Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושבת שאם לסוחר יש רכב אספנות הוא יכל להציג אותו בפומבי באירוע כזה.

הכוונה בהגבלה כמו שאבי נוף כתב היא לא להפוך את האירוע למגרש מכוניות "רגילות",

אלא לשמור על הרעיון של השוק העתיק והוא מכירה של רכבים עתיקים/ אספנות וכו'.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במקרה כזה צריך לקחת בחשבון מתחם סגור בו רק בעלי עיניין בדבר יורשו להכנס.

רכבי אספנות, ציוד ואביזרים נילווים וכו'.

 

ל'

 

נכון, זו כוונתי.

 

 

 

 

:mm_yeah:

 

רעיון טוב ומבורך.צריך לקבוע מכירת רכבים רק לבעלי תעודת חבר במועדון אחרת הארוע יהפך למסחרי ויכנסו אליו סוחרים למיניהם וחברי מועדונים אחרים.

 

כלומר, מי שלא חבר במועדון שלך, כמוני למשל,

או חברי מועדון אלפא רומיאו קלאסיק לדוגמא,

לא יוכל להכנס?

 

יפה, חוזרים לבדלנות ולא לשיתוף.

ואח"כ תוהים למה...

 

וכעת ובנוסף,

אני שואל את עצמי כבני ישראל במצרים: "מה לי העבודה הזאת...?"

 

 

אתה יודע מה?

כמעט ושכנעת אותי.

 

 

ערב טוב,

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
נכון, זו כוונתי.

 

 

 

 

כלומר, מי שלא חבר במועדון שלך, כמוני למשל,

או חברי מועדון אלפא רומיאו קלאסיק לדוגמא,

לא יוכל להכנס?

 

יפה, חוזרים לבדלנות ולא לשיתוף.

ואח"כ תוהים למה...

 

וכעת ובנוסף,

אני שואל את עצמי כבני ישראל במצרים: "מה לי העבודה הזאת...?"

 

 

אתה יודע מה?

כמעט ושכנעת אותי.

 

 

ערב טוב,

אבי נוף

 

אבי ידידי

כנראה לא הובנתי נכון,הכוונה שהכניסה לבעלי עניין תיהיה חופשית

אבל כניסת רכבים שמיועדים למכירה תיהיה בהגבלות מסוימות אחרת העינין יהפוך למסחרי.

פשוט צריך לחשוב על הנקודות האלה.כפי שידוע לך ישנם לא מעט שעוסקים ביבוא רכבי אספנות כעסק ולא מתוך תחביב ואהבה לתחום.

חן.

פורסם

קודם כל אני מחזק את דבריו של אבי ..אין חכם כבעל ניסיון ואני ממש נהנה לקרוא את ההצעות והרעיונות שלך.

פשוט ביותר זה לאשר כניסה בדרך כלשהיא של רכבים בני 25 לפחות, לתוך המתחם מכירה הסגור עכשיו לך תמצא מתחם סגור בשביל זה,ואף אחד לא יצליח למנוע מסחר של מכוניות ואביזרים שיתקיים מחוץ למתחם במידה ויהיה מתחם גם סגור .

במידה ויבואני רכבי אספנות שרוצים למכור אני לא חושב שיש בזה בעיה ,בדרכם תורמים לתחום המתפתח ובמידה ומוצאים בזה עיניין מסחרי זה רק לטובה ,הלוואי שיתפתח תת תחום רחב וגדול של טיפול יבוא ושיפוץ רכבי אספנות רק יועיל לכולם ויקח איזה למקום הרבה יותר טוב.

 

 

 

פורסם
קודם כל אני מחזק את דבריו של אבי ..אין חכם כבעל ניסיון ואני ממש נהנה לקרוא את ההצעות והרעיונות שלך.

פשוט ביותר זה לאשר כניסה בדרך כלשהיא של רכבים בני 25 לפחות, לתוך המתחם מכירה הסגור עכשיו לך תמצא מתחם סגור בשביל זה,ואף אחד לא יצליח למנוע מסחר של מכוניות ואביזרים שיתקיים מחוץ למתחם במידה ויהיה מתחם גם סגור .

במידה ויבואני רכבי אספנות שרוצים למכור אני לא חושב שיש בזה בעיה ,בדרכם תורמים לתחום המתפתח ובמידה ומוצאים בזה עיניין מסחרי זה רק לטובה ,הלוואי שיתפתח תת תחום רחב וגדול של טיפול יבוא ושיפוץ רכבי אספנות רק יועיל לכולם ויקח איזה למקום הרבה יותר טוב.

 

מסכים עם כל מילה!!!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
מסכים עם כל מילה!!!

 

שוב, עם כל הכבוד ל"מיכל החשיבה" שכאן, אני שואל: האם קיים גוף מאורגן שמקדם את העניין באופן מעשי, או שאנו בסימפוזיון נחמד (ופורה) בלבד ?

 

דבר אחד אני יכול להוסיף, כבעל ניסיון של שומר בכניסה, בכינוס נוקיה של מועדון ה-5, שעניין ההשתתפות, מוטב שיהיה סגור ומעוגן ביכולת ביצוע אבסולוטית, או שהעסק יהפוך שאנדרלמוסיה.

