Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשבוע האחרון הפתיעו אותי פעמיים.

ביום א' בכביש 40, עוקף ב"ש ( לכיוון מצפה רמון ). המהירות המותרת הינה 100 קמ"ש.

נסעתי על 120 ( לא יותר, ברגע שהגעתי ל 120 הורדתי את הרגל מהגז ), ואחרי עליה קטנה ראיתי רכב שעומד בצורה מוזרה ( אך רגילה לאור הבדואים באזור ) על החולות. רק כשעברתי לידו קלטתי בפנים שוטר עם ממל"ז.

לפי המהירות של ה GPS יש סטיה של 7 קמ"ש, מה שאומר 113 ואפילו פחות.

 

הפעם השניה הייתה ביום רביעי.

גם כן כביש 40 ( הפעם לכיוון צפון ). מעט אחרי צומת גורל ( בחלק שהכביש במצב טוב, לא האיזור של השיפוצים, מעט אחרי התחנת דלק של דור אלון ) התבאה שוב נייד, ושוב נפלתי במלכודת.

גם פה אותו סיפור בערך ( במקרה הזה זה היה 115 בשעון ).

בשני המקרים כמובן שלא עצרו אותי.

האם אפשר להיותר רגוע?

הבנתי שאם שוטר עם ממל"ז לא עוצר ולא מראה את המהירות, לא באמת מקבלים דו"ח.

האם יש אמת בדבר?

 

אגב, שני המקרים היו כשהייתי בתפקיד ( בין היתר אני גם נהג בצבא ), על רכבי ליסינג.

תודה ושבת שלום.

פורסם
שלום לכולם.

בשבוע האחרון הפתיעו אותי פעמיים.

ביום א' בכביש 40, עוקף ב"ש ( לכיוון מצפה רמון ). המהירות המותרת הינה 100 קמ"ש.

נסעתי על 120 ( לא יותר, ברגע שהגעתי ל 120 הורדתי את הרגל מהגז ), ואחרי עליה קטנה ראיתי רכב שעומד בצורה מוזרה ( אך רגילה לאור הבדואים באזור ) על החולות. רק כשעברתי לידו קלטתי בפנים שוטר עם ממל"ז.

לפי המהירות של ה GPS יש סטיה של 7 קמ"ש, מה שאומר 113 ואפילו פחות.

 

הפעם השניה הייתה ביום רביעי.

גם כן כביש 40 ( הפעם לכיוון צפון ). מעט אחרי צומת גורל ( בחלק שהכביש במצב טוב, לא האיזור של השיפוצים, מעט אחרי התחנת דלק של דור אלון ) התבאה שוב נייד, ושוב נפלתי במלכודת.

גם פה אותו סיפור בערך ( במקרה הזה זה היה 115 בשעון ).

בשני המקרים כמובן שלא עצרו אותי.

האם אפשר להיותר רגוע?

הבנתי שאם שוטר עם ממל"ז לא עוצר ולא מראה את המהירות, לא באמת מקבלים דו"ח.

האם יש אמת בדבר?

 

אגב, שני המקרים היו כשהייתי בתפקיד ( בין היתר אני גם נהג בצבא ), על רכבי ליסינג.

תודה ושבת שלום.

 

בשביל לקבל דו"ח על מהירות בממל"ז צריכים לעצור אותך בזמן נסיעה כל עוד זה לא קרה נהגת במהירות המותרת

 

נ.ב.

היום יש הוראה לעצור רכבים על מהירות שהיא מעבר ל-40 קמ"ש מהמהירות המותרת

פורסם
בשביל לקבל דו"ח על מהירות בממל"ז צריכים לעצור אותך בזמן נסיעה כל עוד זה לא קרה נהגת במהירות המותרת

 

נ.ב.

היום יש הוראה לעצור רכבים על מהירות שהיא מעבר ל-40 קמ"ש מהמהירות המותרת

 

עכשיו אני בהחלט יכול להיות רגוע.

בכל מקרה אני נהג זהיר, כביש 40 בחלק של העוקף הוא כביש חדש ודיי איכותי, שדה ראיה לטווח גדול, אני לא מוצא שום מניעה להיות בו על 120 ( אגב, בזמנו כאשר הגדילו את המהירות המותרת בכמה כבישים, בחלק הזה של הכביש ב 100% שהיה מוצב תמרור של 110 קמ"ש, אבל לאחר זמן מה הורידו ל 100 )

אבל הצורה שהושטר עמד בה היא באמת גאונית. לעמוד על החול ( איזה 15 מטר משולי הכביש ), בניצב לכביש. ממש כמו רכב בדואי רגיל, ומשם להציץ עם המצלמה השחורה, חולצה שחורה וריפוד שחור של הרכב, באמת הסוואה טובה.

ולגבי הפעם השניה, זה היה אחרי עליה קטנה, אז טיפה לוחצים על הגז ^_^

פורסם

נ.ב.

היום יש הוראה לעצור רכבים על מהירות שהיא מעבר ל-40 קמ"ש מהמהירות המותרת

 

מאיפה המידע הזה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האם אפשר להיותר רגוע?

