Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוזמה מבורכת כל הכבוד .

זה כיף לראות שיש הצעות יעול כאלה ואחרות טובות יותר וטובות פחות

הרעיון שלי אבי בגדול נראה לי הגון .

רחמיי על נושאי שרביט ההפקה :wink:

בעידן שבו יום אחד הולכים לבחירות וביום שלמחרת יש אחדות לאומית . . .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבי

אם ניתלה באילנות גבוהים, בכל שוק שמכבד עצמו בחו"ל

העניין דווקא בלקי החילוף והחומר הנלווה וגם מכוניות, מסביב

יש את ההפנינג של השאר מה שגורם לצבעוניות והאווירה.

 

שוק רמלה לוד? מכירת רק מכוניות ישנות מזכיר לי דווקא את עיר המכוניות בת"א

של שנות השמונים ולא לטובה. - רן

 

ררררררן אוווווף,

 

רואים שאתה מירושלים.

הרי אני מסכים איתך, אתה לא שם לב?

 

ייתכן שאצלכם לא קיים המושג של "שוק רמלה לוד".

אצלנו באזור יש שווקים שנקראים "שוק רמלה לוד",

זה מסמל שוק שיש בו יותר זבל, ויותר בלגאן, מאשר כל דבר אחר.

המטרה שלי היא שיהיו "מוצרים נלוים",

אך לא שיהיה בלגאן כמו שוק רמלה לוד.

לכן, כתבתי לך במיוחד ידידי הירושלמי :-)

את הסכמתי, את הבעיה העלולה להיווצר, ואת הפתרון המוצע על ידי, כלהלן:

 

נכון מאד, וכבר הסכימו (והתנגדו לכך) חברים קודם.

מאידך, הבעיה היא איך לא להפוך את השוק ל"בזאר לוד" שמתקיים ביישובים השונים בצורה זוועתית.

וייתכן שהפיתרון יהיה הקצאת מקום נפרד, מתוחם, באותו מגרש,

למכוניות, ומקום צמוד ומתוחם ליתר המוצרים.

כעת כשזה כתוב שוב ומילות מפתח מודגשות באדום אני מקווה שהבהרתי.:|

 

ואגב, השילוב של חלפים, בצירוף העובדה שהאירוע יאורגן במרכז/צפון/דרום,

יקל על החברים הרחוקים מחולון, אשר טוענים מידי פעם על בעיה להגיע לשוק עתיק של החמש ממושבם.

 

הרעיון שלי אבי בגדול נראה לי הגון .

 

אופס, לא מאמין, כנראה טעיתי במשהו :-)

תודה:oops:

 

 

ובתגובה לדברי ל' -

לי אישית לא נראה להפוך את השוק לתחליף של לוח פוקוס.

אם נקיים שוק של רכבים רגילים, יאבד הייחוד שלנו, ויהיה בליל גדול מידי של דברים.

מה גם שאז וודאי וודאי כל הנושא עלול לאבד שליטה של המארגנים וסופו אבדון.

 

 

להשתמע

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
ררררררן אוווווף,

 

רואים שאתה מירושלים.

הרי אני מסכים איתך, אתה לא שם לב?

 

ייתכן שאצלכם לא קיים המושג של "שוק רמלה לוד".

אצלנו באזור יש שווקים שנקראים "שוק רמלה לוד",

זה מסמל שוק שיש בו יותר זבל, ויותר בלגאן, מאשר כל דבר אחר.

המטרה שלי היא שיהיו "מוצרים נלוים",

אך לא שיהיה בלגאן כמו שוק רמלה לוד.

לכן, כתבתי לך במיוחד ידידי הירושלמי :-)

את הסכמתי, את הבעיה העלולה להיווצר, ואת הפתרון המוצע על ידי, כלהלן:

 

 

כעת כשזה כתוב שוב ומילות מפתח מודגשות באדום אני מקווה שהבהרתי.:|

 

ואגב, השילוב של חלפים, בצירוף העובדה שהאירוע יאורגן במרכז/צפון/דרום,

יקל על החברים הרחוים מחולון, אשר טוענים מידי פעם על ריחוק שוק עתיק של החמש ממושבם.

