Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתחת למושבים האחוריים יש בורג שמחובר לגוף הרכב .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

הבורג שיש שם הוא מהמנעול של חגורת בטיחות, וחבר אמר שהם ניסו לחבר לשם אך לא הצליחו לשחרר אותו

פורסם

יש מתחת למושב כמה ברגים של חגורת בטיחות,תנסה כל בורג רציני אחר, בשביל זה אתה צריך בוקסה כי ברגים אלו מחוזקים היטב.

פורסם

האם חבר שלי יכול לנסוע ככה כמה ימים או שזה מסוכן? האם צריך לנתק מגברים מהפלום שלא יהיה איזה שהו קצר?

פורסם

כמובן שזה מסוכן, שלא ישפך דלק לתוך הרכב. עדיף לתקן את זה כמה שיותר מהר ולא לקחת סיכון.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קח את כל מה שאמרו לך כאן ותכפיל פי 100,לא חבל על הבן אדם ? שיתקן את זה כמה שיותר מהר זה טירוף.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

יכול להיות שזה לא מיכל הדלק,

יכול להיות שזה גם צינור דלק, מה שמחמיר את הבעיה,

 

אגב, למה המתקין הגיע עד למתחת למושב כדי לקחת מינוס? נשמע לי קצת הזוי,

אני לקחתי מינוס בצורה הכי פשוטה, מי שמכיר במאזדה לאנטיס הבקאלית מאחור

תפוסה על 3 אומים, פשוט, שייפתי את הצבע על הפח סביב אחד האומים עד שהגעתי לפח,

לקחתי סופית מהסוג הזה:

emter178ana_small.jpg

ועליה סגרתי את הבורג, בלי קידוחים, ובלי ברגים מיותרים (פרט לארבעת הברגים שתופסים את המגבר)

 

 

 

כמו שאמרו קודמי, יש ללכת למוסך מורשה (עם רישיון מוסך מטעם משרד התחבורה, ולא חאפר)

ושם לבצעה את ההורדה של מיכל הדלק והתיקון, בלי טפלון, ובלי פלסטלינה אפוקסית,

צריך לרוקן את המיכל, למלא אותו מים וסבון, לרוקן ולייבש טוב טוב, ורק אז לרתך עליו עוד פח

שיאטום את החור, (שאחרת כל ריתוך יגרום לפיצוץ) עשיתי את זה לCJ5 אני מאמין שבמאזדה

שזה גם פחות או יותר אותו תהליך,

 

 

 

בהצלחה,

ואל תשכחו, רחוק מחאפרים ישועה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

מילא היה קורה באוטו ישן...אבל למה להרוס מאזדה 3 חדשה שנת 2008...

 

 

אני במקום המתקין לא הייתי יודע איפה לקבור את עצמי (ואני מתקין באוטו דיפו.)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

 

 

כמו שאמרו קודמי, יש ללכת למוסך מורשה (עם רישיון מוסך מטעם משרד התחבורה, ולא חאפר)

ושם לבצעה את ההורדה של מיכל הדלק והתיקון, בלי טפלון, ובלי פלסטלינה אפוקסית,

צריך לרוקן את המיכל, למלא אותו מים וסבון, לרוקן ולייבש טוב טוב, ורק אז לרתך עליו עוד פח

שיאטום את החור, (שאחרת כל ריתוך יגרום לפיצוץ) עשיתי את זה לCJ5 אני מאמין שבמאזדה

שזה גם פחות או יותר אותו תהליך,

 

 

 

בהצלחה,

ואל תשכחו, רחוק מחאפרים ישועה!

 

אבל אומרים שמיכל עשוי מפלסטיק, אז מה שהבנתי שלא ניתן לעשות ריתוך

פורסם

יש שיטות להלחמת פלסטיק,

 

אישית לא הייתי נותן שישימו לי גוש אפוקסי על הקדח במיכל, כי אפקוסי מתייבש הוא עלול להשבר, (יודע מתיקוני שטח)

רק תגיד לחבר שלך עם המאזדה שהוא מסתובב עם פצצה מטקטקת, ויכול לקרות אסון מסיגריה שיזרקו ליד האוטו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הוא בכל מקרה יחליף מיכל. עם המתקין לא יסכים הוא ישלם בעצמו ויתבע את המתקין. היום הוא יבדוק נושא

פורסם

מה הסיבוך ליד המתקין 100

שלום עומד לידי מישהו שלא רוצה להוציא לי חשבונית

HU - alpine 123e , Front -Morel Dotech Ovation , Amp - Crunch P900.4 Power Zone , Sub -street machine 12

פורסם

לא נראה לי שמשטרה מטפלת בזה, נראה לי זה יותר מס הכנסה ומע"מ,

 

אך אל תתפוס אותי במילה, הבירוקרטיה הישראלית גדולה עליו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...