחד שמתי יותר מידי גבוה וראיתי איך 50 לדים הולכים לי אחד אחרי השני.

כיום אני מעדיף לא לשים את זה בחיבור למערכת גם כי לוקח מעט עוצמה אומנם לא הכי מורגשת אבל עדיין.

ובנוסף אתה מרגיש דיי מוגבל שיש לך לדים שאתה מפחד לשרוף, מכיוון שאם נגיד תשים שיר hiphop רגיל עם באס סבבה ואתה תעיר את הלדים בשיא העוצמה אתה יכול אחר כך בטעות לשם יש של SPL שיש לו באסים פי 2 יותר חזקים ואז הלך לך הלדים אתה מבין.

הדרך הכי טובה היום היא להכין מעגל שמסונכרן על פי הבאס של המערכת, או מעגל שהכנתי כבר בעבר שאותו אני פחות אוהב, שמתי שעובר זרם מהסאב(כלומר יש באס) אז הלדים נדלקים ממקור מתח (מצבר למשל) אבל זה דורש ממסר ואני יגיד לך דוגרי יש בתוך הממסר מפסק והמפסק הזה כול כך מרעיש שאתה תוציא את זה אחרי נסיעה של 10 דקות אז אתה כבר תחליט מה אתה רוצה.

ואם אתה עדיין רוצה ללכת על מה שאמרת לי בהתחלה אז התנגדות מציא לך בתוך התחלה לחבר נגד של 200 אום עם 50W הספק כדי שלא יתחמם.

אבל אני לא אחראי אם ישרף לך הלדים

פורסם

את האמת סתם שמתי אותו כדי לראות איל הוא עובד כנראה שאני יוריד אותי מדובר על לד ב10 שקל מאיבי

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

היה לי חבר שחיבר פס לדים בבגז' במקום המנורה הצהובה הרגילה שיש ,הצליח לו:-P

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אישית עשיתי פרוייקט לדים ברכב יש לדים איפה שהרגליים קדימה ואחורה,בתא כפפות,בתא הכפפות שבדלתות הקידמיות ובבגז יש לדים RGB אם קונטרולר ושני פסים על המגש של הרמקולים שעובדים לפי המוזיקה.

 

אם אתה צריך עזרה דבר איתי יש לי תמונות גם אם אתה מעוניין ליראות.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אני מעונין לחבר לדים ברגליים במושבים הקידמיים .

יש לי לדיים שהזמנתי באיבי קוביה של 12 (לא שרוול) אבל אני לא יודע איך ולאן לחבר.

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אני העברתי קבלים חדשים מהמצבר.

השתמשתי בכבל ביתי 2X1.5 ,אבל אני השתמשתי גם בפלטות לד וגם שרוולים.

ההתקנה שלי הייתה קצת מסובכת יותר כי חיברתי כבל + ו - יש כאלה שמחברים את ה + לאחד הרכיבים הקיימים ברכב ואת המינוס לגוף אני עשיתי את זה אחרת.

העברתי כבלים מהמצבר לפנים הרכב חיברתי אותם לפיוז בניפרד ואז וכפתור (את הכפתור מיקמתי בדש בורד ע"י קדח בפלסטיק) מהכפתור כבר חיברתי את הלדים.

ובבגז התחברתי למונורה של הבגז סמתי בדרך פיוז וחיברתי לקונטרולר כי פחדתי שאני ישכח כל הזמן לכבות את הלדים בבגז ואני יגמור את המצבר,ברגע שהבגז ניסגר אין חשמל בלדים.

 

רוב האנשים שראו את העבודה ממש אהבו אותה.

אשמח לעזור בייעוץ ואם תרצה אני יקבע איתך ונתקין אותם ביחד (אם תגיע לאזור הדרום).

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אפשרי אני גר בבאר שבע .

2 לדים יש לי .

