Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רשמת אזור רצוי.

 

אני התחתנתי לפני שנה ו 4 ימים. מספר האורחים היה מאוד דומה לשלך. הוזמנו כ 170 והגיעו כ 150. אם אתה מחפש בעלי מקצוע ואולם באזור ראשון - רחובות אז תגיד ואני אמליץ לך בכיף.

 

 

אסף

פורסם
רוצח שנדון למאסר עולם יוצא עם התנהגות טובה אחרי 16 שנה .

 

אז תתחיל להתנהג כיאות.

 

בטח תגיד גם שאתה עם אותו הרכב מאז.:lol:

 

 

אחרי שלאשתך יש ויזה מהחשבון המשותף מאיפה ישאר כסף להחליף אוטו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חליפה, יהושע בן נון, תל אביב, מנחם בגין 10

אחלה מקום שבעולם!!!

רכשתי שם חליפה לחתונה של אחותי ב 650 שקל בלבד, חליפה ז"א מכופתרת, עניבה, גרביים, חגורה, מכנס וג'קט.

אבא שלי רכש שם חליפה, בגלל שהוא בחור גדולה ושמן, סה"כ 1000 שקל, וזאת הייתה מציאה!!

גם כולל הכל!!

בקיצור יצאנו משם עם 2 חליפות, + מכנסיים, מכופתרת ועניבה לאחי הקטן ועוד כמה צ'ופרים, סה"כ ב 1650 ש"ח.

חנות ברמה, ממש זולה, בלי פוזות, שירות על הכיפאק!!

 

איך להגיע לשם?

עולים על הלגווארדיה, נכנסים למנהרת אלנבי, רמזור שני שמאלה וכבר תראה את זה!

 

מזל טוב ובהצלחה!!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
שאני אצרף פה קישור לשרשור הבכיינות השבועי על יוקר המחייה?

חתונה ב-50 אלף, הצילו.

 

לא, לא מעניין לי את קצה הזרת השמאלית ש"ככה כולם עושים".

אפשר גם אחרת.

 

ראשית כל אני רוצה להדגיש שאצלנו אנו באמת מתוכננים בקטע של תקציב ומראש קבענו לעצמנו מסגרת מקסימלית שנוכל לעמוד בה עם או בלי עזרה מההורים. כמו כן, מראש החלטנו שגימיקים פסולים אצלנו-איננו הולכים לרדת ממסוק תוך כדי הפרחת יונים צחורות באוויר, ואני וזוגתי לא מחפשים לעשות פוזות כדי שידברו על החתונה מבחינת הגימיקים, אלא יותר חשוב לנו שידברו על האוכל, האלכוהול, וכמובן-איך אנשים בסוף הלכו מרוצים ושמחים ב3 לפנות בוקר.

 

החתונה תעלה רבה פחות מ-50 אש"ח - הרי יקבל צ'קים. אם יעשה חתונה צנועה מאוד יוציא פחות - וגם יכניס פחות. בסופו של דבר ההפרש לחשבונו יהיה קטן, לכאן או לכאן.

נראה לי שהבחור דווקא די צנוע, מחושב ולא מתכוון לחתונת פאר עם ממסוקים וזיקוקין, כך שבסה"כ הסיכון קטן. "ירויח" או יפסיד כמה אלפי ש"ח - מדובר בסכום כואב (או מתוק) באותו יום, אבל זעום בקנה מידה של מחיה, אפילו לשנה.

 

בהחלט-אני וזוגתי מאוד מחושבים ואינני מתכנן חתונת פאר עם כל מיני אטרקציות. חתונה סולידית ויפה-הדבר האחרון שאני רוצה שיחשבו הוא שהתקמצנו על משהו.

 

 

לא רשמת אזור רצוי.

 

אני התחתנתי לפני שנה ו 4 ימים. מספר האורחים היה מאוד דומה לשלך. הוזמנו כ 170 והגיעו כ 150. אם אתה מחפש בעלי מקצוע ואולם באזור ראשון - רחובות אז תגיד ואני אמליץ לך בכיף.

 

אסף

 

אזור רצוי: גבולות חדרה-ת"א, עקב הקרבה של המשפחות שלנו.

 

חליפה, יהושע בן נון, תל אביב, מנחם בגין 10

אחלה מקום שבעולם!!!

רכשתי שם חליפה לחתונה של אחותי ב 650 שקל בלבד, חליפה ז"א מכופתרת, עניבה, גרביים, חגורה, מכנס וג'קט.

אבא שלי רכש שם חליפה, בגלל שהוא בחור גדולה ושמן, סה"כ 1000 שקל, וזאת הייתה מציאה!!

