Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם 8)

 

התארסתי :)

 

אנחנו אוטוטו סוגרים אולם ומעוניינים בחתונת חורף באזור נובמבר-דצמבר. אין הרבה מוזמנים. אשמח להמלצות על קייטרינג/צלם/בר/מקום לקנות בו חליפת חתן/אתרים לצילום.

 

תודה,

מתן.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלך עליך :lol:

סתם, מזל טוב. שני דברים שאתם חייבים להגדיר לפני הכל זה את מספר המוזמנים שלכם ואת התקציב המקסימלי שאתם מוכנים להקדיש לעניין.

קח בחשבון שככל שיש יותר מוזמנים החתונה אומנם עולה יותר, אבל העלות השולית לאורח קטנה ולכן יש סיכוי גבוה יותר שתצא ברווח מכל הסיפור.

נקודה נוספת: קח את מספר המוזמנים הצפוי וקצץ ממנו כ-30%. זה יהיה מספר האורחים הצפוי.

עקרונית, בחירה באירוע חורף היא בחירה מצויינת. גם אנחנו החלטנו על אירוע חורף, גם מפני שהמחירים של כל נותני השירותים נמוכים יותר וגם מפני שהרבה יותר נעים להתחתן כשבחוץ קריר ואין חום ולחות מעיקים.

אם אתם רוצים להתחשב באורחים שלכם, קבעו את תאריך האירוע ליום חמישי. זה היה מבחינתנו תנאי ייהרג ובל יעבור. נכון, זה יקר יותר ויש לא מעט מקומות שדורשים מינימום מוזמנים לימי חמישי, אבל זה שווה כל גרוש, בעיקר כאשר האורחים אינם נחפזים ללכת אלא נשארים עד לשעות הקטנות.

 

תקליטן: אני לקחתי את מיקי ברזילי מחברת אינפיניטי. הוא אדם אדיר, החזיק את הערב בצורה יוצאת מן הכלל ושם מוזיקה בהתאם לטעם שלנו (רמז: באירוע שלי לא היתה מוזיקה של מעלימי מס למיניהם). גם התעריף שהוא גובה הגיוני לחלוטין, וכמובן שיש לו רישיון אקו"ם וביטוח.

 

רב: בתור אדם חילוני לחלוטין, אני ממליץ בפה מלא על הרב חגי הכהן. אדם נעים הליכות, חכם בצורה בלתי רגילה, איש שיחה מרתק, בדרן לא קטן ועורך את הטקס כך שגם חילונים יוכלו להתחבר אליו. חוץ מזה, הוא אבא של כותב ותיק ומוערך כאן באתר, ככה שגם יש לו את הג'וק של מכוניות ואופנועים. רב מגניב! אשתי שבכלל לא רצתה לשמוע מרב חופר פשוט התמוגגה מהאופן שבו הוא ערך את החופה.

 

לגבי אולם: לא לקחת בשום פנים ואופן מקום שאין לו רישיון עסק!!! התחום הזה רווי בעסקים שפועלים ללא רישיון, והדבר האחרון שאתה רוצה זה להתבשר בבוקר חתונתך שהמקום נסגר. כמעט סגרנו כבר על מקום וברגע האחרון התחרטנו. שבועיים לאחר מכן קראנו בעיתון המקומי שהוא נסגר לאחר שהוא פעל ללא רישיון. אלוהים שמר עלינו.

 

יש עוד, אבל כרגע אין לי זמן. אמשיך מאוחר יותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הלך עליך :lol:

ספר לי על זה :wink:

סתם, מזל טוב. שני דברים שאתם חייבים להגדיר לפני הכל זה את מספר המוזמנים שלכם ואת התקציב המקסימלי שאתם מוכנים להקדיש לעניין.

מספר מוזמנים מקסימלי-150 איש בערך. תקציב מקסימלי-50 אלף ש"ח.

קח בחשבון שככל שיש יותר מוזמנים החתונה אומנם עולה יותר, אבל העלות השולית לאורח קטנה ולכן יש סיכוי גבוה יותר שתצא ברווח מכל הסיפור.

נקודה נוספת: קח את מספר המוזמנים הצפוי וקצץ ממנו כ-30%. זה יהיה מספר האורחים הצפוי.

לא בטוח, מספר המוזמנים שהגענו אליו הוא אחרי קיצוץ.

עקרונית, בחירה באירוע חורף היא בחירה מצויינת. גם אנחנו החלטנו על אירוע חורף, גם מפני שהמחירים של כל נותני השירותים נמוכים יותר וגם מפני שהרבה יותר נעים להתחתן כשבחוץ קריר ואין חום ולחות מעיקים.

