Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם

 

אולי בסיבוב השני :evil:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שביט, אתה שואל ועונה. אינך מבין מדוע אינני ממליץ על פתיחת התיק בנתניה, ובאותה נשימה מספר על היתרונות של צהר.

צודק. חשבתי שהמשפט "ובמילים פשוטות: לא לפתוח תיק ברבנות של נתניה" נאמר כביקורת שלילית על רבנות נתניה.

כך או כך, המלצתי על צהר עדיין רלבנטית :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני עומד להתחתן בעוד חודש וחצי, היות ואני עובד בתחום האירועים הנה מספר דגשים.

- אלכוהול תביאו לבד, לקנות משקאות בחנות שבה ניתן להחזיר את הבקבוקים הסגורים בתמורה לאיזה ״קנס״, ברוב הברים החיצוניים השתייה מזויפת, החישוב הוא פשוט כ16 שקל לראש כפול מספר האורחים בעבור וודקה גולד בתוך בקבוק פינלנדיה.

- אלוני מור נהדר ולא יקר, אני סגרתי עם מישהו אחר היות והיה תפוס, לך על סטודיו קטן יחסית ולא חברה גדולה, היחס השירות והאיכות שונים לגמרי.

- תקליטנים: במידה והקהל רוסי לייט ניתן להסתדר ללא הנחיה ( שון שהמליצו עליו משעשע אבל לא מתאים לכל אחד), במגזר הרוסי המסורתי יותר בדרך כלל יש צורך במנחה, במידה ותחפש תקליטן פנה עליי בפרטי אני עובד ומכיר המון אנשים טובים.

- אולם אירועים חביב בשרון הוא אולמי השרון, האוכל חביב, המחיר סביר מאוד מאוד והאולם משופץ ויפה, היות וכמות האורחים קטנה והתקציב מוגבל אני ממליץ, בחדרה יש את ארמונות יוסף (קטן וזול)

היות ויש לכם כמות אורחים קטנה יחסית הייתי הולך על חתונת קונספט באיזה מקום מול הים בשישי בצהריים, הרבה יותר מעניין ויפה.

-במידה ואתה מחפש חליפה ״חד פעמית״ ניתן לרכוש בבני ברק חליפות במחירי ריצפה.

-שמלות כלה בתפירה אישית ניתן לקנות ב400$ במידה ועושים גיחה לבולגריה, יחד עם הטיסות הרווחתם טיול ועדיין זול בהרבה מלקנות בארץ.

-ברגע שתפתח תיק ישלחו אותך לבירור יהדות היות ולא נולדתם בארץ תבואו מוכנים עם כל מיני טופסולוגיה ויהיה בסדר, צהר זה בדיוק אותו הדבר.

אם יהיו לך שאלות דבר איתי. 

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
אני עומד להתחתן בעוד חודש וחצי, היות ואני עובד בתחום האירועים הנה מספר דגשים.

- אלכוהול תביאו לבד, לקנות משקאות בחנות שבה ניתן להחזיר את הבקבוקים הסגורים בתמורה לאיזה ״קנס״, ברוב הברים החיצוניים השתייה מזויפת, החישוב הוא פשוט כ16 שקל לראש כפול מספר האורחים בעבור וודקה גולד בתוך בקבוק פינלנדיה.

 

פעם ראשונה שאני שומע שמזייפים בצורה כזו. החשש הגדול שלי שייגמר האלכוהול ואז לך תרוץ לקנות באמצע החתונה. ב"ה יש לנו 2 משפחות מהצד הרוסי ששם הוודקה נשפכת כמים :lol: יחד עם זאת אני מעדיף להיות בטוח שכל הכמויות תקינות ולא לדאוג לזה, בכל מקרה רשמתי לפניי לקנות אלכוהול ולא לסמוך על בר חיצוני, אך כנראה שאלך על בר חיצוני בסוף. תודה! :-D

 

- אלוני מור נהדר ולא יקר, אני סגרתי עם מישהו אחר היות והיה תפוס, לך על סטודיו קטן יחסית ולא חברה גדולה, היחס השירות והאיכות שונים לגמרי.

