Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הייתם מעדיפים - הונדה סיוויק 5 דלתות

מהצורה הישנה (כלומר לא הדגם שיצא לאחרונה),

או לאון 1.8? בשני המקרים מדובר על רכב חדש בגיר האוטומטי.

פורסם

כשתרצה לקנות לי רכב במתנה, תשאל אותי מה אני מעדיף. אם אתה רוצה רכב לעצמך, תחשוב מה אתה מעדיף...8)

 

אם תפרט צרכים, רצונות ותקציב, יוכלו לא רק לתת לך מידע רלוונטי לגבי השתיים הללו, אלא גם לגבי מכוניות אחרות, שאולי לא העלת בדעתך שרלוונטיות.

 

בנוסף, יש המון דיונים בעניין בזמן האחרון (בייחוד לגבי הלאון). אני ממליץ על חיפוש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קראתי את כל השירשורים שהיו בנושא לאחרונה.

פשוט היום התברר לי שנשארו במלאי הונדות מהצורה הקודמת,

ומוכרים אותן בהנחה כך שהמחיר דומה למחיר הלאון.

 

בגדול מחפשים רכב בתצורת הצ'בק, עם עיצוב נחמד ושיהיה מאובזר ואמין.

ברור שזה לא יהיה רכב ספורט או מהיר במיוחד אבל חשוב מאוד שכן

יהיה לו כוח.

פורסם

היתרון היחידי של הסיוויק היא בנוחות ...וגם בזה ההפרש קטן,הלאון עדיפה במיוחד בגיר ובמנוע החזק שלה

חוצמיזה תם עידן היפניות "האמינות" , כיום יותר מבעבר אנשים מבינים שיש אלטרנטיבות טובות וזולות והרכב לא חייב להיות מארץ השמש העולה.

ב ה צ ל ח ה

פורסם

לכל אחד מהרכבים שציינת יש יתרונות וחסרונות, הדבר שישקף לך את הדברים האלו בצורה הטובה ביותר זה נסיעת מבחן.

תתאם עם החברות נסיעת מבחן, לאחר נהיגה תדע את החסרונות ויתרונות של הרכבים ותבחר באחד שעונה על הדרישות שלך בצורההטובה יותר.

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

פורסם

היתרון המשמעותי של הלאון הוא במנוע-גיר.

 

לכן תבצע נסיעת מבחן על הרכב על מנת לבדוק אם אכן זה פרמטר חשוב עבורך, והאם היתרונות עולים על החסרונות.

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן על שניהם...

 

הסיוויק חמודה אבל הרגישה לי איטית והיא גם

פחות מאובזרת מהלאון. בנוסף, לא הרגשתי שהיא

נוחה באופן משמעותי מהלאון.

 

בקיצור, אני נוטה יותר ללאון.

×
×
  • תוכן חדש...