מה עוד?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אתה צריך את שני הלדים כבלים באורך הדרוש (אני השתמשתי בכבל ביתי 2X1.5) בית פיוז (עדיף מוגן מים) וספיות (שתיים למצבר ושתיי סופית בננה לכל לד סטריף.

דבק דו צדדי איכותי.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אתה מיתכוון לכבל רמקול?

מאיפה אפשר לארגן פיוז כזה?

דבק יש על הלדים.

סופיות באיזה גודל?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אתה יכול לרכוש הכל בחנויות של חשמל ואלקטרוניקה.

הפיוז נראה כך:

http://www.google.co.il/imgres?um=1&hl=iw&sa=N&tbm=isch&tbnid=_KQgMctjJq8wWM:&imgrefurl=http://www.reuk.co.uk/buy-20A-FUSE.htm&docid=LSXRpXj1KmKvFM&imgurl=http://www.reuk.co.uk/shopImages/20a-fuse.jpg&w=280&h=224&ei=wwGwT4qYG4ixhAeAv9XhCA&zoom=1&iact=hc&vpx=592&vpy=148&dur=1676&hovh=179&hovw=224&tx=159&ty=85&sig=108263545971617794364&page=1&tbnh=117&tbnw=133&start=0&ndsp=50&ved=1t:429,r:5,s:0,i:78&biw=1760&bih=871

 

זה הכבל חשמל:

http://www.google.co.il/imgres?um=1&hl=iw&tbm=isch&tbnid=bOn1M8PFKa5ysM:&imgrefurl=http://www.clearly-av.co.uk/V515060.html&docid=hicqLGGRwRcNjM&imgurl=http://www.clearly-av.co.uk/images/items/V515060.jpg&w=500&h=500&ei=FwKwT8TvPIWEhQeayvyBBA&zoom=1&iact=hc&vpx=918&vpy=258&dur=1571&hovh=225&hovw=225&tx=173&ty=139&sig=108263545971617794364&page=1&tbnh=117&tbnw=115&start=0&ndsp=51&ved=1t:429,r:14,s:0,i:97&biw=1760&bih=871

 

 

סופיות:

http://www.google.co.il/imgres?um=1&hl=iw&sa=X&tbm=isch&tbnid=M1zxlhL6jSJcEM:&imgrefurl=http://www.radio-sound.com/86504/%25D7%259E%25D7%2595%25D7%25A6%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%25A2%25D7%2596%25D7%25A8-%25D7%259C%25D7%2594%25D7%25AA%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA&docid=reRE5PX1ZEZ5sM&imgurl=http://www.radio-sound.com/image/users/86504/ftp/my_files/kit/%2525D7%2525A1%2525D7%252595%2525D7%2525A4%2525D7%252599%2525D7%252595%2525D7%2525AA.gif&w=159&h=95&ei=rQOwT97nA42YhQfI6-nsCA&zoom=1&iact=hc&vpx=325&vpy=340&dur=575&hovh=76&hovw=127&tx=90&ty=57&sig=108263545971617794364&page=1&tbnh=76&tbnw=127&start=0&ndsp=49&ved=1t:429,r:18,s:0,i:105&biw=1760&bih=871

 

 

http://www.google.co.il/imgres?start=398&um=1&hl=iw&tbm=isch&tbnid=aphMMBIikQ6khM:&imgrefurl=http://www.tapuz.net/default.asp%3Fcatid%3D%257BE7B5750A-A430-4B47-93CB-2F5AAAB8607D%257D&docid=il6LSsI5TX-PUM&imgurl=http://www.tapuz.net/files/Fuji/Cabel%252520lag/2%252520007.JPG&w=100&h=68&ei=AgSwT9OtC46zhAeBu_CHCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=766&vpy=286&dur=6774&hovh=62&hovw=91&tx=111&ty=49&sig=108263545971617794364&page=8&tbnh=62&tbnw=91&ndsp=58&ved=1t:429,r:22,s:398,i:51&biw=1760&bih=871

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

באייס/הום סנטר אני ימצא את הדברים?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

×
×
  • תוכן חדש...