Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 200000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

167 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A3 2.0
    • אלפא 156 2.0
    • ב.מ.וו 120i 2.0
    • הונדה אקורד 2.4 TYPE S
    • מיני קופר S
    • סובארו אימפרזה WRX
    • סובארו פורסטר טורבו
    • סקודה סופרב TDI
    • פז'ו 407 2.2
    • פז'ו 307 CC 2.0


פוסטים מומלצים

פורסם

תענה בכנות, ראית את ה 407 , ישבת בה ?

יצא לך לבדוק את האמינות שלה או משהו כזה ?

 

 

ראיתי. לשבת עוד לא יצא לי - בקרוב.

 

בכל מקרה , קשה לשהוות ביניהן כי הן באות מקבוצות שונות. הסופרב גדולה יותר ומתמודדת דווקא מול ה-607.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ושאלה לזאב205GTI- למה בחרת ב-407?

הסופרב מפוארת יותר, איכותית יותר, עם מוניטין של VW. למה בחרת ב-407??

הסופרב מאוד משתלמת. עם תג מחיר שכזה, ועוד מנוע דיזל שיהיה חסכוני יחסית למכוניות אחרות

בקטגוריה.

 

מפוארת יותר ? אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו רכב ?

איכותית יותר ? מוניטין של VW ?

יש את כל הסיבות בעולם להעדיף 407 על סקודה (מונית) סופרב, הנאה מנהיגה, ביצועים, עיצוב , סטטוס ?

אין תחום אחד בו יש לסקודה יתרון .

 

 

קודם כל, הסופרב אכן מפוארת, ביחס למחיר שלה.

איכותית יותר?! הלווווו. איכות הרכבה גרמנית עולה על הצרפתית בכמה רמות.

והעובדה שהזכרת מונית רק מוכיחה זאת. נהגי המונית לא מחפשים מכונית מצרפת שתתפרק להם

אחרי 40 אלף קילומטר, לכן הם קונים אוקטביה, ולא 406.

בוא נגיד שהמוניטין של הקונצרן הוא מצויין. הרבה יותר משל פיז'ו למשל. זה ברור. תשאל את קלארקסון.

הקונצרן מייצר מכוניות אמינות, איכותיות, ובמקרה של הסופרב(ושל סקודה וסיאט בכלל), כלל לא יקרות.

הנאה מנהיגה?! אני לא נהגתי בשני הרכבים, אין לי מושג לגבי זה. אתה נהגת? איך הסופרב מרגישה?

סטטוס?! אין יותר סמל סטטוס מאשר מושבי עור ודיפוני(דמוי :wink: ) עץ במכונית שלך.

הסופרב מכונית נאה. לא הייתי נותן לעיצוב, שדומה קצת לפאסאט או מה שזה לא יהיה, לגרום לי לא לקנות את המכונית.

 

 

זאב רשם:

יש מעט מכוניות שעושות לי את את זה. אני ממש לא חובב של קופסאות 4 דלתות ופאסאט כזו או אחרת (ממש לא משנה מה מצוייר על הסמל העגול בגריל) ומכוניות הקונצרן לא עושות לי את זה למעט הטוארג . מכוניות בכלל מדברות אל הרגש שלי ולא אל הכיס.

 

פיג'ו העיזו ולדעתי הצליחו מאוד בעיצוב שונה של מכונית. ה407 במיוחד בגירסת SW עם עיצוב מוקפד מאוד שמשדר "אני לא עוד אוטו". יש מעט מכוניות שמהוות תפנית.

ה 407SW היא אחת מהן.

 

קודם כל, אנחנו לא מדברים על הפאסאט, אלא על הסופרב. נכון שבבסיס הן אותה אחת. את זה אני יודע.

אני מבין אותך, אתה בוחר מכונית מתוך רגש, ולא מתוך שיקולי אמינות, סחירות וכו'. אהבתי.

אבל בתור חובב רכב, ה-407 עשתה לך את זה?! :shock:

אם כבר משפחתיות רגילות(הכוונה לא ל-WRX,EVO,GTA) שעושות לי את זה, זו רק ה-156, ואולי.. אולי גם ה-A4 עם חבילת הספורט.

172

פורסם

ל-WRX אין את הפרקטיות.

 

ה-307cc מדגדגת אצלי את אותו חלק במוח שגורם לך לקנות מכונית בלי להסתכל במפרט, אבל הצ'ק על 218K מפסיק מייד את הדגדוג, והתבוננות במפרט מגלה 138כ"ס ... אולי אני אחכה לה ב-250K עם 180כ"ס (רוני, לא אמרת פעם שזה חר* מנוע ?)

 

למה לWRX אין פרקטיות? היא לא מרסקת עצמות, יש 4 דלתות ותא מטען...

 

לגבי ה CC מה שנאמר עליה שההפרש בכוח בין ה180 ל138 בקושי מורגש, ולכן עדיף לקחת את ה138. אם אני זוכר נכון אפילו אמרו שה138 מרגישה מעט חיה יותר בסל"ד נמוך.

במחיר של 250K תקנה מיאטה ב170K ויאריס ליום יום. כל אחת מהן בנפרד תבצע טוב יותר מ307CC.

 

 

אני אגב בחרתי בWRX, שמגיעה במחיר הזה גם עם חבילת פרו-דרייב. תיקון - פעם היתה מגיעה עם פרו דרייב, היום זה לא חוקי :? .

 

גיא.

