Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערות בגוף ההודעה, סיכום בהמשך.

 

להערכתי זה סימפוזיון עקר...אני חושש שאתה צודק. השרשור הזה הוא פורקן סיפרותי לחברה', יותר מאשר תכנון שוקעתיק.

30 מכוניות למכירה- לא יעשו מזה הפנינג.

200 מכוניות למכירה, זה כבר הפנינג- אבל לא ראיתי איך עושים את זה.זה לא רלוונטי. מתחילים קטן ואח"כ זה גודל.

באנגלית קלה:

?You can talk the talk, but can you walk the walk אני חושב ששיבשת את הפסוק, הוא גם לא רלוונטי לכאן וזכות ראשונים לקובי מאתמול... :-)

 

בתכלס, זה לא מתקדם. ההשוואה לחו"ל - מיותרת ומרפה ידיים, אנחנו עדיין קטנים וצנועים. השוק עתיק צריך להתחיל כמו זה של מועדון ה-5 (פרט לעניין הפירסום, שלוקה בחסר) ומשם להמשיך, אם בתכנון ואם פונקציונאלית.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הערות בגוף ההודעה, סיכום בהמשך.

 

 

 

בתכלס, זה לא מתקדם. ההשוואה לחו"ל - מיותרת ומרפה ידיים, אנחנו עדיין קטנים וצנועים. השוק עתיק צריך להתחיל כמו זה של מועדון ה-5 (פרט לעניין הפירסום, שלוקה בחסר) ומשם להמשיך, אם בתכנון ואם פונקציונאלית.

 

שאלה: אם יש שוק לחלקים בחניון אגד אז למה שלא יהיו בו גם רכבים למכירה?

פורסם

לערן לבד יש כמות רכבים שלא תבייש את השוק עתיק שהוא יוזם.

עוד כמה מכוניות וההפנינג בעיצומו.

אני חושב שאם אין למישהו משהו חיובי לתרום לשרשור שלא יגיב.

תסמכו על הבחור ועל היכולות שלו לארגן את המפגש.

במקרה הכי גרוע יהיה מפגש נחמד ונוכל להגיד שניסו.

פורסם

לכל מרפיי (או מרפה) הידיים למיניהם...

 

לא נראה לכם שיצליח? לא רוצים?

 

קבלו את כספכם חזרה וסעו לשלום!

 

אני לא מבין את העניין. זה פורום. פה מדברים. אנשים בעלי תושיה מנסים לקדם רעיונות יצירתיים ויפים שיכולים לתרום לכולנו. אז מאיפה הנגיטיביות???

 

זה לא ששילמתם על משהו ודפקו אתכם, זה לא שהשקעתם ממרצכם בכלל.

 

ערן בהצלחה.

 

אני מגיע עם שתי מכוניות מושלמות!!! רק תגיד תאריך מקום ושעה.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

אם זה לא היה ברור גם אני מגיע עם 2 רכבים וגם אופנוע ירצו יקנו לא ירצו לא יקנו.

 

ערן תארגן מקום ושעה ונגיע.

 

נידאג שיגיעו הרבה חברים ואז אולי אילן יפסיק לטשטש לי את העיניים עם הכתב האדום.

פורסם
שאלה: אם יש שוק לחלקים בחניון אגד אז למה שלא יהיו בו גם רכבים למכירה?

 

מי אמר שלא יהיו ? שוק עתיק זה כל דבר עתיק, אם כי במקרה שלנו כדאי להישאר בשדה המוטורי.

 

אני חושב שאם אין למישהו משהו חיובי לתרום לשרשור שלא יגיב. אני ממליץ לשנות את המילה חיובי לפרודוקטיבי, שכן, לדוגמה, השללת מלל מיותר תתקבל בברכה ובצדק (ראה הקטע הבא).

 

תסמכו על הבחור ועל היכולות שלו לארגן את המפגש.

במקרה הכי גרוע יהיה מפגש נחמד ונוכל להגיד שניסו.

 

אמת.

למה "במקרה הכי גרוע" ? כל מפגש זו חוויה ובכלל דבר נחמד.

 

לכל מרפיי (או מרפה) הידיים למיניהם... למה אתה מתכוון ? אפשר דוגמה ?

 

לא נראה לכם שיצליח? לא רוצים?

 

קבלו את כספכם חזרה וסעו לשלום!

 

אני לא מבין את העניין אם אינך מבין מדוע אינך שואל, לפני שאתה מפרסם הטפות ?. זה פורום. פה מדברים. אנשים בעלי תושיה מנסים לקדם רעיונות יצירתיים ויפים שיכולים לתרום לכולנו תודה על ההסבר. אז מאיפה הנגיטיביות ??? שוב, האם תוכל לתת דוגמה ? אני חושש שאתה טועה, ומבלבל בין ביקורתיות בונה ל"נגאטיביות" (שמציינת שליליות מכוונת, ובד"כ חסרת טעם)

 

זה לא ששילמתם על משהו ודפקו אתכם, זה לא שהשקעתם ממרצכם בכלל תודה רבה על הנזיפה המיותרת.

 

ערן בהצלחה.

 

אני מגיע עם שתי מכוניות מושלמות!!! רק תגיד תאריך מקום ושעה.

 

ההודעה שלך - בול, מה שאתה מטיף נגדו.

 

:-D אני מקדם בכל הכוח השוק אהיה בשאיפה עוד החודש!

 

מה פירוש המילה המסומנת ?

מדוע אינך כותב בפורום, פרט להערות מאוד כלליות, מה קורה בעניין, מה התוכנית בפרוטרוט ? מה אתה עושה ספציפית, האם אפשר לעזור ?

כל הערפל הזה תמוה קצת...

פורסם
מה זה שאיפה ?

 

 

לדעתי ההפך מנשיפה:-D

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
מה זה שאיפה ?

 

בוא אסביר לך

הוא שואף שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכוון לכך שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכנן, מתאווה, חושק, ווטאבר שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

קאפיש (מבין)?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
בוא אסביר לך

הוא שואף שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכוון לכך שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכנן, מתאווה, חושק, ווטאבר שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

קאפיש (מבין)?

 

ממש "המסביר לצרכן" - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בוא אסביר לך

הוא שואף שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכוון לכך שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

מתכנן, מתאווה, חושק, ווטאבר שהאירוע יתקיים עד סוף החודש.

קאפיש (מבין)?

 

מה זה "ווטאבר"?...

ארז רונן

פורסם

Whatever

ביידיש זה וועטאעבר

ובייקית מדוברת זה מישמש עשוי ממישמיש שממששים..מבין ממוש?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אם זה לא היה ברור גם אני מגיע עם 2 רכבים וגם אופנוע ירצו יקנו לא ירצו לא יקנו.

 

ערן תארגן מקום ושעה ונגיע.

 

נידאג שיגיעו הרבה חברים ואז אולי אילן יפסיק לטשטש לי את העיניים עם הכתב האדום.

 

מה קשור הרבה חברים לצבע האדום שלי :?:

פורסם

יש כאן סמיילי שדופק את הראש שלו בקיר?

:roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...