Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש ברשותי לאנטיס 323 1999 דגם מנוע fp

רציתי לדעת איזה פלגים להרכיב לה.

חיפשתי ומצאתי שרשור שבו בחור בניק Giora ממליץ על מספר סוגים ונראה שהבנתו במאזדה גדולה,

אך מצאתי גם המלצות על אותו סוג פלאג למנוע אחר של מאזדה ולא ידעתי מה נכון לבחור שכן הוא המליץ על פלאגים חמים/ קרים ואני לא יודע מה מתאים לי יותר.

 

זה השרשור:

למי שמעוניין לראות את השרשור להוסיף פעמיים W בהתחלת הקישור

w.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=347085

*הקישור מחולק כי אני לא יכול לפרסים עד שמונה ההודעות שלי יהיה מעל 20 הודעות.

 

תודה

פורסם

עכשיו בדיוק המשכת לי את ההתלבטות בפלגים שציינת אחד מהם קר ואחד חם מה מתאים יותר? זה תלוי באקלים או במנוע?

גם פרסמת אותו פלג שלNGK אחד עם מרחק באלקטרודה 1.0-1.1 והשני 0.7-0.8 שאחד מהם כביכול מקורי ואחד תחליפי אך בתכלס או דגם.

אני מודע לכך שאוטודטה זה מידע כללי לרכב אך האם יש למישהו את הידע והניסיון "בשטח" איזה סוג פלג יתאים יותר?

פורסם

הגיע לדף 3 אשמח לעזרה.

 

נ.ב- למנהלים שכחתי להוסיף פלגים בכותרת (לא יודע אם זה משנה) ואני לא יכול לערוך.

 

תודה

פורסם

שלום.

מנסיון של 8.5 שנים על רכב כזה

שים או של דנסו או של NGK כתוב בספר הרכב בדיוק את דגמי הפלאגים המדויק.

שלא תעיז לשים תחליפי ושלא תהיה סטיה של אות ממה שכתוב בספר

כי אז תשרוף את סלילי ההצתה.

נסעתי על רכב כזה 185K ק"מ ודייקתי לקנות את מה שכתוב לכן,

לא היו לי שום בעיות עם סלילי הצתה(דבר שיכול לעלות כ2000 ש"ח)

שאתה מחליף שמנים שים 10-W40 איכותי עם מסנן מקורי מאזדה ואפשר מסנן אויר תחליפי.

כך תמנע מצרות ותיקונים.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

שלום, לדנסו וNGK יש לכל חברה 2 סוגים של מצתים כמו שכבר כתבתי חמים וקרים האם זכור לך אילו מבינהם הרכבת ברכבך:

BKR5E-11 של NGK (חמים) או BKR6E-11 של NGK (קרים)

 

K16PR-U11 של דנסו (חמים) או K20PR-U11 (קרים)

 

אין לי את הספר רכב (ואין אפשרות להשיג מהמורשה מכיוון שהרכב ישן) הספר עדיין ברשותך ?

בפילטר שמן אני לא חוסך, רק מקורי ואם ההבדל בפילטר אוויר לא יהיה משמעותי אז גם הוא יורכב מקורי.

ובנוגע לשמן כרגע יש במנוע 10-40 של prestone חצי סינטטי,

מה לדעתך עדיף לעבור בהחלפה הקרובה10-40 של חברה מוכרת מוביל, אגיפ? או המקורי מוטורקראפט 5-30 חצי סינטטי?

 

תודה רבה תגובתך מניסיון ברכב זה עוזרת לי מאוד

פורסם

לפי הנתונים שנתת זה מה שהולך אצלך ברכב:

K16PR-U11

 

שמן "של" פרסטון הוא שמן המיוצר במקום לא ידוע ובטח שלא ע"י פרסטון שהינו יצרן נוזלי קירור ולא שמנים.

פורסם

על השמן של פרסטון זאת לא פעם ראשונה שאני שומע את זה ולכן אני לא ארכוש אותו שוב,

אך עדיין הייתי ב-2 מוסכים אמרו לי לבחור 10-40 חצי סינטטי ואילו בחנות חלפים אמרו לי שיש שמן של מוטורקראפט שמתמשים בו במורשה שהוא בצמיגות 5-30 חצי סינטטי ועלותו כ110-120 ש"ח נשמע טוב, האם השמן מומלץ? ועדיף על פני 10-40 אחר איכותי?

 

הפלגים של דנסו במק"ט הזה הבנתי שיש אם 0.7-0.8 ו1.0-1.1 איזה מהם אני צריך?

פורסם

שלום

הרכבתי בד"כ של NGK קרים.BKR6E-11 של NGK (קרים)

המרווח צריך להיות 1.0 עד 1.1

הספר נמכר עם הרכב באוגוסט האחרון.

מנסיון לגבי השמן אחת משתי החלופות היה מצוין

שמן 10W40 של מובייל(מוביל 2000) חצי סינטטי.

או שמן 10W40 של ליקווי מולי MOS2 (מיכל אפור ולא צהוב)חצי סינטטי

אני לא חושב שיש צורך בסינטטי מלא-אל תקנה פרסטון זה שמן באכות נמוכה.

את שניהם דרך אגב קניתי באוטודיפו.

מסנן מקורי למאזדה תמצא ברחוב המסגר(אני קניתי במסגר 6 או בכל חנות שאתה רוצה)

כמה ק"מ הרכב שלך עבר?

אם המנוע מתחיל לגלות סימני עייפות ואכילת שמן ,הליקווי מולי MOS2 מוריד את צריכת השמן למינימום.

גם שמן גיר תחליף כל 60K (דקסטרון3)

בסך הכל רכב נהדר אם מטפלים בו טוב.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

roeiw- סליחה, התבלבלתי עם הפלג של NGKשהעלו בטבלה למעלה שבאותו מק"ט נמצא 2 סוגים שונים.

YRV- הרכב עבר קרוב ל180 אלף ק"מ אם אני לא טועה, ובינתיים לא אוכל לי שמן נחפש 10-40 ונראה מהם האופציות.

יש חנות חלפים קרוב לביתי הפילטרים והפלגים (נקווה שיש את הסוג הזה במלאי) ירכשו ממנה, ואם יהיה שם שמן איכותי אם לא נקפוץ לאוטודיפו.

 

אני אבקש קודם את הפלג הזה NGK קרים.BKR6E-11 של NGK (קרים)

אם לא יהיה נבקש את של דנסו K16PR-U11

 

עוד משהו הבנתי שיש בחלק מהמאזדות האלה פילטר מזגן ובחלק לא אתה יודע אם קיים אצלי (שנרכוש באותה הזדמנות)

בכל מקרה תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...