Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בטוח שאתם צודקים ב100%.

אני מסכים שיש דברים שהם מעבר למוצדקים.

לעשות חתונה ולהזמין 2/3 זמרים (כ 100,200 אלף שקל) זה מוגזם.

לעשות דברים מיוחדים בסכום הגיוני. כ 10,000 שקל שאנשים יזכרו. זה סביר.

 

יכולתי להזמין בר משקאות ב15K. אבל בחרתי להזמין בכ4.5K. ואת ההפרש לתת לאורחים כמתנה מיוחדת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע מה איתך, אבל להזמין זמר עבור 25-50 אלף שקל נראה לי הגזמה פראית.

כך גם שדרוג של כלי ההגשה, או התפרעות עם הוצאה על הזמנות, שאנשים רואים בדיוק לשניה,

ומעיפים למגירה, כדי שתהיה להם הכתובת והשם של האולם, ואח"כ זה עף לפח.

כך גם הפרחת פרפרים, יונים, או כל בעל כנף אחר, ולטעמי גם זיקוקים זה מיותר, מה גם שזה ערסי למדי...

אותו דבר לגבי צלמים וכד'. אנשים מזמינים 3 צלמים, מצלמות רחף ועוד כל מיני שטויות, בעוד שצלם אחד טוב,

יחד עם עוד צלם וידאו טוב, מספיקים בהחלט לחתונה של עד 350 איש. וכל דבר כזה זה עוד כמה אלפי

שקלים. אבל שיהיה, מתחתנים פעם אחת לא?

אותו דבר על רכב. אני אישית, באתי בזמנו במזדה 3 ליסינג שהיתה לי מהעבודה. לא רציתי מאף אחד רכב אחר,

כי לא רציתי אחריות על רכב לא שלי, ולשכור רכב מפואר זה שוב סיפור של 1000-2000 שקל,

וכל זה בשביל שניה וחצי שהאורחים עוברים ליד הרכב ורואים אותו? למי זה אכפת?

ווכה נאספים להם עוד כמה אלפים, ועוד כמה מאות, והחשבון תופח בעשרות אלפי שקלים.

אנשים נסחפים, ומוצאים את עצמם אחרי החתונה מתחילים לשלם חובות, וזאת במקום לחשוב איך הם

חוסכים ומקימים בית ומשפחה כמו שצריך.

פורסם
אני לא בטוח שאתם צודקים ב100%.

אני מסכים שיש דברים שהם מעבר למוצדקים.

לעשות חתונה ולהזמין 2/3 זמרים (כ 100,200 אלף שקל) זה מוגזם.

לעשות דברים מיוחדים בסכום הגיוני. כ 10,000 שקל שאנשים יזכרו. זה סביר.

 

יכולתי להזמין בר משקאות ב15K. אבל בחרתי להזמין בכ4.5K. ואת ההפרש לתת לאורחים כמתנה מיוחדת.

 

כל אחד עושה כטוב בעיינו אבל הדברים נכתבו מניסיון אישי שלי ושל כל הסובבים אותי..

אני מאמין שגם אתה תראה את הדברים בצורה הזאת בעתיד,לא מסנגר עלייך באופן אישי אלא באופן כללי לגבי מתחתנים.

כמו שכבר רשמתי ,כשמתחילים החיים האמיתיים,מבינים כמה ארוע החתונה הוא דבר שולי שאין ממש צורך להשקיע יותר מדי.

פורסם
אני לא בטוח שאתם צודקים ב100%.

אני מסכים שיש דברים שהם מעבר למוצדקים.

לעשות חתונה ולהזמין 2/3 זמרים (כ 100,200 אלף שקל) זה מוגזם.

לעשות דברים מיוחדים בסכום הגיוני. כ 10,000 שקל שאנשים יזכרו. זה סביר.

 

יכולתי להזמין בר משקאות ב15K. אבל בחרתי להזמין בכ4.5K. ואת ההפרש לתת לאורחים כמתנה מיוחדת.

 

זו הטעות של הזוגות הצעירים, וגם של ההורים הצעירים (בריתות) והפחות צעירים (בני \בנות מצווה): אף אורח לא זוכר את הטקס יותר מ-24, מכסימום 48 שעות, חוץ מאשר , כמובן, אם יש איזו קטסטרופה שכמובן אינה מתוכננת. לכן אני לא רואה שום סיבה להתאמץ בנושא של מיוחדים.

כנ"ל לגבי הצילוצים - לאלבומי הסטילס עוד יש שימוש כלשהו ומעיינים בהם כשיש יום הולדת עגול, אבל על הוידיאו נזר להיות נצפה פעם אחת, מכסימום פעמיים ולהזרק למגירה. לכן אין טעם להשקיע סכומי עתק בצלמים, במיוחד לא בוידיאו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני יכול להעיד שבחתונה שלי היה בערך כלום

ועדיין כולם זוכרים שזה היה אירוע נחמד באווירה טובה.

 

בחתונה של חברים טובים הכול היה סטנדרטי חוץ מ:

- סרטון אנימציית-פלסטלינה שיצר אחד מבני המשפחה, שבא בהפתעה גמורה לכולם.

- חברה של הזוג שהדריכה הרקדה קבוצתית (אירית או סקוטית, אני לא מבין בזה).

שום זיקוקים, שום יונים, שום זמרים ושום שטויות. אנשים נהנו עד הגג.

אה, כן, בחינם כמובן.

 

- - - -

 

בווידאו אף אחד לא צופה אחרי השנה הראשונה.

 

כן כדאי להשקיע קצת בסטילס או לפחות לדאוג לעבודה סבירה בתחום הזה -

זה משהו שמעלעלים בו גם אחרי 20 שנה אם התוצאה היא אלבום קומפקטי ונוח לעיון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה רבה :-D

האולם שאנו מעוניינים לסגור בו את המאסר (סליחה, האישה רוצה לסגור בו את החתונה) נבדק ולא נמצא ברשימה השחורה :lol:.


×
×
  • תוכן חדש...