Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לרגל הרחבת המשפחה אנחנו מחפשים רכב שיסיע בנוחות סבירה 6 נפשות (1 בסלקל, 1 בכיסא בטיחות, 2 בבוסטרים + עגלה ).

תקציב - עד 80000 ש"ח, שנתון - 2007 וצפונה, קילומטרז' שנתי 20-30 אלף. (נסיעות עירוניות קצרות במשך השבוע ונסיעות בין עירוניות בסופ"ש)

מעדיפים שלא (אבל ניתן להתפשר) על - הילוכים ידניים, 3+3 מושבים

 

 

חשבתי על 3 כיוונים:

1. אסטרטגיית האמינות/שמירת ערך (=יפני)

- יתרונות - אמין יחסית, שמירת ערך

- אפשרויות - גרנדיס 2007/8 או MPV 2006/7.

- שיקולים - גרנדיס - צריכת דלק חסכונית יותר (באופן יחסי), חדש יותר. MPV - מרווח יותר, שמירת ערך טובה יותר (?)

 

2. אסטרטגית המחיר (=צרפתי)

- יתרונות - מחיר נמוך (מאד ?)

- חסרונות - אמינות נמוכה, הרבה ביקורים במוסך, שוק חלש/ירידת ערך גבוהה (באחוזים)

- שיקולים - שווה לקחת סיכון ולחסוך בקניה תמורת תשלום מסוים בביקורים במוסך (בתקווה שעדיין ישאר כדאי כלכלית)

- מועמדים: C4 פיקאסו, רנו גרנד סניק, אחר ?

 

3. אסטרטגיית החיסכון בדלק

- מועמד - פולקסוואגן טוראן 1.4 דיזל, 1.6 דיזל, 2.0 בנזין. אשמח לעוד המלצות רכב חסכוני.

- יתרונות - חסכוני בדלק (לא בטוח איזה מהדגמים הנ"ל)

- חסרונות - עלות טיפולים/חלפים (?) [כמה יותר יקר מטיפול בגרנדיס למשל ?], שוק חלש (?)

 

מה דעתכם לגבי הנ"ל ?

יש עוד כיוונים ששוה לשקול ?

 

אם יש עוד שיקולים (פרט למחיר, אמינות, עלות אחזקה) אשמח לשמוע.

 

תודה על כל עזרה.

איל

פורסם

כמות הנסיעות השנתית שלך די מבקשת רכב דיזל.

הייתי מוותר על גרנדיס או MPV בגלל צריכת הדלק +מחירי הבנזין.

 

יש סיטרואן C4 פיקאסו עם מנוע טורבו דיזל חיסכוני מאוד וגיר רובוטי (צריך להתרגל לגיר).

יש גם פורד גלאקסי טורבו דיזל, אבל הוא נדיר מאוד.

את טוראן TDI כבר רשמת, אבל הוא פחות מרווח.

 

אני אישית בחרתי בכיוון אחר לגמרי (אתה יכול לראות בסמלון), אבל כאן מדובר ברכב מסחרי.

אני נוסע מעל 30 אלף ק"מ בשנה ואוהב גיר רגיל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הונדה FRV יכול להתאים לדרישה של החיסכון בדלק והוא מתאים בדיוק ל-6 נוסעים.

העניין הוא שבהרכב הנוכחי שלכם הילד בסלקל יהיה במושב הקדמי אבל מי ישב באמצעי? ואיפה ישב ההורה השני שיטפל בכולם בזמן הנסיעה ועד כמה זה יהיה נוח או לא נוח. היתרון שלו הוא תא מטען שלא משתנה גם בהרכב מלא.

 

הכי מתאים בשקלול הקילומטראז' השנתי הוא טוראן אבל יקח קצת זמן למצוא אחד דיזל ובמצב הולם שלא נסע הרבה והוא "יעניש" ילד אחד בישיבה בשורה האחרונה ולא כל ילד יסכים לשבת שם לבד, הוא עלול לעורר מחאה קולנית :)

 

שבוע טוב.

