Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהניסיון שלי, יהיה לך קשה למצוא אולם שיסכים לכמות כזאת של מוזמנים. הרוב יגידו לך שהמינימום הוא 250 איש ועל זה תשלם לא משנה כמה יגיעו. חלק ינסו להציע לך תאריכים קרובים מאוד שלא הצליחו לסגור שם ארוע ויגרמו לך להרגיש שעושים לך טובה. יש מספר מקומות שמיועדים לארועים קטנים אבל רוב אלו שראיתי מזכירים איכשהו מסעדות ולא אולם או גן ארועים.

 

אני התחתנתי בסאלוט ארועים. קצת מחוץ לאזור שציינת - צומת בילו ברחובות. יש שם 2 אולמות ששניהם מיועדים לארועים קטנים (בימינו 150-200 איש נחשב קטן). לפני שנה המקום היה חדש לגמרי ולפי דעתי העיצוב היה מאוד יפה לעומת האלטרנטיבות (היינו גם בחוות אלנבי שמאוד יקר וגם במוסקט). הבעלים של המקום הוא שף והאוכל שם בכמה רמות מעבר למה שמציעים במקומות אחרים.

הם היו מאוד פתוחים והגונים ובעצם בכל מה שרציתי זרמו איתי. סידרתי שולחנות איך שרציתי. היה שולחנות של 6 היו שולחנות של 7 היו שולחנות של 9 והיו גם שולחנות של 12 ו 13. זה לא דבר מובן מאליו כי האינטרס שלהם בשביל למקסם רווחים זה לקבוע מספר קבוע של אורחים בשולחן ולקוות שיהיו מקומות ריקים. הודעתי להם על מספר סופי של אורחים רק שבוע לפני. מבחינת העיצוב נעזרנו רק במעצב שם בשביל חופה (עלה 700 שקל והיה שווה כל שקל). הם הסכימו שאימא שלי תעצב את הסידורי פרחים בשולחנות (העדפנו פרחים חיים ולא ואזות ושנדלירים מצועצעים עם דגי זהב כמו שיש במקומות אחרים). הם הסכימו גם שנביא אלכוהול מבחוץ ואפילו המליצו על זה. היינו ב 2 ערבי טעימות שבראשון בעצם ישבנו עם הבעלים והגישו לנו אינסוף אוכל ושתייה.

 

גם בזמן הארוע הכל היה מתוקתק ולא לחצו על לפנות אורחים כי מאוחר. הם גם הסכימו לשנות את המיקום של החופה בדקה ה 89 (4 שעות לפני הארוע) מבפנים לבחוץ. בקיצור אני ממליץ בחום.

 

צלם ושמלת כלה באו ביחד - אולפני חובב בראשון לציון. האימא תופרת שמלות ומאוד נחמדה. הבן צלם וגם מאוד רגוע ונחמד. אני שונא להצטלם. תמיד אני ממצמץ ויוצא חצי ישן. הוא איכשהו הצליח תוך 45 דקות לסיים את הצילומי חוץ. בארוע הוא לא הפסיק לצלם והאלבום יצא מדהים.

 

די ג'יי אני ממליץ בחום על יניב פרחי שהוא גם חבר.

 

אם יש עוד שאלות תרגיש חופשי.

 

אסף

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע מה אתה מחפש ובאיזה סגנון.

אנחנו קיימנו את החופה בית הכנסת בפלורנטין, ואת הארוע בצמוד, בבית אוריאל.

מאוד מיוחד, מאוד טעים, אבל יחסית מוגבל במספר האורחים. לשיקולך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ד"א-לגבי רב, אנחנו מעוניינים להתחתן דרך "צהר".

מבלי חלילה לזלזל במלאכתם הקדושה של רבני צהר, אני מציע לך בכל זאת לשקול לפנות אל הרב שעליו המלצתי.

אתה יודע איך להשיג אותי מחוץ לפורום אם אתה צריך מידע נוסף ;)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מזל טוב!

אין לי הרבה מה לייעץ לך, למרות שאני נשוי "טרי" (עוד לא שנה). חליפה לא לבשתי עקב כך שחם לי גם בחורף... ושאר הדברים היו על תקציב קטן למדיי.

לגבי בר דווקא, יש לי כיוון עבורך.