 

 

 

אופס, לא מאמין, כנראה טעיתי במשהו :-)

תודה:oops:

 

 

ובתגובה לדברי ל' -

לי אישית לא נראה להפוך את השוק לתחליף של לוח פוקוס.

אם נקיים שוק של רכבים רגילים, יאבד הייחוד שלנו, ויהיה בליל גדול מידי של דברים.

מה גם שאז וודאי וודאי כל הנושא עלול לאבד שליטה של המארגנים וסופו אבדון.

 

 

להשתמע

אבי נוף

 

אהה ...אז למה אתה לא אומר? -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אהה ...אז למה אתה לא אומר? -רן

 

 

הוא אמר, השיער הפריע לך לקלוט.

לידיעתך, בכל יום שני יש בחניה של תחנת הרכבת (כן כן, בירושלים) שוק רמלה לוד.

לך לשם, ותבין על מה אבי מדבר.

 

ובכל מקרה, כפי שכתבו כאן אחרים לפניי, אני חושב ששישי אחה"צ, בעיקר כשהשבת נכנסת מאוחר, יכול להיות אחלה רעיון. וכן, הייתי רוצה לראות בשוק מכוניות ישנות גם מעין שוק פשפשים לחפצים ישנים וחלקי חילוף למכוניות ישנות.

 

הפנינג יכול להיות רעיון מעולה...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
מסכים עם אבי ,לגבי התדירות זה יהיה כול רבעון בכדי שיהיה שווה להגיע ולא לפספס ! המיקום אהיה כנראה חנייה של אצטדיון רמת גן

 

מעבר לתיכנונים ה"אספניים", אם איני טועה באיצטדיון צריך אישור ע.ר.ג, משטרה וכו', ובנוסף, איך נתגונןן מבריונים, מכוניות משתוללות ועוד אלמנטים שליליים שאירוע כזה מושך ?

פורסם
מעבר לתיכנונים ה"אספניים", אם איני טועה באיצטדיון צריך אישור ע.ר.ג, משטרה וכו', ובנוסף, איך נתגונןן מבריונים, מכוניות משתוללות ועוד אלמנטים שליליים שאירוע כזה מושך ?

 

 

אילן שלום.

 

נכון, הבעיה האירגונית על כל הקשור בה קריטית,

ולו בכדי שהנושא יתפוס לעצמו יציבות והמשך.

 

אין התעלמות לגביה, ואכן ציינתי את הבעיות (בחלקן בלבד) בתגובתי הראשונה.

ראה להלן את החלק הרלוונטי בתגובתי הנ"ל:

 

ערב טוב.

 

למעשה, ערן נגע רק בקצה הבעיה, אשר הינה מורכבת ביותר.

להלן דעתי:

  • בעיה קריטית היא המיקום. להערכתי, יש צורך במקום נגיש, וגם במקום גדול דיו, בכדי שיתאפשר להחנות את הרכבים הנמכרים באופן שיהיו מרוחקים זה מזה, הדבר יאפשר לקונים/לסקרנים לעבור סביב הרכבים בלי שיגרמו להם שריטות.
  • צריך לתת את הדעת על הסדר הכללי, סידור הרכבים, קריטריונים למוכרים/למציגים, ובעיקר על שמירת הדברים הנ"ל על ידי המציגים והקהל. יש לזכור כי התנהגות לא מתאימה תגרור אחריה פינוי, ובסרט הזה היינו לא מעט פעמים.

ערב טוב

אבי נוף

.

 

האמת היא שיש לי רעיון בקשר למיקום ולסדר (טוב אצלי זו מחלה כידוע :smile:)

אבל בינתיים אני איני נכנס לפרטי פרטים. לכך יש עוד זמן.

 

ערן העלה את הנושא בכדי להציף את הרעיון בפני החברים,

וגם בכדי לקבל תשובות על השאלות שציין, ואכן קיבל שלל תשובות מחכימות.

מעבר לכך, נדרשת כמובן עבודה רבה, ובין היתר גם בכל הקשור לשאלותיך והערותיך.

