הוא שותה בעיר 1-12 ומחוץ לעיר בכלל יוצא איזה 1-15. תקרא על האוטו הזה יותר ותבין שזה אחד המכוניות שאפשר להשיג היום! זה גם אוטו בכל פרמטר של "אוטו".
1.מנוע די חזק וחסכוני
2.האחיזה מאוד טובה! אני משווה לאופל אסטרה 2011 שיש לי גם.
3.בתוך האוטו אתה לא מרגיש שאתה בשנות ה90 אלה יותר בתחילת 2000.
מה יכול להיות יותר טוב בסכום הזה?
האוטו יד 2 וקניתי אותו בתקציב של הבחור!