פורסם

אני דווקא חושב שלפעמים הפרדת כוחות בין הילדים זה רעיון טוב :-D

ה-FRV הוא רכב מצויין אבל הוא יהיה לכם קצת צפוף. לדעתי הפיקאסו הוא זה שישתלם לכם ביותר כיוון שהוא גם חסכוני בדלק וגם זול יחסית לרכישה. הוא יותר חסכוני בדלק מה-MPV או מהגרנדיס ובמחירי הדלק של היום זה יכול להיות מאוד משמעותי. גם מבחינת אמינות, גם רכבים עם הרבה קילומטרים לא דורשים יותר מידי תחזוקה ומראים אמינות טובה.

 

אני מציע לך לעשות נסיעת מבחן על הפיקאסו 1,600 סמ"ק, לראות איך אתה מסתדר על הגיר ולהחליט משם.

פורסם
שלום,

 

לרגל הרחבת המשפחה אנחנו מחפשים רכב שיסיע בנוחות סבירה 6 נפשות (1 בסלקל, 1 בכיסא בטיחות, 2 בבוסטרים + עגלה ).

תקציב - עד 80000 ש"ח, שנתון - 2007 וצפונה, קילומטרז' שנתי 20-30 אלף. (נסיעות עירוניות קצרות במשך השבוע ונסיעות בין עירוניות בסופ"ש)

מעדיפים שלא (אבל ניתן להתפשר) על - הילוכים ידניים, 3+3 מושבים

 

 

חשבתי על 3 כיוונים:

1. אסטרטגיית האמינות/שמירת ערך (=יפני)

- יתרונות - אמין יחסית, שמירת ערך

- אפשרויות - גרנדיס 2007/8 או MPV 2006/7.

- שיקולים - גרנדיס - צריכת דלק חסכונית יותר (באופן יחסי), חדש יותר. MPV - מרווח יותר, שמירת ערך טובה יותר (?)

 

2. אסטרטגית המחיר (=צרפתי)

- יתרונות - מחיר נמוך (מאד ?)

- חסרונות - אמינות נמוכה, הרבה ביקורים במוסך, שוק חלש/ירידת ערך גבוהה (באחוזים)

- שיקולים - שווה לקחת סיכון ולחסוך בקניה תמורת תשלום מסוים בביקורים במוסך (בתקווה שעדיין ישאר כדאי כלכלית)

- מועמדים: C4 פיקאסו, רנו גרנד סניק, אחר ?

 

3. אסטרטגיית החיסכון בדלק

- מועמד - פולקסוואגן טוראן 1.4 דיזל, 1.6 דיזל, 2.0 בנזין. אשמח לעוד המלצות רכב חסכוני.

- יתרונות - חסכוני בדלק (לא בטוח איזה מהדגמים הנ"ל)

- חסרונות - עלות טיפולים/חלפים (?) [כמה יותר יקר מטיפול בגרנדיס למשל ?], שוק חלש (?)

 

מה דעתכם לגבי הנ"ל ?

יש עוד כיוונים ששוה לשקול ?

 

אם יש עוד שיקולים (פרט למחיר, אמינות, עלות אחזקה) אשמח לשמוע.

 

תודה על כל עזרה.

איל

 

 

דיבר איתי יועץ מטעם מגזין אוטו.

לאחר שספירתי לו מה דרישתי המלצותיו היו פורד S Max או קרניבל דיזל...

- פורד S-Max - "חסכוני ומרווח (קצת פחות מהגרנדיס)" . בדקתי ולא ממש עומד במגבלת המחיר (ואין מודל 2006/7 כפי שאמר), גם לא מי יודע מה חסכוני (1:10 לפי אתר kml).

- קרניבל - "דגם דיזל מ- 2007 אמין וחסכוני". בדקתי וגם זה לא מי יודע מה חסכוני (1:9.5). לא ברור אם גם נושא האמינות השתפר בדגמים מ 2007 ואילך.

- הוא הזכיר גם פיקאסו C4.

 

מה דעתכם ?

גרנדיס, קרניבל דיזל 2007 או להסתכן עם C4 ?

מישהו מכיר את גרסאת הדיזל של ה C4 , גם כאן בעיות אמינות כמו בבנזין ?

ובכלל מה הבעיות של ה C4 שכולם מדברים עליהן ??? ומה הבעיות שמזהירים מפניהן בקרניבל ??

 

 

שוב תודה

×
×
  • תוכן חדש...