גם כולל הכל!!

בקיצור יצאנו משם עם 2 חליפות, + מכנסיים, מכופתרת ועניבה לאחי הקטן ועוד כמה צ'ופרים, סה"כ ב 1650 ש"ח.

חנות ברמה, ממש זולה, בלי פוזות, שירות על הכיפאק!!

 

איך להגיע לשם?

עולים על הלגווארדיה, נכנסים למנהרת אלנבי, רמזור שני שמאלה וכבר תראה את זה!

 

מזל טוב ובהצלחה!!

 

תודה על ההמלצה, בהחלט אבדוק את המקום. אמא שלי רוצה לקנות לי את חליפת החתן, לזה אני בהחלט לא מתכוון לסרב :lol:

 

ד"א-לגבי רב, אנחנו מעוניינים להתחתן דרך "צהר".

אשמח לגבי המלצה על אתרי צילום בגבולות הגזרה.

פורסם
ואני וזוגתי לא מחפשים לעשות פוזות כדי שידברו על החתונה מבחינת הגימיקים, אלא יותר חשוב לנו שידברו על האוכל, האלכוהול, וכמובן-איך אנשים בסוף הלכו מרוצים ושמחים ב3 לפנות בוקר.

 

בהחלט-אני וזוגתי מאוד מחושבים ואינני מתכנן חתונת פאר עם כל מיני אטרקציות. חתונה סולידית ויפה-הדבר האחרון שאני רוצה שיחשבו הוא שהתקמצנו על משהו.

 

1. בדוק אם האולם מוכן להמשיך את הארוע עד 3 לפנות בוקר. גם לאולמות יש הגבלת שעות, הרי הם צריכים להכין את הברית של מחר בבוקר, וגם אם יסכימו לעבור את המגבלה מן הסתם יהי ה עליך לשלם והרבה, הרי מדובר בשעות נוספות יקרות (125-150%) לעובדים.

2. אף אחד לא ידבר על החתונה מעבר לדרך הביתה, מכסימום למחרת בבוקר. זה לא אומר שצריך להיות קמצן, אבל אם האוכל סביר ואין תקריות חריגות (השפעת אלכוהול?) זה באמת לא אכפת לאף אחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כדי להכניס את הזוג הצעיר לפרופורציה כלכלית

 

חתונה זה בדיוק כמו משכנתא.

 

מקבלים בבת אחת סכום גדול ומחזירים : במשכנתא מדי חודש , בחתונות , תלוי בקצב ההזמנות לפעמים 3 בחודש.

 

ולגבי הזכרון מהאירוע

 

הגברים את האלכוהול ואת הכוסיות

הנשים מי לבשה מה ואיך ההיא נראתה זוועה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, אתה עדיין משלם תמורת החתונה שלך? :lol:

הסיפור הוא על הבן ה בוגר ששואל את אביו כמה עלתה חתונתו, והאב עונה - איני יודע, אני עדיין משלם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צלם: http://www.zoom-99.com/

תתחיל מזה.. הם לא זולים אבל ממש טובים.

+1

 

עשו עבודה מעולה, אם תתמקח אפשר להוריד לסכום נחמד :)

 

תבדוק אם אתה יכול להביא אלכוהול משלך, אם כן תסמן את הבקבוקים שלא יגנבו לך וישימו משהו אחר.

מבחינת אוכל לדעתי זה החלק הדי חשוב אחרי שתבחרו אולם יהיה לכם ערב טעימות נסו לסגור על מנות שמבקשים תוספת מחיר עליהם בחינם.

 

כל זה מנסיון (של חבר..)

 

אהה כן מזל טוב :)

404

פורסם
1. בדוק אם האולם מוכן להמשיך את הארוע עד 3 לפנות בוקר. גם לאולמות יש הגבלת שעות, הרי הם צריכים להכין את הברית של מחר בבוקר, וגם אם יסכימו לעבור את המגבלה מן הסתם יהי ה עליך לשלם והרבה, הרי מדובר בשעות נוספות יקרות (125-150%) לעובדים.

2. אף אחד לא ידבר על החתונה מעבר לדרך הביתה, מכסימום למחרת בבוקר. זה לא אומר שצריך להיות קמצן, אבל אם האוכל סביר ואין תקריות חריגות (השפעת אלכוהול?) זה באמת לא אכפת לאף אחד.

 

1. כשאמרתי 3 לפנות בוקר-הגזמתי קצת. אין ספק שנברר לגבי התמשכות של הארוע מעבר לחצות. תודה על המידע!

2. חס וחלילה קמצנות-אבל על פי כמות לא מעטה של ביקורות האוכל שם טוב מאוד.