כנ"ל אצלנו.

אם אתם רוצים להתחשב באורחים שלכם, קבעו את תאריך האירוע ליום חמישי. זה היה מבחינתנו תנאי ייהרג ובל יעבור. נכון, זה יקר יותר ויש לא מעט מקומות שדורשים מינימום מוזמנים לימי חמישי, אבל זה שווה כל גרוש, בעיקר כאשר האורחים אינם נחפזים ללכת אלא נשארים עד לשעות הקטנות.

 

פה זו בעיה רצינית. במקום שאצלו אנו רוצים לסגור דרשו תוספת של 10 שקל למנה ביום חמישי ולהתחייבות של 150 מוזמנים לפחות ולא היו מוכנים לרדת מזה. הרעיון של לשלם עוד 2000 שקל כדי לכסות מנות על אנשים שלא הגיעו לא נשמע לנו כל כך נכון מבחינה תקציבית. כרגע החתונה הולכת לכיוון של יום רביעי ששם אין בעיה של מינימום אנשים לערב למרות שאני באמת לא אוהב את זה שאנשים יחפזו ללכת.

 

תקליטן: אני לקחתי את מיקי ברזילי מחברת אינפיניטי. הוא אדם אדיר, החזיק את הערב בצורה יוצאת מן הכלל ושם מוזיקה בהתאם לטעם שלנו (רמז: באירוע שלי לא היתה מוזיקה של מעלימי מס למיניהם). גם התעריף שהוא גובה הגיוני לחלוטין, וכמובן שיש לו רישיון אקו"ם וביטוח.

 

נרשם :-D

 

רב: בתור אדם חילוני לחלוטין, אני ממליץ בפה מלא על הרב חגי הכהן. אדם נעים הליכות, חכם בצורה בלתי רגילה, איש שיחה מרתק, בדרן לא קטן ועורך את הטקס כך שגם חילונים יוכלו להתחבר אליו. חוץ מזה, הוא אבא של כותב ותיק ומוערך כאן באתר, ככה שגם יש לו את הג'וק של מכוניות ואופנועים. רב מגניב! אשתי שבכלל לא רצתה לשמוע מרב חופר פשוט התמוגגה מהאופן שבו הוא ערך את החופה.

 

נרשם

 

לגבי אולם: לא לקחת בשום פנים ואופן מקום שאין לו רישיון עסק!!! התחום הזה רווי בעסקים שפועלים ללא רישיון, והדבר האחרון שאתה רוצה זה להתבשר בבוקר חתונתך שהמקום נסגר. כמעט סגרנו כבר על מקום וברגע האחרון התחרטנו. שבועיים לאחר מכן קראנו בעיתון המקומי שהוא נסגר לאחר שהוא פעל ללא רישיון. אלוהים שמר עלינו.

 

יש עוד, אבל כרגע אין לי זמן. אמשיך מאוחר יותר.

 

12345

פורסם

מחיר של מנה ממוצעת הוא כ-250 ש"ח. לפי 150 מוזמנים אתה כבר עומד על 37500 ש"ח, וזה עוד לפני שהכנסת את עלות השמלה (יכולה בכיף לדגדג עשיריה מלמטה), הצלם (כנ"ל), התקליטן ועוד אי אילו הפתעות שבוודאי יצוצו.

תוספת של 10 ש"ח למנה עבור יום חמישי היא זניחה מאוד, ואני אומר את זה בתור אחד שבדק 14 מקומות לפני שהוא חתם חוזה עם אולם.

קשה לי לראות מצב שבו אתה מצליח להפיק אירוע כזה בתקציב שציינת, אלא אם אתה הולך על אירוע במסעדה או ביום שישי בצהרים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מחיר של מנה ממוצעת הוא כ-250 ש"ח.

 

המחיר של מנה שהוצע לנו במקום שאנו מעוניינים בו הוא יותר נמוך מהמחיר שאתה ציינת ולכן העלות יוצאת יותר נמוכה. עלות השמלה לא עלינו כי אמא שלה קונה לה את השמלה על חשבונה. חליפה, צלם ותקליטן-פה אני מעוניין בהמלצות.

 

לפי 150 מוזמנים אתה כבר עומד על 37500 ש"ח, וזה עוד לפני שהכנסת את עלות השמלה (יכולה בכיף לדגדג עשיריה מלמטה), הצלם (כנ"ל), התקליטן ועוד אי אילו הפתעות שבוודאי יצוצו.

