Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש כבר כמה מעורבים בדבר השאלה היא כזאת יום שישי או שבת ? דעתכם חשובה לנו להצלחת האירוע

להזכירכם אירוע שוק עתיק ארצי למכירת רכבי אספנות בלבד! לפני שיפוץ ומשופצות שוק למכירת רכבים ישנים מגיל 30 שנה ומטה

השוק יהיה פתוח לכל הגופים וכל קבוצות הרכבים וכמובן לכל ציבור המתעניינים .

המטרה לקדם בארץ את תרבות רכבי האספנות ולתת מענה לחברים שרוצים למכור רכבים או לקנות ולא קשורים לשום מועדון !

eran lanski

חבר מס- 14084

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יום שישי בבוקר יתן אפשרות גם לחובשי הכיפות להגיע, בשבת מאבדים הרבה חברים

ששומרים על השבת, גורם משיכה נוסף פרט למכירת רכבים, יכול להיות מכירות חפצים

כמו בשוק הפישפשים, חפצי רטרו וחפצים בעלי עניין לאספנים שני ציפורים במכה אחת!

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן בשלב הראשוני זה אהיה אך ורק רכבי אספנות השוק אהיה מסודר כמו בחול שתי שורות שאנשים יכלו להסתובב בנוח ולהתמקד רק ברכבים לחלפים ואלטזאכן יש את שוק עתיק לחלקי רכבי אספנות!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

מיצתרף לדעתו של רן. יש מקום לעוד אירועי שוק עתיק בארץ. כבר ניתקלתי כאן בפריטים מענינים ואפילו נדירים. לחבר שוק עתיק עם שוק לכלי רכב ישנים עושה לי הגיון.

ועוד באותו ענין. לא צריך לפחד מלהכניס גורמים מיסחריים לתחביב שלנו. זה יכול לתרום. ראו למשל ענפי ספורט שונים.

אריה

פורסם

שישי!!!

צריך להתמקד במכוניות ולא בחלפים וכד'.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

שישי בבוקר מונע מאלו שעדיין עובדים בשישי להגיע.

 

אפשר לעשות שישי שבת לסירוגין נניח בשישי הראשון של חודש קלנדרי ובשבת השלישית של אותו החודש

ככה יהיו סה"כ פעמיים בחודש,התכיפות חשובה כי אם זה יהיה כל שבוע זה יהיה פחות מושך

קונים ומוכרים,אפשר אותו הרעיון ואפילו פעם בחודש.

מה אתם אומרים?

ככה כולם יהנו.

פורסם

שישי בבוקר נראה הכי מתאים.רובנו לא עובדים בשישי.אפשר גם שבת אחת בחודש ואז החילונים ירוויחו יום שוק נוסף.בהחלט הייתי מצרף לשוק אגף נוסף ונפרד של אביזרי רכב וחלקי חילוף לרכב אספנות.בהצלחה :mm_yeah:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

ערן, תלך עם קו המחשבה שלך.

איפה שאתה רוצה להתיעץ - תתיצעץ, אבל איפה שהחלטת - החלטת.

אני הייתי הולך על שישי.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
בשבת מאבדים הרבה חברים ששומרים על השבת,

מכירת חפצי רטרו וחפצים בעלי עניין לאספנים שתי ציפורים במכה אחת!

בהצלחה-רן

 

שישי!!!

צריך להתמקד במכוניות ולא בחלפים וכד'.

 

אפשר לעשות שישי שבת לסירוגין ככה כולם יהנו.

 

שישי בבוקר נראה הכי מתאים.רובנו לא עובדים בשישי.

בהחלט הייתי מצרף לשוק אגף נוסף ונפרד של אביזרי רכב וחלקי חילוף לרכב אספנות.בהצלחה :mm_yeah:

 

ערב טוב.

 

כפי שרואים, וכפי שהיה צפוי, יש דעות לכל כוון.

רק שישי, רק שבת, רק רכבים, רכבים בצירוף אבזרי רטרו, וכו' וכו'.

 

למעשה, ערן נגע רק בקצה הבעיה, אשר הינה מורכבת ביותר.

להלן דעתי:

  1. למרבית החברים נח יותר יום שבת מאשר שישי, הואיל ובניגוד לדברים שנכתבו יש רבים שכן עובדים בשישי, וגם אם אינם עובדים יש להם מטלות ביתיות וכד'. מאידך, יש את הרצון שלא לפגוע בחברים הדתיים ולאפשר גם להם להשתתף. לכן, אני סבור שיש לקיים את השוק ביום שישי אחה"צ. נכון, יש מפגשים ברחבי הארץ, אך בכל זאת אפשר שמשתתף קבוע "יפספס" פעם בכמה זמן מפגש.
  2. בעיה נוספת היא בעית הפיזור. החברים נמצאים ממטולה עד אילת, ומן הראוי לקיים את השוק מידי פעם במקום אחר, שונה באופן גיאוגרפי, כך שיאפשר חשיפה לכמה שיותר חברים מארצנו הקטנטונת.
  3. בעיה קריטית היא המיקום. להערכתי, יש צורך במקום נגיש, וגם במקום גדול דיו, בכדי שיתאפשר להחנות את הרכבים הנמכרים באופן שיהיו מרוחקים זה מזה, הדבר יאפשר לקונים/לסקרנים לעבור סביב הרכבים בלי שיגרמו להם שריטות.
  4. צריך לתת את הדעת על הסדר הכללי, סידור הרכבים, קריטריונים למוכרים/למציגים, ובעיקר על שמירת הדברים הנ"ל על ידי המציגים והקהל. יש לזכור כי התנהגות לא מתאימה תגרור אחריה פינוי, ובסרט הזה היינו לא מעט פעמים.
  5. תדירות השוק, אינה אמורה להיות לטעמי צפופה מידי. משהו כמו פעם בחודשיים יספיק. שוק שיתנהל מידי שבוע/שבועיים עלול לאבד מהר מאד את הייחוד שלו ויפסיק לתפקד יחסית מהר. מה גם שמלאי רכבי האספנות למכירה אינו מתחדש כל כך מהר.

ערב טוב,

אבי נוף

 

 

.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
ערב טוב.

 

כפי שרואים, וכפי שהיה צפוי, יש דעות לכל כוון.

רק שישי, רק שבת, רק רכבים, רכבים בצירוף אבזרי רטרו, וכו' וכו'.

 

למעשה, ערן נגע רק בקצה הבעיה, אשר הינה מורכבת ביותר.

להלן דעתי:

  1. למרבית החברים נח יותר יום שבת מאשר שישי, הואיל ובניגוד לדברים שנכתבו יש רבים שכן עובדים בשישי, וגם אם אינם עובדים יש להם מטלות ביתיות וכד'. מאידך, יש את הרצון שלא לפגוע בחברים הדתיים ולאפשר גם להם להשתתף. לכן, אני סבור שיש לקיים את השוק ביום שישי אחה"צ. נכון, יש מפגשים ברחבי הארץ, אך בכל זאת אפשר שמשתתף קבוע "יפספס" פעם בכמה זמן מפגש.
  2. בעיה נוספת היא בעית הפיזור. החברים נמצאים ממטולה עד אילת, ומן הראוי לקיים את השוק מידי פעם במקום אחר, שונה באופן גיאוגרפי, כך שיאפשר חשיפה לכמה שיותר חברים מארצנו הקטנטונת.
  3. בעיה קריטית היא המיקום. להערכתי, יש צורך במקום נגיש, וגם במקום גדול דיו, בכדי שיתאפשר להחנות את הרכבים הנמכרים באופן שיהיו מרוחקים זה מזה, הדבר יאפשר לקונים/לסקרנים לעבור סביב הרכבים בלי שיגרמו להם שריטות.
  4. צריך לתת את הדעת על הסדר הכללי, סידור הרכבים, קריטריונים למוכרים/למציגים, ובעיקר על שמירת הדברים הנ"ל על ידי המציגים והקהל. יש לזכור כי התנהגות לא מתאימה תגרור אחריה פינוי, ובסרט הזה היינו לא מעט פעמים.
  5. תדירות השוק, אינה אמורה להיות לטעמי צפופה מידי. משהו כמו פעם בחודשיים יספיק. שוק שיתנהל מידי שבוע/שבועיים עלול לאבד מהר מאד את הייחוד שלו ויפסיק לתפקד יחסית מהר. מה גם שמלאי רכבי האספנות למכירה אינו מתחדש כל כך מהר.

ערב טוב,

אבי נוף

 

 

 

.

מסכים עם אבי ,לגבי התדירות זה יהיה כול רבעון בכדי שיהיה שווה להגיע ולא לפספס ! המיקום אהיה כנראה חנייה של אצטדיון רמת גן

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

דבר ראשון יוזמה מבורכת.

עוד נקודה למחשבה - לדעתי חלק מהרכבים שיעמדו למכירה אינם מורשים לנוע על הכביש או לא יכולים לנוע ויתכן כי יגיעו על גרר או עגלה, לכן יש לחשוב על מקום גם לכך.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
רן בשלב הראשוני זה אהיה אך ורק רכבי אספנות השוק אהיה מסודר כמו בחול שתי שורות שאנשים יכלו להסתובב בנוח ולהתמקד רק ברכבים לחלפים ואלטזאכן יש את שוק עתיק לחלקי רכבי אספנות!

 

 

אחד מגורמי המשיכה של ארועי רכב בעולם ובמיוחד רכב ישן הוא המגוון.