הבנתי שאם שוטר עם ממל"ז לא עוצר ולא מראה את המהירות, לא באמת מקבלים דו"ח.

האם יש אמת בדבר?

אם לא נעצרת, לא קיבלת דוח.

רק המלצה אישית אליך, להיות ערני מאוד בקטע הכבישים בהם חולפים על פני הפזורות הבדואיות,

לא אחת נתקלתי בנהגים שהרשיון היחיד שצריך לתת להם הוא על הגמל שנמצא בחצר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בפזורה הבדואי הנהגים ברובם הם נהגי שודים מבחינת היכולות אבל למה להתאמץ להוציא רשיון.

 

לא עצרו אותך אין דו"ח.

 

אבל אולי עכשיו כשיש ממל"ז שגם מצלם אז אולי לא צריך לעצור אותך??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב שלי לא מצליח לסגור יותר מ150 אז אני בד"כ לא עולה על 90-95 כדי להישאר על טורים 2.5 , אבל אם אתה אוהב למהר אתה יכול לאלתר כל מיני פתרונות :

1. אמצעיים אלקטרונים שמשבשים רדר כמו צ'יטה וחבריו יש מלא כאלה חפש בזאפ .

2. טשטש את הלוחיות - כמובן שזה יכול להיות עילה לדפוק אותך עם עבירה ,אבל אתה חייל אז זאת אחריות של צה"ל :)

3. פשוט תהיה ערני יותר ותאט ליד הקופים בכחול ה^&%$# האלה...

 

בכל מקרה , לא נראה לי שיעשו לך משהו ואם אתה אומר שהיית בתפקיד מה יש לך להילחץ ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
1. אמצעיים אלקטרונים שמשבשים רדר כמו צ'יטה .....

2. ...אבל אתה חייל אז זאת אחריות של צה"ל :)

3. ..הקופים בכחול ה^&%$# האלה...

 

 

צ'יטה משמש לשיבוש רדאר? ממש לא.

אחריות של צה"ל לעבירות תנועה? ממש לא.

השוטרים הם קופים בכחול?

 

תגובה ממש לא לעניין.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
צ'יטה משמש לשיבוש רדאר? ממש לא.

אחריות של צה"ל לעבירות תנועה? ממש לא.

השוטרים הם קופים בכחול?

 

תגובה ממש לא לעניין.

 

למה להיתפס על קטניות דוד ? ולא רשמתי שהאחריות של צה"ל על העבירה אלא על תקינות הלוחיות .

 

אני מבין שאתה כנראה שוטר אז אל תכעס אבל...- אני שונא אותכם.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
למה להיתפס על קטניות דוד ? ולא רשמתי שהאחריות של צה"ל על העבירה אלא על תקינות הלוחיות .

 

אני מבין שאתה כנראה שוטר אז אל תכעס אבל...- אני שונא אותכם.

 

אין לי מושג אם הוא שוטר, אבל די ברור מה אתה....

פורסם

מה אני ?

איזה דבר חכם יש לך להגיד שלא אמרת ?

 

אתה יכול להמשיך לשחק אותה שנון

אבל אם כל מה שבאמת בא לך זה לרדת עלי ואתה מנסה להיות שנון ולא לכתוב את זה

אז "זה די ברור מה אתה " ...

-פלצן

 

-מהומה בפורום ? :shock: אוי נו ....

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
רק המלצה אישית אליך, להיות ערני מאוד בקטע הכבישים בהם חולפים על פני הפזורות הבדואיות,

לא אחת נתקלתי בנהגים שהרשיון היחיד שצריך לתת להם הוא על הגמל שנמצא בחצר.

את ממש צודקת...

 

בחלק של העוקף הראות היא מצויינת לטווח רחוק, באור יום לא אמורה להיות שום בעיה לנהוג על 110.

אחרי העוקף ( הכביש למצפה רמון ) מסכים איתך לחלוטין שהוא הרבה יותר בעייתי, בלילה בכלל זה פחד אלוהים לנהוג שם...

למרות שעכשיו אחרי שהכביש שופץ המצב הרבה יותר טוב מלפני שנתיים ( שהתחלתי לנהוג בכביש הזה ), אבל עדיין יש מספיק סכנות שם ( בתוספת חולי נפש שעוקפים בצורה ממש מסוכנת, בדואים שעוקפים מהשוליים, גמלים שועלים וכל הבא לכביש ).

פורסם
בשביל לקבל דו"ח על מהירות בממל"ז צריכים לעצור אותך בזמן נסיעה כל עוד זה לא קרה נהגת במהירות המותרת

 

נ.ב.

היום יש הוראה לעצור רכבים על מהירות שהיא מעבר ל-40 קמ"ש מהמהירות המותרת

שוטר צבאי יעצור את פותח השרשור גם על 11 מעל המותר ובשמחה ימלא לך דו"ח, והוא ייהנה מזה, כי מבחינתו הוא הציל חיים ופותח השרשור הולך לעשות 21 בבסיס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...