 

מדובר על סטודיו קטן? אנו צריכים 4 אלבומי חתונה לפחות.

 

- תקליטנים: במידה והקהל רוסי לייט ניתן להסתדר ללא הנחיה ( שון שהמליצו עליו משעשע אבל לא מתאים לכל אחד), במגזר הרוסי המסורתי יותר בדרך כלל יש צורך במנחה, במידה ותחפש תקליטן פנה עליי בפרטי אני עובד ומכיר המון אנשים טובים.

 

איננו צריכים הנחייה בכל מקרה. לא כולם רוסים בחתונה :wink:

 

- אולם אירועים חביב בשרון הוא אולמי השרון, האוכל חביב, המחיר סביר מאוד מאוד והאולם משופץ ויפה, היות וכמות האורחים קטנה והתקציב מוגבל אני ממליץ, בחדרה יש את ארמונות יוסף (קטן וזול)

היות ויש לכם כמות אורחים קטנה יחסית הייתי הולך על חתונת קונספט באיזה מקום מול הים בשישי בצהריים, הרבה יותר מעניין ויפה.

 

אנחנו כבר סוגרים אולם במרכז, מול הים בשישי בצהריים בנובמבר לא נראה לי כרעיון טוב, לא רוצה שהחופה תעוף לים :roll:

 

-במידה ואתה מחפש חליפה ״חד פעמית״ ניתן לרכוש בבני ברק חליפות במחירי ריצפה.

 

אני מחפש חליפה לא חד פעמית שאוכל ללבוש אותה גם בשמחות הבאות :-P

 

-שמלות כלה בתפירה אישית ניתן לקנות ב400$ במידה ועושים גיחה לבולגריה, יחד עם הטיסות הרווחתם טיול ועדיין זול בהרבה מלקנות בארץ.

 

חמותי לעתיד עושה גיחה לאוקראינה וקונה שם שמלה חבל"ז בתפירה אישית.

 

-ברגע שתפתח תיק ישלחו אותך לבירור יהדות היות ולא נולדתם בארץ תבואו מוכנים עם כל מיני טופסולוגיה ויהיה בסדר, צהר זה בדיוק אותו הדבר.

 

אני נולדתי בארץ ואני צבר למהדרין, אמא שלי התחתנה בארץ והתגרשה בארץ, כך שמבחינת הרבנות אין איתי שום בעיה.

 

אם יהיו לך שאלות דבר איתי. 

 

תודה, תשובותיי באדום.

פורסם

בירורי יהדות - אמא שלי התחתנה בארץ, כאשר אחותי הגיעה להרשם ברבנות (קצת לפני גל העליה הגדול מברה"מ המתפוררת) משום מה התחילו לשאול אותה כל מיני שאלות מוזרות לגבי יהדותה. למזלנו הרבנות בחיפה היתה בפאזה של להיות נחמדים כך שלא היתה הסתבכות אמיתית. כאשר אני הגעתי לאותה רבנות כעבור מספר חודשים לא היתה שום בעיה, רק רושם שמנסים להיות נחמדים. אבל, כאמור, זה היה לפני למעלה מ-20 שנה והרבה דברים השתנו מאז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היות ולא נולדתם בארץ תבואו מוכנים עם כל מיני טופסולוגיה ויהיה בסדר

אני נולדתי בארץ ואני צבר למהדרין, אמא שלי התחתנה בארץ והתגרשה בארץ, כך שמבחינת הרבנות אין איתי שום בעיה.