יש חנויות המוכרות אלכוהול ב"סיטונאות", גם לאירועים. קיבלצתי הצעת מחיר על אלכוהול לחתונתי הצנועה, ונראה מעט מדיי. כששאלתי את המוכר (נראה אלכוהוליסט מקצועי, לא תיארתי לעצמי שאי פעם אומר משהו בסגנון הזה :shock: ), אמר שמניסיונו אני אחזור הבייתה עם ה-ר-ב-ה עודף מהשתייה. הקשבתי לו והוא צדק מילה במילה. אולי במקום בר, עדיף להשקיע בקניית אלכוהול כך ולהוריד מעט את עלויות האולם. וודא שאין בעייה שהאולם יגיש אלכוהול חיצוני וזהו.

אינני מכיר חנויות כאלה באיזור המרכז, אבל אני בטוח שדוד גוגל ודפי זנב יוכלו לעזור לך בנידון.

 

אה, ואני ואישתי? חיים כמו זוג יונים.

כל יום מישהו אחר עף מהחלון.

:lol: :lol: :lol:

שיהיה במזל!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

צלם זול ומעולה (באמת, יש דברים כאלה) מנתניה, גריק 0522654569, תגיד שקיבלת המלצה מדניס.

וקבל זמר מגניב, אפרו משהו (אמרקאי, ישראלי, אנערף) מקפיץ את האירוע, עושה צחוקים וחיקויים, מביא תחפושות ובאמת ממולץ וגם לא יקר (עלה לי 1500 ש"ח בזמנו) שון 0504304488.

מזל טוב!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הכנתי לפני החתונה שלי קובץ אקסל שעושה אחלה חיים קלים.

יעזור לך לארגן את מה שאתה צריך.

שים לב, יש 2 גיליונות.

 

מזל טוב !

weddingcalc.zip

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

הכתבה הזאת אכן מצויינת. רק עכשיו התפניתי קצת כדי להוסיף מידע לשרשור, ואני רואה שכבר הכל נכתב בכתבה הזאת.

אם כך, רק נותר לי לחזק ולהדגיש: חובה לוודא שכל נותני השירותים (צלם, תקליטן אולם וגם מעצב, במידה שהוא אינו שייך לאולם) מכוסים עם ביטוח מתאים ומחזיקים באישורים הרלבנטיים (תקליטן: אקו"ם, אולם: רישיון עסק).

כמו שכתבתי מקודם, התחום הזה רווי בשרלטנים שעובדים ללא רישוי מתאים. כאשר אתה מתקשר לאולם להתעניין, השאלה הראשונה שלך חייבת להיות: "האם אתם פועלים עם רישיון עסק?".

אם התשובה שלילית - תגיד תודה וסליחה ותנתק את השיחה.

חויתי על בשרי מקום שהצהיר שיש לו רישיון, וכאשר הגענו פיזית וביקשנו לראות אותו בעיניים, הוצג בפנינו רישיון זמני פג-תוקף שלא חודש מכיון שטרם התקבל אישור של מכבי האש (נשבע לך שזה סיפור אמיתי). בגלל שאנחנו משתדלים להיות אנשים מנומסים, קיללנו את הנציגה שלהם שגרמה לנו להגיע לשם בקללות נמרצות, אבל זה היה בלב. חייכנו, קמנו ועפנו משם.

 

ועוד משהו: גם אחרי שסגרתם, עדיין אפשר להתמקח. וזה המקום לציין לטובה את חבר הפורום מאור, איש המכירות במקום שבו התחתנתי, שעמד בגבורה בהתמקחויות של אשתי שתחיה ותפר לנו בסופו של דבר עיסקה שכולם יצאו מרוצים ממנה :)

 

ענייני רבנות:

פתיחת תיק עולה משהו כמו 650 ש"ח, ואתם זכאים להנחה משמעותית אם מישהו משניכם סטודנט. עליכם לפתוח את התיק ברבנות של העיר שרשומה בכתובת שבת"ז של אחד מכם. אם הכתובת במשרד הפנים של אחד מכם רשומה בנתניה, פתחו את התיק ברבנות של העיר של בן הזוג האחר (ובמילים פשוטות: לא לפתוח תיק ברבנות של נתניה).

בן הזוג השני, זה שהתיק לא נפתח בעירו, צריך להביא תעודת רווקות מהרבנות של עירו. המחיר למיטב זכרוני הוא כ-130 ש"ח, והתעודה מתקבלת לאחר חקירת שני עדים (ההסבר מיד מגיע) וחתימת הרב הראשי של העיר. הסיפור לוקח עד שבוע, ומרגע שתעודת הרווקות אצלך ביד, ניתן לגשת לפתוח תיק ברבנות השניה.