פורסם

אילן זלינגר ואבי נוף היקרים מאוד !!!

 

כאן האח הגדול - נא להתנהג בהתאם !!!!!

:lol::lol::lol:

בסוף נצטרך לתת לכם משימת חסינות . .

אהבת חינם - נקודה.

 

לדעתי מתפנה מקום ברחבת החניה של KIKA...........................

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

המפגש הצפוני מרים את הכפפה.

ערן אתה מוזמן לבצע את השוק הנ"ל ביום שישי אחר"צ במגרש החניה הענק שעומד לרשותינו מול קפה ארומה בנשר.

יש אפשרות לגדר את מתחם השוק . יש אפשרות לשירים מהתקופה. קפה סנדוויצים ועוד בארומה במחירים מוזלים.

ויתרון נוסף יש סטוקים גדולים של חלקי חילוף באיזור.

אז קדימה נראה אותך

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
naorn יקר מאוד

ע"מ שאוכל להתייחס להודעתך ולהגיב, אם צריך, אנא, התייחס להערותיי:

1. מהי ההתנהגות נאותה, שאתה מציע, בהתייחס להתנהגות הלא נאותה כביכול בדו השיח בין שני האישים שהזכרת ?

2. ציטוט: "בסוף נצטרך לתת לכם משימת חסינות . . אהבת חינם - נקודה." - משפט לא מובן, אנא באר ופרט.

 

אילן ,

אל תהיה כבד !!!

זה נאמר במליצות , מטאפורה . .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
המפגש הצפוני מרים את הכפפה.

ערן אתה מוזמן לבצע את השוק הנ"ל ביום שישי אחר"צ במגרש החניה הענק שעומד לרשותינו מול קפה ארומה בנשר.

יש אפשרות לגדר את מתחם השוק . יש אפשרות לשירים מהתקופה. קפה סנדוויצים ועוד בארומה במחירים מוזלים.

ויתרון נוסף יש סטוקים גדולים של חלקי חילוף באיזור.

אז קדימה נראה אותך

 

למה לא בעצם?!

 

זו תהיה גם הזדמנות לקונים פוטנציאלים מהצפון להגיע ולהתרשם מבלי לנדוד שוב ושוב למרכז.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

לדעתי אפשרי ורצוי בגלל עודף המשימות שהשוק יתנהל ביום שישי בבוקר כך שלדתיים ישאר אחה''צ להתארגנויות אחרות ולשאר החברים יומם לפניהם .

פורסם
המפגש הצפוני מרים את הכפפה.

ערן אתה מוזמן לבצע את השוק הנ"ל ביום שישי אחר"צ במגרש החניה הענק שעומד לרשותינו מול קפה ארומה בנשר.

יש אפשרות לגדר את מתחם השוק . יש אפשרות לשירים מהתקופה. קפה סנדוויצים ועוד בארומה במחירים מוזלים.

ויתרון נוסף יש סטוקים גדולים של חלקי חילוף באיזור.

אז קדימה נראה אותך

 

הצעה מגונה, בני תתבייש לך, תעשה לך שוק עם אנשי הצפון, החברה במרכז רוצים את השוק הזה וגניבת הרעיון לצפון תמנע מ-90% מהחברה, שמתלהבים מהעניין להמשיך ולשמוח,

ערן, אני מקווה שאינך מתפתה.

אני שוב שואל: האם קיים גוף מאורגן שמקדם את העניין באופן מעשי, או שאנו בסימפוזיון נחמד (ופורה) בלבד ?

פורסם

מיהו הגוף שמקיים מפגשי רכב בעולם, והאם זה משנה למי שטס מישראל לאירוע?

 

מספיק שיקום משוגע לעניין אחד שיוכל לדחוף לתחילתה של מסורת נחמדה ולהפנניג מוטורי

כאן, כך שבעוד עשרים שנה יגיעו אספנים מחו"ל לארץ בשביל האירוע, מצדי שיקראו לו

"מועדון הקלפים של סבתא ננה" ( C כל הזכיות לשם, שמורות לסבתא!)

 

בגלל שינאת חינם וסטייה מהתקן, נחרב בית המקדש! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

להערכתי זה סימפוזיון עקר...

30 מכוניות למכירה- לא יעשו מזה הפנינג.

200 מכוניות למכירה, זה כבר הפנינג- אבל לא ראיתי איך עושים את זה.

באנגלית קלה:

‬ ?You can talk the talk, but can you walk the walk

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
להערכתי זה סימפוזיון עקר...

30 מכוניות למכירה- לא יעשו מזה הפנינג.

200 מכוניות למכירה, זה כבר הפנינג- אבל לא ראיתי איך עושים את זה.

באנגלית קלה:

‬ ?You can talk the talk, but can you walk the walk

 

 

30 מכוניות (אופטימי) ועוד מגוון דוכני חלקי חילוף על יד, מגוון מפרטי אספנות

מול, ותצוגה של רכבי מועדון ברקע, שירים אופיינים, ויש לך יום של הפננייג מוטורי.

נתחיל בקטן, ומשם נגדל. גם הרשי לא נולדה ביום אחד...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...