כדאי שתתחיל לשנות גישה ולדאוג גם לבת זוגך

:-P

שוב, מזל טוב ובהצלחה!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

rgunv כתב:

פעם ראשונה שאני שומע שמזייפים בצורה כזו. החשש הגדול שלי שייגמר האלכוהול ואז לך תרוץ לקנות באמצע החתונה. ב"ה יש לנו 2 משפחות מהצד הרוסי ששם הוודקה נשפכת כמים :lol: יחד עם זאת אני מעדיף להיות בטוח שכל הכמויות תקינות ולא לדאוג לזה, בכל מקרה רשמתי לפניי לקנות אלכוהול ולא לסמוך על בר חיצוני, אך כנראה שאלך על בר חיצוני בסוף. תודה! :grin:

הייתי בכמה "עשרות חתונות", ב2500 ש"ח אתה בעצמך סוגר פינה איכותית ל220-230 שתיינים, בר חיצוני יעלה לך לפחות 3500, הברים קונים את המשקאות באותן החנויות ובהנחה של 5% גג (זה גם ככה סיטונאים), אם הם לא מזייפם הם לא מרויחים, בד"כ הבקבוקים הראשונים הם מקוריים אך לאחר מיכן כאשר כולם כבר "מרוככים" השתיה מזויפת.

*קח בחשבון שהוא טוען שהוא מפנק אותך בשתיה, מגיע לעבוד עם לפחות עוד עובד, סוחבב, מרים, מרכיב וכל זה כביכול במחיר שאתה הית משלם על שתיה.

מדובר על סטודיו קטן? אנו צריכים 4 אלבומי חתונה לפחות.

הכוונה בסטודיו קטן היא שזו לא חברה שמוציאה 15 אירועים ביום, היחס שתזכה לו הוא אישי ונעים, הכי חשוב זה לפגוש את הצלם ולראות שיש איתו כימיה אחרת התמונות יצאו רקובות (אני לא יכול לפרט בפומבי אך בדרך כלל העבודה של האולפנים הגדולים היא מסחרית יותר ומקורית פחות, זה מפעל)

איננו צריכים הנחייה בכל מקרה. לא כולם רוסים בחתונה :wink:

האמונה שכל תקליטן יכול לנגן כל סוג של מוסיקה היא שיקרית, אני סגרתי עם "תומר רוקח" היות וראיתי אירועים דומים שעשה, אתם מכירים את הקהל שלכם וצריכים להחליט על התמהיל המוסיקלי (לא רשימת שירים אלא יותר מה הקהל יאהב) - לאחר מיכן לחפש תקליטן מתאים.

אנחנו כבר סוגרים אולם במרכז, מול הים בשישי בצהריים בנובמבר לא נראה לי כרעיון טוב, לא רוצה שהחופה תעוף לים :roll:

איפה אם זה לא סוד ?

אני מחפש חליפה לא חד פעמית שאוכל ללבוש אותה גם בשמחות הבאות :razz:

קניתי חליפה בחנות "מקצועית" ברעננה, לא זול אבל מקצועי, בגיזרה נכונה ונראה טוב, יחדה עם נעליים וחולצה יעלה

לך 1400-1700, המחיר לא זול אבל אי אפשר להשוות לחליפות ב700 שקל העשויות מפוליאסטר.

חמותי לעתיד עושה גיחה לאוקראינה וקונה שם שמלה חבל"ז בתפירה אישית.

מקווה שהאשה בוטחת בטעם שלה אחרת זה כפל קנס.

אני נולדתי בארץ ואני צבר למהדרין, אמא שלי התחתנה בארץ והתגרשה בארץ, כך שמבחינת הרבנות אין איתי שום בעיה.

יכולים לעשות בעיות גם לאישה.

 

 

 

 

כלל הברזל באירועים הוא שאתה מקבל מה שאתה משלם עליו (וגם זה לא תמיד), אין דילים שווים, אין מבצעים, מה שמוכרים בזול הוא זול באיכותו.

 

צלם נורמאלי מתחיל ב6500 (שילמתי יותר כדי לקבל רמה מאוד מסוימת) תקליטן ב3800-4000, אך גם במחיר זה אין ערובה להצלחה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

 

לסיום, קבל פרומו של מה שהולך ברבנות:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IG0FB-bZuoU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הגנבת לי את המוח, שחבל לך על הזמן. מזמן לא צחקתי ככה!:lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בתור חתן טרי (לפני כשלושה חודשים)

עברתי את הכול.

 

ואני יוכל להמליץ לך על שני דברים חשובים.

תעשה את הכול עם החברה שלך. זה תהליך שזוכרים שנים אחרי. וזה פשוט כיף.

