Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לפתוח בפרוייקט שיפור מערכת הפליטה ברכבי :יונדאי קופה 2.0L 2005 ידני.

 

אשמח לקבל חוות דעת מאנשים מקצועים על העשרת ידע בנושא,אופן עשיה,חומרים,עלות,תוצאה סופית.

 

בברכה,

עידן.

 

 

נ.ב

 

מבצע סמבוסק 10 שקלים עם שתייה, אופס לא קשור לנושא. :wink:

פורסם

בעיקרון העלות יכולה להגיע מאלפייה עד 5-6 אלף תלוי מי עושה, ובאיכות העבודה והחומרים.

בעיקון לרכב עם נפח כמו שלך, נראה לי 2.25 עד 2.5 יהיה טוב, דוד אחורי שיהיה זרימה חופשית אבל שקט! הצנרת יוצרת הרבה רעש, ואם טסט מפריע לך כלכך תשים ממיר ספורטיבי, יש כאלה שמעדיפים בלי ממיר.

 

בכל אופן זה פחות או יותר.

אתה תרגיש שינוי לטובה ברכב, כמה כ"ס בודדים יתווספו והרכב ירגיש קצת יותר טוב בתגובות הדוושה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לא ההיתי מוותר על ההמיר.

מניסיון שלי זה מוריד כוח ושלא לדבר על הרעש (וגם אם כן בסלד נמוך יהיה חסר לך ממונט)

 

אם הרכב עבר מע 100,000 קמ תחליף ממיר לאחד חדש או ספורטיבי ומבטח לך שינווי משמעותיכמובן עם צנרת מתאימה ואגזוז פתוח באיכות בסוף.

רז...

פורסם

אני לא מעוניין להגיע לסכומים כאילו

יש לי תקציב של 3 אלף

אני לא מתכוון להוריד את הדודים בגלל רעש מחריד ובעיקר טסט.

לא שמעתי על דוד ספורטיבי אשמח קצת להסברים ועליות?

אגזוז שקט?כמו REMUS?

 

איפה מבצעים עבודה כזאת?

אצל אגזוזן?

פורסם

חומרים, נרוסטה הוא החומר לצנרת טובה, ממה שידוע לי בארץ.

Remus? אין קשר לחברה, יש סוגים של אגזוזים, וכמובן כל אחד עושה צליל/רעש משלו.

אם אתה מסתרד עם הבחור/מוסך/סדנה שתבצע בשבילך את העבודה, יש אפשרות שהמקום בעצמו יבנה לך אגזוז מתאים, כמובן על פי ההספק ודרישות הדציבלים, אז אם הסתדרתה על כל החבילה למה לקנות Remus שלבד עולה בסביבות ה1000 ש"ח.

אין לי בעיה עם Remus חברה מכובדת שהוכיחה את עצמה כמה,וכמה פעמים.

פורסם

סליחה שאני לוקח את הדיון למקום אחר ...

למה אתה רוצה "לשפר" את מערכת הפליטה ?

זה מה שאתה חושב שחסר ליונדאי הזה ???

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מכוון שרכבי הוא מנוע אטמוספרי ולא ניתן לשפר אותו בצורה רצינית,

אז החלטתי לשפר מה שאפשר ולעלות את הביצועים של הרכב.

 

אני היום מאוד מרוצה מהרכב,

אבל איך אומרים אין לזה סוף

אני לא מתכוון למכור את הרכב ואני רוצה להוציא ממנו את המקסימום,

כמובן בלי להרוס שום דבר.

 

חסר לי קצת מומנט בסל''ד הנמוך כמו שמרגישים את הדיחפה בטורבו(לא שאני משווה בכלל)

 

אני לא עושה את זה כי אני איזה ילד מתלהב שמבלבל תמוח, אני רציני ומעוניין ללמוד על הנושא וליישם.

 

אז אשמח לתגובות חכמות ובעליי ניסיון וידע בנושא,תודה.

פורסם

אני מאמין שתוכל להעזר בסנדאות שמפרסמות פה באתר אני מאמין שהם כבר ניתקלו ברכב אחד או שניים כמו שלך.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם
אני מאמין שתוכל להעזר בסנדאות שמפרסמות פה באתר אני מאמין שהם כבר ניתקלו ברכב אחד או שניים כמו שלך.

 

תוכל לתת לי כמה המלצות על סדנאות(קישורים)

זה לא איביזה ,זה קורדובה!!!!

×
×
  • תוכן חדש...