כל אחד מכם צריך להביא שני עדים. ההליך עצמו אורך כמה דקות והשאלות הן בסגנון של "במה הוא עובד?", "יש לו אחים?", "איך קוראים לאבא שלו?", "האם אתה בטוח שהוא רווק?" וכדומה. לא לשכוח להביא תעודות זהות. העדים אינם חייבים להגיע יחד איתכם, הם רשאים לבוא בזמנם החופשי.

ארוסתך תעבור הדרכות כלות, במהלכה היא תלמד דברי הרי גורל כגון: מדוע אסור לך לראות אותה בעודה מציעה את המיטה ומדוע אסור לה לתת לך צ'יפס ישירות מצלחתה, כמה ימים בחודש עליכם לישון במיטות נפרדות ועוד שאר פנינים (זה מה שאשתי למדה). אה, וכבונוס היא גם תקבל מהרבנית חבילה של "עדי צח". כדי לא להרוס לכם את ההפתעה, אני אמנע מלהסביר כרגע מה זה. בסוף היא צריכה לעשות טבילה במקווה ולהביא אישור על כך לרב.

 

לסיום, קבל פרומו של מה שהולך ברבנות:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IG0FB-bZuoU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אפרופו רבנות, זה מזכיר לי שאשתי היתה צריכה להביא תעודת רווקות מרבנות כפר סבא. אז גיסי הביא שני חברים שלו

שיהיו עדים. קבעו להם מועד להגיע, הם באים, ומה אומרים להם?

הרב היה עייף אז הוא הלך הביתה לישון...

גיסי נסע אליו הביתה ומשך אותו מהאוזן חזרה לרבנות. הזוי!

פורסם

My 2 cents:

(בעצם 3, הראשון הוא מזל טוב :-P)

 

לעשות ביטוח (ב1500- 2000 ש"ח אתה מבטח הכל, אם מישהו נפל על הרצפה כי הוא היה שיכור וגם את מתנות החתונה עד סכום מסויים)

 

ללכת לפתוח תיק בצהר. אמנם זה מצריך נסיעה לאזה"ת לוד (חוויה בפני עצמה), אבל שווה.

אני לא יודע למה אלעד המליץ לך לא ללכת לנתניה, אבל היתרון בצהר לדעתי כפול- במקום שכל אחד יילך לרבנות בעירו, סוגרים את הסיפור בפעם אחת (לי זה משנה. אשתי במקור מערד :shock:). מביאים שני עדים, שואלים אותם כמה זמן הם מכירים את שניכם וחותמים.

היתרון השני הוא אווירה נעימה ואנשים שרוצים לעזור, בניגוד ל"רבנות נתניה". הרב לא עייף/ רעב/ רוצה בקשיש- כלום. לא אומרים מלה על כסף, לא רומזים ולא ממצמצים או קורצים.

מומלץ מאוד מאוד.

 

עוד שתי המלצות על צלם ודיג'יי, שלוקחים קצת מעל המקובל אבל שווים כל גרוש. אם תרצה.

 

ד"א, בעקבות הקטע שאלעד העלה- קיום יחסים דרך סדין הוא מיתוס.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שביט, אתה שואל ועונה. אינך מבין מדוע אינני ממליץ על פתיחת התיק בנתניה, ובאותה נשימה מספר על היתרונות של צהר.

האמת היא שהקטע של נתניה הרבה יותר פשוט: הם עובדים עם רשימה קבועה של רבנים ואינם מוכנים שתביא רב משלך שיחתן אותך. הרב שעליו המלצתי, לדוגמה, אינו עובד עם הרבנות של נתניה. למעשה, הוא אינו עובד עם אף רבנות - הוא עצמאי.

לגבי הקטע: צריך לזכור שמדובר בסאטירה ולקחת את הנאמר בו בפרופורציות הנכונות. מצד שני, לאחר שאשתי עברה את הדרכת הכלות, פתאום חלק מהדברים שרואים בסאטירה הזאת די מזכירים את המציאות. אז כן, הסרטון הזה מצחיק רצח (לפחות אותי), אבל זה עצוב לגלות שהוא אינו לחלוטין נטול כל קשר למציאות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

דווקא בגלל כל הבלגן עם הרבנות אני וארוסתי מעדיפים להתחתן דרך "צוהר". בת הדודה שלי שמתחתנת החודש הבא גם בחרה לעשות את זה דרכם, ויחסית לטרטור שהרבנות התכוונה להעביר אותם, צוהר יצאו אחלה אנשים.


×
×
  • תוכן חדש...