דבר שני. חתונה מיוחדת. זוכרים יותר מאוכל טוב. ואולכוהול טוב. (כמובן שיהיה אוכל טוב ואלכוהול)

 

 

הייתי בחתונה, היה אלכוהול בכ15 אלף שקל!!! ואוכל של שף מפורסם. ואת החתונה שלי זוכרים יותר חברים והתחתנו בהפרש של שבועיים.

 

 

אצלי היה 2 דברים מיוחדים.

עשינו סרט בחברה שמתמחה בזה. סרט קצר ומצחיק אש.

ובסופו ריקוד עם החברים. הפתענו את כולם.

 

ודבר שני.

שלי היה חשוב ביותר. נהוג (בחלק מהחתונות) לחלק מתנה קטנה בסוף להגיד תודה.

אני חילקתי שמיכת פליז איכותית. שהיה עליה ריקמה של החתונה עם תודה.

שזה היה עטוף בנילון כמו סוכריה. (לא זול. אבל התוצאה היתה מדהימה.)

 

 

זו היתה חתונה של 350 איש. לא השקעתי באלכוהול יקר. לקחתי את הבר של האולם. שהיה הכי זול. הוספתי לשני השולחנות החשובים 6 בקבוקים יקרים. 3 גרי גוס 3 ויסקי איכותי. הבר עלה כ 4500 שקל.

האוכל לא היה יקר. כ 150-160 שקל לאדם.

DJ היה חבר טוב. ותותח. שאני ממליץ עליו בחום. DJ אורן (ORENGE).

הצלם נתן מחיר טוב. ובגלל זה נבחר.

שמלת כלה. אשתי בחרה בחנות שתופרים לך. וקנתה אותה. ההפרש היה עצום לעומת מקומות אחרים.

חליפת חתן קניתי ברוברטו בקניון בירושלים. ביחד עם חליפה לאבי. עלה סביב ה 1600--2000 לשנינו. לא זוכר בדיוק.

הוספתי מספר דברים לעיצוב. שהיו לנו חשובים.

שטיח שחור לכל רחבת הריקודים. ושטיח אדום לכניסה. (תוספות של 2000 שקל. עלות השטיח)

 

תכלס. את הכסף השקענו בסרט / ריקוד. ובמתנה. כי את זה האורחים זוכרים.

 

אני מירושלים.

המחירים של האוכל. בין 130-140 אולמות זולים.

150-170האולמות הבינונים.

170-200 האולמות הגדולים והיפים. "כמובן קשרים. וחברים יכולים להוריד את ההמחיר בכל האולמות.".

יש מקום שביקש הכי יקר באיזור.. האולם החדש בנווה אילן. יפה אבל מבקש מחיר מופרע לכל הדעות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לבחור מעלי.

חתונה מיוחדת אף אחד לא זוכר חוץ מהחתן והכלה,אני מבטיח לך שאחרי שהאורחים יצאו מהאולם ,90% מהאורחים לא יזכרו כלום אחרי כמה ימים(אלא אם הייתה איזה פאדיחה רצינית).

בתור מחותן טרי(אתה-לא אני:wink: ), הכל נראה מושלם בחודשים הראשונים אחרי החתונה,כולם זוכרים,כולם בעננים ,הסרט היה מצחיק(ואני בטוח שהיה מצחיק) כולם משבחים וכולם מהללים,אחרי עוד כמה חודשים זה לא מעניין אף אחד חוץ מהחתן והכלה ויכול להיות שגם אותם כבר לא, אני די בטוח שרוב האנשים(גם אלו שלא מודים בזה) שהשקיעו בדברים מיוחדים מסתכלים אחרי זמן מה לאחור ואומרים לעצמם איזה טיפשים אנחנו שהשקענו X שקלים על יונים מוזהבות שמשלשלות נטיפי זהב על האורחים בזמן האוכל..

