Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שי אולי תירגע עם הרעיונות הללו? אפשר גם אחרת, לגשת למתקין ולבקש לתקן את המיכל. יכול להיות שהמתקין עובד עם מוסך וישלח אותו לתקן במוסך. לא צריך לתת הצעות שרק יחממו את העניין. המטרה היא לתקן את הנזק ולא להכנס לעימותים מיותרים. תקלות יכולות לקרות לכל אחד שעובד.

+1 היתי אומר שתקלות לא קורות רק למי שלא עובד. בגישה טובה אנשים גם מתייחסים אליך אחרת

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

shaylpz - פני צלקת.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
שי אולי תירגע עם הרעיונות הללו? אפשר גם אחרת, לגשת למתקין ולבקש לתקן את המיכל. יכול להיות שהמתקין עובד עם מוסך וישלח אותו לתקן במוסך. לא צריך לתת הצעות שרק יחממו את העניין. המטרה היא לתקן את הנזק ולא להכנס לעימותים מיותרים. תקלות יכולות לקרות לכל אחד שעובד.

צודק, אבל אם הוא לא ירצה לתקן במוסך אלא כמו שהוא אמר בטלאפון שיסתום עם החומר בעצמו, מה לעשות אז?

פורסם

תיגש אליו למקום סביר להניח שהוא לא יוכל לתקן את החור מבלי להוריד את מיכל הדלק מפני שאין גישה. לתחוב שם חומר כלשהו תסביר לו שזה לא מקובל עליך. תבקש ממנו בצורה יפה שאתה דורש תיקון במוסך שמתמחה בעניין. יכול להיות שיסכים ולא תהייה בעיה. לא יסכים זה כבר סיפור אחר ואפשר כמובן לתבוע אותו. חשוב שתבוא בגישה יפה ולא בגישה מאיימת.

פורסם
תיגש אליו למקום סביר להניח שהוא לא יוכל לתקן את החור מבלי להוריד את מיכל הדלק מפני שאין גישה. לתחוב שם חומר כלשהו תסביר לו שזה לא מקובל עליך. תבקש ממנו בצורה יפה שאתה דורש תיקון במוסך שמתמחה בעניין. יכול להיות שיסכים ולא תהייה בעיה. לא יסכים זה כבר סיפור אחר ואפשר כמובן לתבוע אותו. חשוב שתבוא בגישה יפה ולא בגישה מאיימת.

 

ברור שחבר ינסה לבוא בטובה ואם לא יסכים, אז יתבע אותו. הוא גם לא נתן חשבונית

פורסם

זה ברור שקודם כל צריך לבוא בטוב ,יכול להיות שהוא יסכים והכל יהיה בסדר .

אבל אני מדבר כי כולנו חיים במדינת ישראל ,אני רק מכין אותך למקרה ו - הוא לא יסכים ,שתדע איך לפעול .יהיה בסדר .:-P

 

אליקו + 1 8)

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אני לא רוצה להיות שלילי, אבל חבר שלך בטח רצה עבודה בחצי מחיר בלי חשבונית, לשלם פחות במזומן ולסגור סיפור בכמה שיותר זול.

אך תמיד, תמיד זול הופך ליקר.

 

חברים תתקינו אצל מומחים, אל תחסכו.

עבודה ערבית בסופו של דבר עולה פי 2, ואף פי 3, גם בכסף, וגם בזמן ע"מ לפתור את הבעיות שנוצרו במהלך ההתקה.

 

בהצלחה.

פורסם
אני לא רוצה להיות שלילי, אבל חבר שלך בטח רצה עבודה בחצי מחיר בלי חשבונית, לשלם פחות במזומן ולסגור סיפור בכמה שיותר זול.

אך תמיד, תמיד זול הופך ליקר.

 

חברים תתקינו אצל מומחים, אל תחסכו.

עבודה ערבית בסופו של דבר עולה פי 2, ואף פי 3, גם בכסף, וגם בזמן ע"מ לפתור את הבעיות שנוצרו במהלך ההתקה.

 

בהצלחה.

 

הוט רצה עבודה נורמלית במחיר סביר וכן שילם במזומן אבל לא סגר שום דבר לגבי חשבונית, פשוט לא קיבל אותה, ומי מתי ביטלו חשבוניות על מזומן? יכול להיות שמתקין לעצמו כן רשם חשבונית ופשוט לא נתן עותק, אבל זה גם לא חוקי

פורסם

למה חבר שלך לא ביקש אז ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
אני לא רוצה להיות שלילי, אבל חבר שלך בטח רצה עבודה בחצי מחיר בלי חשבונית, לשלם פחות במזומן ולסגור סיפור בכמה שיותר זול.