 

כדי להכניס את הזוג הצעיר לפרופורציה כלכלית

 

חתונה זה בדיוק כמו משכנתא.

 

מקבלים בבת אחת סכום גדול ומחזירים : במשכנתא מדי חודש , בחתונות , תלוי בקצב ההזמנות לפעמים 3 בחודש.

 

ולגבי הזכרון מהאירוע

 

הגברים את האלכוהול ואת הכוסיות

הנשים מי לבשה מה ואיך ההיא נראתה זוועה

 

יש צדק בדבריך :)

 

+1

 

עשו עבודה מעולה, אם תתמקח אפשר להוריד לסכום נחמד :)

 

תבדוק אם אתה יכול להביא אלכוהול משלך, אם כן תסמן את הבקבוקים שלא יגנבו לך וישימו משהו אחר.

מבחינת אוכל לדעתי זה החלק הדי חשוב אחרי שתבחרו אולם יהיה לכם ערב טעימות נסו לסגור על מנות שמבקשים תוספת מחיר עליהם בחינם.

 

כל זה מנסיון (של חבר..)

 

אהה כן מזל טוב :)

 

תודה :) מה זה "סכום נחמד"..?

 

לגבי האלכוהול אני מתלבט מבחינה תקציבית. המשפחות של שנינו מהצד הרוסי של המפה כך שהאלכוהול יכול בהחלט לזרום חופשי, ולכן אני מתלבט האם בכלל שווה לקנות אלכוהול עצמאית עקב ההפרש במחירים שמצטמק. החשש הגדול שלי הוא שבאמצע החתונה האלכוהול ייגמר-ואז ייגמרו המילים לפדיחה :shock: אני חושב שבסוף אלך על בר חוץ שמבחינתי אני אהיה רגוע שהאלכוהול לא יפסיק לזרום. מה הערכת סדר הגודל לבר שכזה?

פורסם

שום בר חוץ לא יוכל לעמוד בדרישה אין סופית לאלכוהול לכן תכין רזרבה שלך . מנסיון ..

 

הבעיה איך אח"כ נוסעים האורחים הבייתה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לגבי צלם, אני לא יודע איך המחירים שלו היום, אבל "אריאל הצלם" הוא אחלה צלם, והכי חשוב, בנאדם טוב,

הגון ונחמד.

לגבי בר, אני מציע לך לסגור עם בר שייתן את השרות הזה, ולא להתחיל לקנות בקבוקים, לאגור, להביא מהדיוטי

וכד'. גם ככה ביום הזה יש לך כ"כ הרבה דברים לסדר ולדאוג להם, אז תוריד ממך כמה שיותר דברים.

מילת המפתח היא מיקוח! אני ואשתי עשינו חתונה יחסית מפוארת, אבל בגלל ניהול תקציב, משא ומתן קשוח

מול נותני השירות(שאפשר לעשות ברוח טובה, ולהיות בסוף חברים של כולם), וסרוב להסחף לכל מיני גימיקים

שטותיים, נשארנו ללא חובות מיותרים שלא תוכננו, ובדיוק כמו שרצינו.

עד היום אנשים בטוחים שהוצאנו מאות אלפי שקלים על החתונה, מה שממש רחוק מהמציאות, וכל זה בגלל

ההתנהלות שלנו.

פורסם

לא לשכוח את הדיסק של MISTER DJ :wink:

שיהיה במזל טוב! יותר מזה, אני לא יכול לתרום :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מבחינת אולם ממליץ בפה מלא ובצורה חד משמעית על אגדתא.

 

אני התחתנתי שם לפני שלוש שנים ואם יש בחירה שאני ואשתי הכי מרוצים ממנה היא הבחירה באולם.

החל מהמראה, השירות ובעיקר האוכל.

 

הפידבקים שקיבלנו היו מעולים.

 

מכיוון שכמות המוזמנים שציינת לא גבוהה יחסית תוכלו לערוך את האירוע באולם הקטן.

 

לגבי צלם אני לא שותף להתלהבות מזום 99 שהומלץ פה, והלכתי לציק צאק שעם הכוונה ברורה מאישתי הפיקו אלבום וסרט מעולים (שאני ראיתי פעם אחת ואישתי ארבע), אבל קחבחשבון שהם יחסית יקרים.

 

מעבר לזה, חשוב להנות מההליך עצמו - תכנון חתונה הוא כמו עסק ששניכםשותפים בו ויכול להפוך להליך מורט עצבים אז נסו להיות כמה שיותר רגועים ולהנותמהתקופה וכפי שצויין לעיל, ולא בכדי - להתמקח.

 

המון מזל טוב,


×
×
  • תוכן חדש...