ומה מטרת ההמחשה הפרובוקטיבית שלי.. כל המתחתנים לעתיד,קחו דברים בפרופורציה ואל תקפצו מעל היכולות בשביל לספק שואו לאנשים שלא יהיה אכפת להם אחרי הארוע,בסופו של יום הכל שטויות ומי שישאר עם החור בכיס זה אתם (שירישורי המצב שלנו מצויין וחבריו זוכרים..).

בהצלחה.

פורסם

לגבי הגימיקים והשטויות שאנשים מוציאים עליהם כסף, מסכים ב 100%!

אף אחד לא זוכר את זה שעה אחרי החתונה, וזה מיותר ולא נחוץ.

לגבי זוכרים חתונות או לא, יש מקרים שזוכרים טוב מאוד. אני יכול להגיד לך שעד היום אנשים

מזכירים לי ולאשתי את החתונה שלנו, ועברו יוצר מחמש שנים. אם תקרא את ההודעה הקודמת

שלי בנושא תראה שלמרות היותה מפוארת יחסית, היא לא עלתה הון ולא חרגנו מהתקציב בכלום.

ולא היה לנו שום גימיק/סרט/הופעה/יונים או כל שטות אחרת, שעולים הרבה ולא שווים את

הכסף הזה.

בכל דבר ניסינו למצוא את מה שרצינו, הפעלנו קשרים, שאלנו, בררנו והתמקחנו כמו שצריך,

והכל ברוח טובה, ואפילו הפכנו לחברים של כמה מנותני השרותים.

לגבי הבר, תלוי את מי לוקחים, ולא כולם מזייפים. יש מקומות שאם ייתפס שם בר שהביא

אלכוהול מזוייף, הוא לא יכנס אליהם יותר. אצלנו בחתונה היו אנשים שגם אחרי בקבוק ויסקי,

אם תביא להם משהו מזוייף הם ירקו לך אותו לפנים, וכולם שבחו את הבר, את היחס, וכמובן

את המבחר.

אל תקחו את הכי נוצץ והכי מפוצץ, תחפשו את נותן השרות הנכון, יש כאלה שהם גם הגונים

וגם נותנים שרות טוב, כמו בכל דבר.

פורסם

כבר רשמתי.. 90% לא זוכרים,ה10% הנותרים הם או בני משפחה ממש קרובים שאוהבים להתרפק על העבר(סבא ,סבתא וכו..), או אנשים עם אינטרס.

מטרת התגובה שלי הייתה בסך הכל להכניס מתחתנים טריים לפרופורציה,לקראת הארוע ובימים שלאחריו זה נראה כדבר הכי חשוב בעולם וכאילו כל העולם סובב סביבם(וזה טבעי לחלוטין),אולם כשהזמן עובר ונכנסים לחיים האמיתיים,הארוע שכל החיים הנשים שלנו חלמו עליו הופך לעוד פריט שולי במדף הזכרונות ותו לא.

פורסם

בעניין הכניסה לפרופורציות ומטרת ההודעה שלך הסכמתי לחלוטין. אני גם אומר שאת רוב הדברים

לא זוכרים, וזה לא מעניין אף אחד אם הכלים והמפות היו בצבע כזה או אחר, אם היו מסכים עם סרטון

של החתן והכלה, או מה היה כתוב בהזמנה.

אבל לגבי זוכרים או לא, תתפלא, רבים מאלה שמזכירים לנו את החתונה זה אנשים שהם לא ממש קרובים,

ולרובם לפחות אין איזה אינטרס לעשות דבר כזה סתם ללא סיבה.

גם לי יש כמה ארועים שאני זוכר לטובה, גם אם הם מעטים, ואלה לאו דווקא היו ארועים ״מפוצצים״, אלא

ארועים שהדברים בהם היו מאוזנים, בטעם טוב, ועם הקפדה על הדברים הנכונים.

פורסם

;-) גם בכיף.

המטרה היא לעזור, כמו שכתבת, שלא ישפכו כסף על שטויות. כמות ההמצאות והגימיקים בתעשיית

החתונות היא כל כך גדולה, ואני נדהם כל פעם מחדש עד כמה אנשים דבילים לשלם על שטות כזו

כסף, וגם לא מעט.


×
×
  • תוכן חדש...