אך תמיד, תמיד זול הופך ליקר.

 

חברים תתקינו אצל מומחים, אל תחסכו.

עבודה ערבית בסופו של דבר עולה פי 2, ואף פי 3, גם בכסף, וגם בזמן ע"מ לפתור את הבעיות שנוצרו במהלך ההתקה.

 

בהצלחה.

 

באותה מידה אפשר לומר את כל מה שציינת לעיל גם-עליך.הינך מבצע התקנת בידוד למופת בעצמך מכל הסיבות השמורות עימך,שהעיקרית בהן היא וודאי התענוג לבצע בעצמך. קל לבוא בטרוניות ובגיחוך על הלקוח וזה לא דבר רע לחפש זול אבל צריך להבין ולקחת אחריות על ההשלכות של בחירה. ואגב,אתה עושה עבודה יפהפיה ומדהימה.כבוד!

 

לא משנה כמה עלתה העבודה.גם 0 שקלים מחייב את בעל המקצוע לבצע את עבודתו נאמנה לפי הבנתו ויכולתו.עשה מעשה עם פגיעה לא מכוונת ולקח עליה אחריות-דיינו. מכאן והלאה חשובה הדרך והפתרון.

 

חור במיכל דלק שאדיו נפיצים יותר מהנוזל עצמו מסוכן שבעתיים.גם אם יאטום את חור הקדיחה העליון,רצוי לבצע בדיקה מעמיקה שתשלול לחלוטין הימצאות חור במיכל שאדיו של הדלק יכולים להתפוגג מחוץ לרכב אבל מספיק ניצוץ קטן גם מהאגזוז ואת השאר אתם יכולים לדמיין לבד. :?

 

הסבר בטוב טעם ובנחת לבחור את חששותיך ושמדובר בנושא שבוער בעצמותיך ומביא לליבך חשש.והיה,ופתרון הבעיה לא מביא מזור לחששך על הצד הטוב ביותר,פנה למוסך שלך שיבדוק את הפגיעה והכלים לתקן.

 

מחיר התיקון היא הבעיה האחרונה שלך! :idea:

 

בהצלחה

 

ליאור

פורסם

לא רציתי לפגוע באף אחד עם ההודעה שלי.

פשוט בדרך כלל, כשמשלמים במזומן ולא דורשים חשבונית, זה נגמר רע.

במקרה שלנו, שוב זו רק דעתי, בחור הגיע למתקין, סגר איתו על מחיר במזומן, בלי קבלה וקיבל שירות במחיר סביר.

רק בעיה שמתקין הדביל הזה פישל ברמות, וכרגע לך תוכיח שאין לך אחות, ושכל ההתקנה והבעיה שנוצרה, זו אשמתו.

הכל פילוסופיה.

 

אני למדתי דבר אחד, רוצה לעשות משהו טוב, עשה זאת בעצמך, או שלם בהתאם.

אף אחד לא עובד חינם, דוגמה ALPINE וJUNIOR, אף פעם לא שמעתי תלונות או פישולים שהם עשו, אבל מה, שירות שלהם עולה לא מעט, מצד שני למי שיש יכולת לשלם על זה, לא יפתח שרשור על חור בטנק דלק.

 

תהיו בראים כולכם, ופסח שמח.

פורסם

זה מעליי.

 

אם היה אפשר לעשות לתגובה שלך לייק. הייתי עושה לייק ענקי.

 

צריך לבחור את המתקין ברמה גבוהה אחרת חבל... כמו שאמרו פה לפני הזול הוא היקר.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

יש חברה גרמנית בשם ווירט

יש לי קישור אבל לא יודע איך מעלים אותו כאן

להם יש חומר שעומד בדלק ולא נמס

השתמשתי בו בטרענטס הקודמות שלי בהצלחה

פורסם
למה בכלל מתקין מחליט להבריג\לקדוח שם בורג בידיעה שזה נמצא מעל המיכל דלק ויש סיכוי גדול שהוא יפגע במיכל הדלק??

לפי דעתי זה חפריות.

 

אבל כרגע יש מצב נתון

צריך להתמקד בפתרון

מי שיש לו רעיון שיעלה אותו

חשבתי על הגדלת החור רק במרכב הרכב בזהירות

אחרי כן למלא את הפתח הקטן במיכל עם חומר

 

מה דעת המומחים על מהלך שכזה

פורסם

יש את דרך המלך ודרך המלך אומרת אם אם אין גישה מפרקים מיכל הדלק ומתקנים. תאר לך שבהגדלת החור יקרו נזקים אחרים? הדרך הארוכה היא הדרך הקצרה ותוצאותיה טובות יותר.


×
×
  • תוכן חדש...