 

אני עדיין מצפה כפי שכתבתי קודם, שיתאחדו להם הארגונים השונים ויחזיקו יחד במושכות.

אולם כך או כך - השוק יתקיים.

 

 

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אילן שלום.

נכון, הבעיה האירגונית על כל הקשור בה קריטית,

ולו בכדי שהנושא יתפוס לעצמו יציבות והמשך.

אין התעלמות לגביה, ואכן ציינתי את הבעיות (בחלקן בלבד) בתגובתי הראשונה.

ראה להלן את החלק הרלוונטי בתגובתי הנ"ל:

האמת היא שיש לי רעיון בקשר למיקום ולסדר (טוב אצלי זו מחלה כידוע :smile:)

אבל בינתיים אני איני נכנס לפרטי פרטים. לכך יש עוד זמן.

ערן העלה את הנושא בכדי להציף את הרעיון בפני החברים,

וגם בכדי לקבל תשובות על השאלות שציין, ואכן קיבל שלל תשובות מחכימות.

מעבר לכך, נדרשת כמובן עבודה רבה, ובין היתר גם בכל הקשור לשאלותיך והערותיך.

אני עדיין מצפה כפי שכתבתי קודם, שיתאחדו להם הארגונים השונים ויחזיקו יחד במושכות.

אולם כך או כך - השוק יתקיים.

בברכה

אבי נוף.

 

תודה על הסקירה ההיסטורית, אבל אני רוצה לדעת תכלס מה מתקדם (גם מוכן לעזור).

אבל הדיונים בפורום, פוריים, מחכימים ככל שיהיו, ותקן אותי אם אני טועה, מעשית - לא מקדמים במיוחד.

פורסם
תודה על הסקירה ההיסטורית, אבל אני רוצה לדעת תכלס מה מתקדם (גם מוכן לעזור).

אבל הדיונים בפורום, פוריים, מחכימים ככל שיהיו, ותקן אותי אם אני טועה, מעשית - לא מקדמים במיוחד.

 

אילן הנושא ממש בבדיקה עם גורמים משפטיים והיה דיון בישיבה האחרונה של המועדון השוק יצא לפועל ממש בקרוב!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
תודה על הסקירה ההיסטורית, אבל אני רוצה לדעת תכלס מה מתקדם (גם מוכן לעזור).

אבל הדיונים בפורום, פוריים, מחכימים ככל שיהיו, ותקן אותי אם אני טועה, מעשית - לא מקדמים במיוחד.

 

אילן, האם אתה רציני???

 

רק אתמול ערן העלה את הנושא לאויר העולם וכבר אתה רוצה תכלס?

הדיונים בפורום בהחלט עוזרים להבין את הדרישות של השטח ולקדם את הנושא.

יומיים. רק יומיים חלפו. איך אתה יכול לכתוב "לא מקדמים במיוחד"?

אתה הרי אדם רציני. הפתעת אותי בשאלתך.

 

 

אילן הנושא ממש בבדיקה עם גורמים משפטיים והיה דיון בישיבה האחרונה של המועדון השוק יצא לפועל ממש בקרוב!

 

ערן,

 

האם אני מבין מדבריך שמועדון המש מאמץ את הרעיון ויפעיל אותו?

 

 

ערב טוב,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אילן, האם אתה רציני???

רק אתמול ערן העלה את הנושא לאויר העולם וכבר אתה רוצה תכלס?

הדיונים בפורום בהחלט עוזרים להבין את הדרישות של השטח ולקדם את הנושא.

יומיים. רק יומיים חלפו. איך אתה יכול לכתוב "לא מקדמים במיוחד"?

אתה הרי אדם רציני. הפתעת אותי בשאלתך.

ערב טוב,

אבי.

 

עם כל הכבוד, ואולי דווקא בגלל הודעותיך המסוגננות/מפורטות לתפארת, עליך להקפיד גם על תוכן אמין ורציני.

נפגעתי מנזיפתך שלא במקום, כי כמו שידוע לך, אני אדם מסודר והתכונות שאתה מייחס לי, אינם חלק מהרזומה שלי.