על מנת שמישהו יירצה להגיע ממקום מרוחק, חייב להיות גורם משיכה הפונה לרבים.

שוק מכירה בלבד יפנה אולי לכמות מצומצמת של מוכרים, ואולי לרוכשים פוטנציאלים שמחפשים

קצת עניין.

 

יום מגוון המשלב מכירת רכבים, חלקי חילוף, ומוצרים נוספים הופך ליום כייף לכל המשפחה

כמות המשתתפים עולה וכל אחד מחפש מה שמעניין אותו.

 

יכול להיות שאותי לא מעניין לקנות רכב, אבל חלקי חילוף כן, וקצת ג'אנק למרפסת לאישתי

מעניין אותה. אז החשיפה והעניין גדלים...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מסכים עם אבי ,לגבי התדירות זה יהיה כול רבעון בכדי שיהיה שווה להגיע ולא לפספס ! המיקום אהיה כנראה חנייה של אצטדיון רמת גן

 

יש לקיים את השוק הראשון, לראות את ההענות, ואז לקבוע את התדירות.

אם תתקבל דעתי שיש לקיים שוק גם באזור חיפה וגם באזור אשקלון (לדוגמא), (וברור שתתקבל :-) )

הרי שאם נקיים שוק בכל חודשיים, ייצא שפעם בחצי שנה יחזור השוק לאותו אזור.

לא צפוף מידי ולא רחוק מידי.

כבר עתה כדאי להיעזר בחברים מהאזורים השונים, לשתף פעולה ברמה של חלוקה אזורית,

וגם למצוא מקומות נוספים לחברים בצפון ודרום.

 

אגב, מיקום כמו איצטדיון רמת גן אינו מאפשר פעילות בשישי בבוקר.

כמו כן גם מקומות גדולים אחרים עליהם חשבתי.

מכאן שכפי הנראה הזמן המתאים הן מבחינת מיקומים הן מבחינת כלל החברים הוא שישי אחה"צ.

 

 

אחד מגורמי המשיכה של ארועי רכב בעולם ובמיוחד רכב ישן הוא המגוון.

על מנת שמישהו יירצה להגיע ממקום מרוחק, חייב להיות גורם משיכה הפונה לרבים.

שוק מכירה בלבד יפנה אולי לכמות מצומצמת של מוכרים, ואולי לרוכשים פוטנציאלים שמחפשים

קצת עניין.

 

יום מגוון המשלב מכירת רכבים, חלקי חילוף, ומוצרים נוספים הופך ליום כייף לכל המשפחה

כמות המשתתפים עולה וכל אחד מחפש מה שמעניין אותו.

 

יכול להיות שאותי לא מעניין לקנות רכב, אבל חלקי חילוף כן, וקצת ג'אנק למרפסת לאישתי

מעניין אותה. אז החשיפה והעניין גדלים...רן

 

נכון מאד, וכבר הסכימו (והתנגדו לכך) חברים קודם.

מאידך, הבעיה היא איך לא להפוך את השוק ל"בזאר לוד" שמתקיים ביישובים השונים בצורה זוועתית.

וייתכן שהפיתרון יהיה הקצאת מקום נפרד, מתוחם, באותו מגרש,

למכוניות, ומקום צמוד ומתוחם ליתר המוצרים.

 

הפרוייקט לא קל לביצוע. צריך הרבה השקעה לפני ותוך כדי,

ויש צורך לבדוק איך ניתן למנוע מראש בעיות עתידיות.

 

רעיון נוסף הוא להציע לארגוני/מועדוני הרכב לקחת על עצמם את הפרוייקט.

ושומו שמיים - אפילו במשותף על ידי כמה ארגונים.

יכול להיות מועיל לכלל חבריהם, וליצור קשר חיובי בינם לבין עצמם לעתיד. (נסחפתי ?).

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

יום שישי יכל לאפשר כמעט לכל האנשים להגיע, אפשר לבצע זאת משעות הצהריים (12) ואילך.

לבחור מקום מרכזי השופע בחניה בחינם לטובת המציגים ולטובת אלו המגיעים כדי לראות את הרכבים.

מכירה של חפצים עתיקים אביזרי רכב וחלפים יכולה רק לתרום למגוון המוצע למכירה ולקהל היעד שמגיע.

במידה והמקום יאפשר ויבחר מקום משופע בחניה ניתן גם לזמן למקום רכבים "רגילים" המוצעים למכירה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אבי

אם ניתלה באילנות גבוהים, בכל שוק שמכבד עצמו בחו"ל

העניין דווקא בלקי החילוף והחומר הנלווה וגם מכוניות, מסביב

יש את ההפנינג של השאר מה שגורם לצבעוניות והאווירה.

 

שוק רמלה לוד? מכירת רק מכוניות ישנות מזכיר לי דווקא את עיר המכוניות בת"א

של שנות השמונים ולא לטובה. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...