Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר היה במוסך שמטפל ברדיאטורים ומיכלי דלק. מיכל מפירוק כולל עבודה ומע"ם יעלה 1400 ש"ח. הוא אמר זה למתקין ומתקין הסכים לשלם. הוא ירכיב את זה ביום שלישי כי מחר יביאו מיכל וצריכים לשטוף אותו ולייבש. מתקין אמר שרוצה לבוא ולראות שזה הוא גרם לנזק.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן הוא בירר, פשוט חדש עולה 3500 ואמרו לו גם במורשה שאין שום הבדל כי זה פלסטיק ובדרך כלל לא מחליפים אותם אלא אם מישהו מחורר את זה עם כבל מינוס :)

פורסם

מה שהבנתי ממנו שהוא אמר להם על המשומש שהם יסכימו, אבל יכול להיות שאתה צודק והיה עומד על זה שהוא רוצה חדש

פורסם

זאת כבר באמת סתם התעקשות, לא קורה כלום למיכל משומש.

פעם היו כאלו ממתכת אז אולי היה על מה להתעקש אבל עכשיו שזה מפלסטיק זה שטויות.

פורסם

חלק שאין בו בלאי כמו מיכל דלק - אפשר להתקין מפירוק ואין שום סיבה לשלם יותר מכפול על חדש

ולרצות להתקין חדש רק כי "מה אכפת לו הוא לא משלם" זאת ישראליות מגעילה וחסרת כבוד לזולת ולעצמך

 

עשה נזק המתקין לקח מלוא האחריות כמתבקש מבעל מקצוע שמכבד את עצמו

סופג מחיר מלא של החלפת מיכל דלק במיכל דלק מפירוק - מה אדם יכול לדרוש מעבר לזה ?

פורסם

בהחלט.

אגב אני גם לא אוהב את סגנון הדיבור של "100, יש לידי מישהו שלא מוציא לי קבלה"

זה אינטרס! כי כשהוא בירר על ההתקנה , לא היה איכפת לו מה 100-200 שקל האלה והעדיף לחסוך אותם על החשבונית.

וכשקרה נזק הוא יאיים על הבעל עסק שמראש סיכם איתו??

 

בכל אופן המתקין יצא 100% לפי דעתי, הסכים לשאת בעלות מיכל חלופי.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
shaylpz - פני צלקת.

 

:lol: :lol: :lol:

 

Scarface!

fucking cockroaches! :-D

 

למה להחליף מיכל דלק שלם בגלל חור קטן?! מה אתה רציני???

בצבא היו מגיעים אלינו האמרים אחרי שמילואימניקים עברו עליהם באימון, המיכלי דלק שם היום מגיעים במקום בנפח של 90 ליטר, 50.

מכל המכות שהיו מקבלים מלמטה בנחיתות על בולדרים בדרום היו מעקמים גם את המיגון וגם את המיכל דלק והרכבים האלה עד היום נוסעים עם טנק מקורי שפורק, שופץ ורק הסדוקים הוחלפו.

מיכל דלק = פלסטיק! אין שם שום דבר מיוחד שמצריך החלפה אלא אם כן הוא סדוק בצורה קשה.

חור קטן אפשר לתקן עם מסטיק שעמיד בפני בנזין, לא חסר פתרונות הרבה יותר זולים מהחלפת מיכל הדלק!

ועתיד מעליי צודק בכל מילה שהוא אמר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

ישראליות מכוערת או לא, אם הרכב חדש לכן הייתי דורש שישימו חדש. ומה גם שישראליות מכוערת זה לזלזל בבטיחות ולקדוח חור ליד המיכל דלק ולהגיד "מה כבר יכול לקרות".

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אף אחד לא מושלם, ואנשים טועים, אולי תציעו לתלות את המתקין??

נסחפתם לגמרי.

שוב הרכב חדש אבל מדובר בחלק שלא עובר בלאי מסויים ואין בתכונות שלו משהו שעתיד להתקלקל, אין שום תירוץ לדרוש אחד חדש.

