Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי ולחברה שלי רכב משותף אבל הרבה פעמים אני מוצא את עצמי זקוק לרכב לכל מיני נסיעות קטנות והרכב המשותף לא זמין.

אני צריך המלצה לרכב ידני שיקח אותי ויחזיר אותי מהעבודה (10 ק"מ) ופעמיים בשבוע יקח אותי ללימודים (20 ק"מ הלוך 20 ק"מ חזור), זהו, אלו יהיו השימושים היחידים ברכב.

אני מבין שזה הולך להיות רכב ישן אבל בכל זאת:

שיהיה אמין יחסית, נראה לי שכמה שפחות טכנולוגיה יהיה יותר טוב ושלא ישרוף דלק ;)

 

אשמל לעזרתכם והמלוציתכם יתקבלו בברכה!

 

שבוע טוב

פורסם

אגב,

 

ראיתי ביד 2 עכשיו סאני - SLXI אוט' 1.6

142,000 ק"מ

יד 3

טסט לשנה שלמה!

במחיר של 5000 ש"ח

נראית חבילה טובה אבל אני חושש קצת מהאוטומט

מה אתם אומרים?

פורסם

הסאני רכב די אמין,אך בכזה תקציב הייתי רוכב רכב ידני,שיפוץ של גיר אוטומטי תעלה בערך כמו הרכב,אלא אם הרכב הסאני באמת שמורה עם נתונים טובים שווה לקחת סיכון.

 

מעבר לזה,הייתי בודק סוויפט,שרייד,פיגו 205,אונו,חשוב לבדוק שיש טסט לכמה שיותר זמן,אין טעם כמובן לקחת רכב כזה למכון בדיקה,אך שווה לדעתי לקחת למוסך שיעלו אותו הליפט ושיראו שאין משהו שרציני שיכול להתפתח

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אגב,

 

ראיתי ביד 2 עכשיו סאני - SLXI אוט' 1.6

142,000 ק"מ

יד 3

טסט לשנה שלמה!

במחיר של 5000 ש"ח

נראית חבילה טובה אבל אני חושש קצת מהאוטומט

מה אתם אומרים?

לקראת ה160-180K האוטו כבר מתחיל להתעייף פה ושם.

לדעתי תנסה לעלות עוד קצת את התקציב ולהביא אוטו שמור עם קלומטרז' נמוך בסביבות ה K100-120

פורסם

בשביל כזה ק"מ הוא יצטרך להוסיף לא מאט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לשכן שלי יש סקודה פייבוריט 97 שנקנתה ב-4.5 אלף ש"ח, מרוצה עד הגג עם אפס תקלות עד כה - ידנית כמובן.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

סובארו ג'סטי, פיגו 205 או פיאט אונו. רכבים אמינים מאוד, קלים וזולים לטיפול ועוד ישאירו עודף מהתקציב לתיקונים.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
גולף 94-97 ידנית 1.8. אמין לא שותה דלק והמחירים ברצפה

 

גולף 1.8?? הבחור רוצה רכב ב-5 אלף אמין וזול ולא מסתדר לי איך בתקציב כזה הוא יכול לרכוש גולף 97...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

97 הוא לא ישיג,אך 94 אולי בלחץ,מעבר לזה לדעתי כדאי רכב פשוט יותר ויותר זול לתחזוקה,לא שותה דלק? קצת קשה להאמין ממנוע 1.8,אשמח אם תספר כמה הוא צורך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הוא שותה בעיר 1-12 ומחוץ לעיר בכלל יוצא איזה 1-15. תקרא על האוטו הזה יותר ותבין שזה אחד המכוניות שאפשר להשיג היום! זה גם אוטו בכל פרמטר של "אוטו".

1.מנוע די חזק וחסכוני

2.האחיזה מאוד טובה! אני משווה לאופל אסטרה 2011 שיש לי גם.

3.בתוך האוטו אתה לא מרגיש שאתה בשנות ה90 אלה יותר בתחילת 2000.

 

מה יכול להיות יותר טוב בסכום הזה?

האוטו יד 2 וקניתי אותו בתקציב של הבחור!

×
×
  • תוכן חדש...