Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לרכוש קומפוננט .

מה שהולך לגביר אותם זה cerwin vega hed 300 .

איזה קופוננט מומלץ ?

זה לא איביזה ,זה קורדובה!!!!

פורסם

רכיבים :

 

רדיו דיסק פיוניר DEH 3050.

מגבר 1-סירווין וגה hed300.

מגבר שני Logic PLX44.

אחוריים 9\6 פיוניר 400w.

קדמיים קומפוננט fli 225 w.

סאב -jbl gt51204br.

 

תקציב עד 1500 מקסימום.

זה לא איביזה ,זה קורדובה!!!!

פורסם

נסה לשמוע היי אנרג'י, פוקאל V2 או את הדגם החדש יותר, VR, מורל הייבריד.

אלו קומפוננטים בסביבות המחיר שלך.

מה שכן- המגבר שלך לא ינצל אפילו מורל טמפו, הייתי ממליץ לך לשדרג אותו בהמשך, או אפילו על חשבון קומפוננט מעט זול יותר, כדי להביא לאיזון טוב יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא אמרתי מילה רעה על הלוג'יק (שהוא לא להיט, אבל אחלה ביחס למחיר).

אבל הסרווין ווגה הזה לא ינצל כמו שצריך סט של 1500 ש"ח, לא מבחינת עוצמה ולא מבחינת איכות.

 

ד"א, לפני כחודש חבר התקין לוג'יק כזה על טמפו 5.25" בקליאו, אחלה תוצאה ביחס להשקעה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה אומר שאת הדוטק הסרווין לא ינצל?

כרגע האמת אין לי תקציב למגבר חשבתי רק על קומפוננט .

יהיה לי תקציב למגבר רק עם אני ימכור את הסאב הקודם ואת הסרוין שבסך הכול 900-1100.

זה לא איביזה ,זה קורדובה!!!!

פורסם

שמעתי את הסרווין וגה על דוטק,אחלה תוצאה,לא שומעים חלש ומנצל את הסט,לדעתי שווה.

גם כשתחליף מגבר,הדוטק יהיה אחלה סט לשאר המגברים.

 

בהצלחה.

Scan Speak

×
×
  • תוכן חדש...