תוספת של 10 ש"ח למנה עבור יום חמישי היא זניחה מאוד, ואני אומר את זה בתור אחד שבדק 14 מקומות לפני שהוא חתם חוזה עם אולם.

קשה לי לראות מצב שבו אתה מצליח להפיק אירוע כזה בתקציב שציינת, אלא אם אתה הולך על אירוע במסעדה או ביום שישי בצהרים.

 

לגבי התוספת של 10 ש"ח למנה-זה עדיין לא זניח כל כך בהתחשב בכמות המנות שנצטרך להשלים ל150 מוזמנים (אם יגיעו 130 לדוגמה).

פורסם
מחיר של מנה ממוצעת הוא כ-250 ש"ח. .

 

מה?

אולמי שרון בירושלים 120 שקל למנה {כולל פלטת חמוצים}

גני אורה 180 שקל בקיץ {גן נחמד}

VIEW 220 שקל

והאמרלד שבו התחתנתי עלה 160 שקל ב2007,היום יעלה 190-200

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

טוב. אני חגגתי בשבוע שעבר 22 שנות נישואין (אתה רואה - הכלא הזה טוב!) כך שאני לא מעודכן מבחינת ארגון הארוע, למרות שבינתיים ערכתי עוד כמה מסיבות, האחרונה בר מצווה לפני כ-3 שנים.

לא הגדרת דבר חשוב מאוד - את האיזור הגיאוגרפי שבו אתה חוגג. אני מסופק אם תריץ צלם חיפאי למסיבה באשדוד, גם אם מדובר באמן מדרגה ראשונה שגובה מחירים נוחים. אתרי צילום חייבים להיות במרחק קצר ממקום הארוע על מנת שלא תתעייפו יותר מדי לפני אותו ערב די מתיש. אני חייב לומר שהצילום הוא אחת ההוצאות הבעייתיות ביותר כיון שמדובר בצוות שלם (צלמי סטילס ווידיאו, יכול להגיע ל-3-4 אנשים) עם תוצר שנעלם בספריה שבועיים אחרי החתונה - במיוחד הוידיאו. לדעתי חשוב להשיקע דווקא בצילומי הסטילס כי הם אלה שאליהם חוזרים במשך השנים כאשר רוצים לראות את היסטוריה המשפתית. כמוכן אין בהם בעיה של פורמטים - תמונה מודפסת היא תמונה מודפסת. קלטת הוידיאו מהחתונה שלי שוכבת כאבן שאין לה הופכין, אני צריך למצוא פעם זמן כדי ללכת להמיר אותה ל-DVD, ובעוד מספר שנים יהיה צורך להמיר את ה-DVD לפורמט עתידי שאין לי מושג מהו.

לא הגדרת את סוג המוזיקה שאתה אוהב. אני, למשל, הייתי מבוגר יחסית (32, היום זה נחשב חתן צעיר) ושמרני, שונא דציבלים גבוהים. העדפתי זמר שמשמש גם כתקליטן (טכנולוגיה של 1990) ומוזיקה די שמרנית, ולפיו בחרתי את האמן. הוא דאג לכך שאוכל לבוא לשמוע אותו בהופעה, וכך גם האמנים שאת שירותיהם שכרתי במסיבות בר המצווה של בני. אל תוותר על ביקור בהופעה כזו - בדיוק כשם שלא תוותר על טעימת המנות של הקייטרינג.

לגבי חליפת חתן - מאד עניין של סגנון. אתה ממש לא חייב להתחתן בחליפה אלא אם זו דרישה חברתית של משפחתך ו\או משפחת זוגתך. הרבה מאוד חתנים מודרניים מעדיפים בגדים פחות רשמיים (ולא בהכרח פחות מכובדים או יוקרתיים). אם אביא את הדוגמא שלי - רכשתי ז'קט רק יום לפני החתונה, כאשר תחזית מזג האויר הפתיעה לטמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה.

מימון - בעיה כואבת. אני מבין שאתה מהמאופקים, לא מחפש ארוע בומבסטי. בארוע בסדר גודל כפי שאתה מתכנן הסיכון להפסד גדול אינו גדול, אבל גם הסיכוי ל"רווח". מכל מקום, צריך להתחשב באופי המוזמנים - האם הם מקבוצת האוכלוסיה שנותנת מתנה המחושבת כ"מחיר מנה + אחוזים" או נותנת מתנה פיזית (לא כסף) או משהו אחר.