זו בהחלט תהיה התנהגות ישראלית לשמה שבגללה אנחנו מפורסמים.

+ 100 לעתיד וshotdown

פורסם
חלק שאין בו בלאי כמו מיכל דלק - אפשר להתקין מפירוק ואין שום סיבה לשלם יותר מכפול על חדש

ולרצות להתקין חדש רק כי "מה אכפת לו הוא לא משלם" זאת ישראליות מגעילה וחסרת כבוד לזולת ולעצמך

 

עשה נזק המתקין לקח מלוא האחריות כמתבקש מבעל מקצוע שמכבד את עצמו

סופג מחיר מלא של החלפת מיכל דלק במיכל דלק מפירוק - מה אדם יכול לדרוש מעבר לזה ?

 

:mm_yeah::idea:

 

 

לא מדובר ברכב חדש-דנדש אלא במודל 2008 כפי שקראתי כאן.

 

שנית,בלי זלזול -זה עדיין לא מוריד מאחריות המתקין.ברם,אם נשקלל את כל מה שצוין,המתקין בהחלט לוקח אחריות ומתנהג למופת.

 

מציע לבעל הרכב שעדיין חוכך בדעתו אם לשים מיכל חדש שישלים מכיסו את ההפרש של סכום התיקון של המתקין (1400 ש'ח).

 

נכון שזה מרגיז וכואב ואף מסוכן מאד אבל בל נשכח שלפי האמור כאן,יש אחריות מלאה מצד המתקין שזו כבר חצי דרך לפתרון הבעיה ולמרות ש"בספר" כך צריך לנהוג,אנחנו שוכחים עד כמה האנשים בארץ ישראל יכולים להיות נבזיים וזה לא דבר של מה בכך.

 

אפשר בהחלט לקנות מפירוק ואפשר גם לתקן.זה היינו הך,אבל די לחזירות ונא לחזור לשפיות! :evil:

 

ליאור

פורסם

היום בכל רכב נורמלי כולל מזדה 3 יש מלא נקודות של מינוסים אורגנלים מלא ברגים מקוריים שאפשר לגנוב מינוס למה לעזעזל לקדוח בורג פח או בורג גבס לפח הרכב, מתקין מקצועי הוא לא ועל טעויות משלמים :twisted:

פורסם

סיוט לחטוף נזק שכזה מהתקנה, כל התקנה של אביזר לרכב.לא לכל אחד יש את הכח לרדוף "ולתבוע" את המתקין.

מקווה שיהיה לו בהצלחה, שהמערכת תהיה טובה ותכפר עד כמה שאפשר.

פורסם

כולם עושים טעויות, גם המתקינים שהיום נחשבים אומני על ומובילי התחום פעם עשו טעויות של ילדים, למה ? כי הם היו ילדים.

אדם שלא עושה לא טועה, כל עוד המתקין מפיק מזה לקחים ולוקח אחריות, זה 75 אחוז בסדר (100 אחוז היה להמנע מהטעות המביכה עם קצת חשיבה הגיונית)

 

מנגד - כל מהוללי הפורום שכמובן שהם כולם פה מתקיני על שאינם טועים, וכמובן וכמובן שהם אנשי BY THE BOOK שמחליפים כל חלק וחלק ברכבם בחדש מקורי במוסך מורשה היבואן, בל נשכח התכתבות רישמית עם היצרן לאמת שהיבואן הינו היבואן.

 

השירשור היה אמור להיות 3 הודעות

1.קרה לי X

2.דבר עם המתקין ונסה ליישב את העיניין בדרכי נעם

3.תודה לכולם, דיברתי עם המתקין והנושא טופל לשביעות רצוני

 

מנגד יש פה מופע יצום של אוכלי פגרים (סלחו לי על ההתבטאות הקיצונית) שצמאים לדם של אחרים, במקרה הזה מתקין אומלל שלמזלו פותח השירשור לא פירסם את שמו - שכן היה נעשה לו פה נזק עצום ויתכן מאוד שלא בצדק.

 

חבל מאוד שאלו הם דפי פורום אודיו שנת 2012


×
×
  • תוכן חדש...