אני אכן אדם רציני וכדי למסמס את הפתעתך, שארעה עקב ההתנגשות בין הכרותך אותי ומסקנתך השגויה בנושא דנן, אנא עיין בכתובת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=424017

 

עם זאת, אני לא כ"כ מתמצא במחשבים ואם הכתובת שסימנתי לא תיקח אותך לרצוי, אז אוסיף את התמצית: ערן העלה את הנושא הזה כבר ב-13/4, ומכאן תגובתי, שהוציאה אותך משווי משקל ועל כך, תרשה לי להתנצל.

אילן

פורסם
עם כל הכבוד, ואולי דווקא בגלל הודעותיך המסוגננות/מפורטות לתפארת, עליך להקפיד גם על תוכן אמין ורציני.

נפגעתי מנזיפתך שלא במקום, כי כמו שידוע לך, אני אדם מסודר והתכונות שאתה מייחס לי, אינם חלק מהרזומה שלי.

אני אכן אדם רציני וכדי למסמס את הפתעתך, שארעה עקב ההתנגשות בין הכרותך אותי ומסקנתך השגויה בנושא דנן, אנא עיין בכתובת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=424017

 

עם זאת, אני לא כ"כ מתמצא במחשבים ואם הכתובת שסימנתי לא תיקח אותך לרצוי, אז אוסיף את התמצית: ערן העלה את הנושא הזה כבר ב-13/4, ומכאן תגובתי, שהוציאה אותך משווי משקל ועל כך, תרשה לי להתנצל.

אילן

 

אילן שלומות.

 

אנא אל תיפגע ממני. לא בשום מקרה, וגם לא במקרה הנוכחי.

אתה אכן אדם רציני, וגם יתר התכונות שייחסת לעצמך מקובלות עלי. לא מזלזל כלל.

 

לא ידעתי שכבר הועלה שירשור בנושא, ותגובתי היתה בהתאם.

איני מבין אם כך מדוע ערן פתח נושא חדש ולא המשיך את הישן (?)

 

כמו"כ, הבנתי הבוקר מה"פ שקיבלתי, שהשאלה הונחה כבר לפני זמן בפתחו של מועדון החמש,

ואני מניח ומקווה שיקחו על עצמם, יחד עם גופים נוספים להריץ את הנושא.

באם לא - אשמח לסייע כמיטב יכולתי הדלה.

 

אגב, לא הוצאת אותי משווי משקלי, אני עדיין יציב על שתי רגלי :-)

 

יום טוב,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ובתגובה לדברי ל' -

לי אישית לא נראה להפוך את השוק לתחליף של לוח פוקוס.

אם נקיים שוק של רכבים רגילים, יאבד הייחוד שלנו, ויהיה בליל גדול מידי של דברים.

מה גם שאז וודאי וודאי כל הנושא עלול לאבד שליטה של המארגנים וסופו אבדון.

 

במקרה כזה צריך לקחת בחשבון מתחם סגור בו רק בעלי עיניין בדבר יורשו להכנס.

רכבי אספנות, ציוד ואביזרים נילווים וכו'.

 

:mm_yeah:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יום שישי בבוקר יתן אפשרות גם לחובשי הכיפות להגיע, בשבת מאבדים הרבה חברים

ששומרים על השבת, גורם משיכה נוסף פרט למכירת רכבים, יכול להיות מכירות חפצים

כמו בשוק הפישפשים, חפצי רטרו וחפצים בעלי עניין לאספנים שני ציפורים במכה אחת!

בהצלחה-רן

 

 

צודק.

פורסם
במקרה כזה צריך לקחת בחשבון מתחם סגור בו רק בעלי עיניין בדבר יורשו להכנס.

רכבי אספנות, ציוד ואביזרים נילווים וכו'.

 

:mm_yeah:

 

 

רעיון טוב ומבורך.צריך לקבוע מכירת רכבים רק לבעלי תעודת חבר במועדון אחרת הארוע יהפך למסחרי ויכנסו אליו סוחרים למיניהם וחברי מועדונים אחרים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...