פורסם

טומי, אני לא יודע איך הסופרב מול ה-407, אבל אני יודע שהייתה אצלנו פאסאט שמבפנים הרבה חלקים התפרקו בה בקלילות רבה. איכות ההרכבה גם לא הייתה משובחת במיוחד (איכות החומרים דווקא כן). ב-407 שעליה נהגתי איכות ההרכבה והחומרים מצוינת. עדיפה גם על הרבה יפניות. נהגתי גם על 406 עם הרבה מאוד קילומטרים ומבפנים היא הייתה כמו חדשה. אני לא אומר שהסופרב לא טובה - היא מאוד מאוד מרווחת וכנראה גם איכותית, אבל מבחינת הרגש ה-407 באמת מנצחת בגדול.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לי הייתה התלבטות בין האלפא, הבימר וה407. בהימר נראת לי קטנה מדי ולא מיוחדת, אהבתי את העיצוב של ה407, אבל חברה... אלפא זה אלפא...

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

אימפרזה

הכי ספורטיבית ופרועה !!

הכי חזקה

הכי יציבה

פוטנציאל שיפור אדיר!! :twisted:

 

אבל למה היא כל כך מכוערת??

למה? :cry:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
למה לWRX אין פרקטיות? היא לא מרסקת עצמות, יש 4 דלתות ותא מטען...
הממ. בגדול אתה צודק ... אבל ... לזכרוני (הקלוש למדי) ה-WRX כן מרסקת עצמות (מצד שני אז עוד לא נסעתי בלאון), דבר שני נסה ללכת לסופר עם WRX ולחזור עם הספוילר, דבר נוסף היא לא מהנה לנהיגה בסל"ד יומיומי נמוך, ודבר אחרון איכות הפנים שלה מבישה לדעתי.

 

במחיר של 250K תקנה מיאטה ב170K ויאריס ליום יום. כל אחת מהן בנפרד תבצע טוב יותר מ307CC.

אני אשתדל לזכור את זה בפעם הבאה שיש לי 250K לרכב :) ומה עם ביטוח כפול, רישוי כפול וטיפולים כפולים ? חוצמזה רוני אסר עלי במפורש לקנות רכב 'שני' בסקרים האלה. אם צריך לבחור רק אחד, אז יש לי יותר רגש לצורה של ה-307 מאשר למיאטה. חבילה פרקטית + מגניבה, רק חבל שלא נוסעת.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
טומי, אני לא יודע איך הסופרב מול ה-407, אבל אני יודע שהייתה אצלנו פאסאט שמבפנים הרבה חלקים התפרקו בה בקלילות רבה. איכות ההרכבה גם לא הייתה משובחת במיוחד (איכות החומרים דווקא כן). ב-407 שעליה נהגתי איכות ההרכבה והחומרים מצוינת. עדיפה גם על הרבה יפניות. נהגתי גם על 406 עם הרבה מאוד קילומטרים ומבפנים היא הייתה כמו חדשה. אני לא אומר שהסופרב לא טובה - היא מאוד מאוד מרווחת וכנראה גם איכותית, אבל מבחינת הרגש ה-407 באמת מנצחת בגדול.

 

רוני

תראה, ישבתי בסופרב. מיששתי, בדקתי, והכל מרגיש באמת טוב. מושבי העור ברמה, ונוחים ביותר.

מאחור המון מקום. ובלה בלה בלה..

על ה-407 לא שמעתי כלום. רק ייאמר לחובתה, שהיא באה ממשפחה דיי בעייתית מבחינת איכות הרכבה.

יכול להיות שה-407 תעשה מפנה? ואולי תוריד את הסטיגמה של איכות ההרכבה הרעועה של הצרפתים(כמו במגאןII למשל..) ??

 

אני כנראה הייתי בוחר בסופרב.

אבל אם העיצוב מדבר אליך, או כל דבר אחר ב-407, קח אותה. סבבה.

 

8)

172

פורסם
על ה-407 לא שמעתי כלום

 

אבל זה לא הפריע לך לקבוע "עובדות" לגבי רמת הפאר שלה, המרווח שלה ואיכות החומרים שלה.

כמה רציני זה נראה לך ?

 

לגביע איכות חומרים וכיו"ב זו שב 307 טובה לפחות כמו זו שבגולף ואחיותיה.

פורסם

שלום לכולם :)

 

אני בחרתי במיני, ובעצם המשכתי בבחירתי מהסקר הקודם. למה מיני? ספורטיבית, קטנה, מהנה לנהיגה (ע"פ קריאת מבחנים :oops: ) וגם לטעמי בעלת עיצבו יפה (זה לא חשוב, אבל זה עוד יתרון).

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

הלב אמר לי לבחור ב-A3 אבל ההגיון אומר לי לבחור בחירה שונה. את ה-A3 אני ממש אוהב

 

היא נוחה, מהנה לנהיגה, איכותית ושקטה להפליא, אבל אני מאמין שפשוט לא הייתי בוחר בה

 

מכל המבחר הגדול שהוצג פה. הבחירה שלי הייתה האימפרזה WRX כצפוי (או לא) כי אין

 

מה להשוות בין הביצועים, ההנעות וההנאות.

 

סוף שבוע נעים לכולם.

 

אדם. :beerchug:

פורסם
על ה-407 לא שמעתי כלום

 

 

 

לגביע איכות חומרים וכיו"ב זו שב 307 טובה לפחות כמו זו שבגולף ואחיותיה.

 

 

יש דברים שרק מבחן הזמן יגיד לגביהם....

 

(מי אמר ריפוד גג נופל אחרי שבועיים על הכביש?)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...