הוצאות נוספות - במהלך ארגון הארוע תגלה שיש כל מיני הוצאות לא צפויות. למשל - הזמנות+דיוור שלהן (עניין קטן של כמה מאות ש"ח). כאן יש גישות שונות - יש השולחים הזמנות אישיות בדואר לכל מוזמן, יש עדות (אני מכיר את העניין אצל המרוקאים) שבהן נשלחת חבילת הזמנות מרוכזת לכל ענף של המשפחה ולקרובים באמת יש חובה להביא את ההזמנות באופן אישי. כמוכן נסה לודא מראש מי אכן מתכוון להגיע ומי לא. פעולה קטנה שאשתי ואני עשינו כאשר הזמנו את ההזמנות היתה להזמין גם כרטיסי תודה, שנשלחו לכל המשתתפים אחרי הארוע. יש קבוצות אוכלוסיה בהן נהוג לתת מזכרת קטנה בסיומו - שוב , מדובר בסכומים קטנים אבל מצטברים.

עוד הוצאה מרגיזה היא פטנט של אולמות השמחות אשר גופים סכום שיכול להגיע למאות ואף אלפי ש"ח תמורת שימוש מערכת ההגברה - ומונעים ממך לשכור מערכת הגברה אחרת. אולי יש להם עוד המצאות. לכן עלות האולם אינה מסתכמת בעלות המנה.

בערב הארוע עליך להיות מאורגן עם מנת מזומנים מתאימה כדי לתת תשר לרב המלצרים - בעל האולם כבר יתדרך אותך מה ההוצאה הצפויה.

ממליץ לך להתחיל להכין כבר עכשיו שתי טבלאות אקסל:

1. טבלת מוזמנים - שמות, כתובות, מספרי טלפון (והיום אולי גם דוא"ל), טבלה זו תשמש אותך גם לאומדן מספר המוזמנים ומספר המגיעים, וגם לרישום המתנות שקיבלתם - חשוב בגלל המנהג הישראלי להשיב לאורחים כגמולם בארועים שלהם.

2. טבלת משימות ועלויות כדי לעקוב אחר ביצוע כל המשימות ולהעריך את משמעותן הכספית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה?

אולמי שרון בירושלים 120 שקל למנה {כולל פלטת חמוצים}

גני אורה 180 שקל בקיץ {גן נחמד}

VIEW 220 שקל

והאמרלד שבו התחתנתי עלה 160 שקל ב2007,היום יעלה 190-200

יכול להיות שאלה המחירים באיזור ירושלים. הטווח הג"ג שאני בדקתי היה פ"ת בדרום וקיסריה בצפון. חוץ מזה, המחירים בענף הזה מאוד עלו. חבר טוב שלי התחתן כשנה וחצי לפני באותו איזור ג"ג כמוני ושילם את המחירים שנקבת בהם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
טוב. אני חגגתי בשבוע שעבר 22 שנות נישואין (אתה רואה - הכלא הזה טוב!) .

 

רוצח שנדון למאסר עולם יוצא עם התנהגות טובה אחרי 16 שנה .

 

אז תתחיל להתנהג כיאות.

 

בטח תגיד גם שאתה עם אותו הרכב מאז.:lol:

 

כמו כל מבצע , תקציב, קל מאוד לסטות

 

מה היום הגדול בחיי , לא נשים עוד איזה אלפיה.

 

את שאר עצות אחיתופל נותנים לך הצעירים והבקיאים שפה.

 

מזל טוב בכל מקרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה - לפי החתימה שלך גם לך וגם לצאצאיך היסטוריה טובה בעניין.

 

מכל מקום - יש לי חבר שתמיד אמר שאירוסין הם מאסר על תנאי, שבמקרה של התנהגות טובה הופל למאסר עולם. הבחור נשוי כבר 33 שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאני אצרף פה קישור לשרשור הבכיינות השבועי על יוקר המחייה?

חתונה ב-50 אלף, הצילו.

 

לא, לא מעניין לי את קצה הזרת השמאלית ש"ככה כולם עושים".

אפשר גם אחרת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

החתונה תעלה רבה פחות מ-50 אש"ח - הרי יקבל צ'קים. אם יעשה חתונה צנועה מאוד יוציא פחות - וגם יכניס פחות. בסופו של דבר ההפרש לחשבונו יהיה קטן, לכאן או לכאן.

נראה לי שהבחור דווקא די צנוע, מחושב ולא מתכוון לחתונת פאר עם ממסוקים וזיקוקין, כך שבסה"כ הסיכון קטן. "ירויח" או יפסיד כמה אלפי ש"ח - מדובר בסכום כואב (או מתוק) באותו יום, אבל זעום בקנה מידה של מחיה, אפילו לשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...