Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסו לי אדים לפנס האחורי השמאלי של הרכב, ניתן לנקות את הפנס עם לחץ אוויר ולא להשאיר סימן אך האם ניתן גם לאטום את החור? או להחליף את האיטום מסביב?

 

האם חייבים להחליף פנס במקרה הזה?

Confidence In Motion

פורסם

חייבים להחליף (רק אם זה באמת מפריע לך) כי גומיית האיטום באה יחד עם הפנס בשלמותו.

 

לי באופן אישי החליפו 2 פנסים אחוריים באחריות (כמה חודשים לאחר שהיא הסתיימה) מכיוון שהיה לי פגם ייצור

שבו הפלסטיק הפנימי האדום נמס מרוב החום של הנורה וזה לא אמור לקרות.

 

ראיתי עוד כמה מכוניות עם פנסי בלימה "לבנים" במקום אדומים כי כל הפלסטיק שלהם נמס ונשבר והם פשוט נוסעים ככה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

זה לא מפריע זה פשוט לא אסתטי לרכב, וגם יכול בטווח הארוך לגרום לריקבון של הפלסטיק

 

אם היה פה פער של חצי שנה מהאחריות היה אולי על מה לדבר אבל אני כבר כמעט שנתיים לאחר האחריות, זה יהיה קצת בעיה :roll:

Confidence In Motion

פורסם

בעיה מוכרת במזדה 3,ניסית אולי לשים סיליקון בין החיבורים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זה לא מפריע זה פשוט לא אסתטי לרכב, וגם יכול בטווח הארוך לגרום לריקבון של הפלסטיק

 

אם היה פה פער של חצי שנה מהאחריות היה אולי על מה לדבר אבל אני כבר כמעט שנתיים לאחר האחריות, זה יהיה קצת בעיה :roll:

 

ריקבון של הפלסטיק זה לא יעשה, אבל תנסה ותשאל במוסך מורשה מאזדה, אולי לפחות ישתתפו איתך מתוך רצון טוב

בחלק מהעלות ואולי יפתיעו ויחליפו לך על חשבונם.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

תודה לכל העונים

עדכון סטטוס - פירקתי את הפנס בעזרת חבר, נמרח סיליקון מסביב לאטם הגומי כדי לחזק ובנוסף חוררנו את תחתית הפלסטיק לטובת חור ניקוז קטנטן

בוצע ניקוי אוויר לאדים הקיימים ואני אעדכן לגבי המשך התופעה והאם הדבר תרם במשהו.

Confidence In Motion

פורסם

לאבא שלי הייתה את אותה הבעיה ברכב לפני שנתיים ...זאת בעיה שקיימת בהרבה מאזדות.

פשוט תוציא את הפנס תמרח סיליקון ותחזיר אותו.

הסיליקון בוודאות פותר את הבעיה ,עד היום (כבר עברו שנתיים) ואין שום אדים בפנס.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
לאבא שלי הייתה את אותה הבעיה ברכב לפני שנתיים ...זאת בעיה שקיימת בהרבה מאזדות.

פשוט תוציא את הפנס תמרח סיליקון ותחזיר אותו.

הסיליקון בוודאות פותר את הבעיה ,עד היום (כבר עברו שנתיים) ואין שום אדים בפנס.

 

סליחה על ההקפצה אבל בשל היותי משתמש חדש אני לא מצליח לשלוח ה"פ לאלון.

 

יש לי את אותה בעיה בפנס ימין אחורי.

תוכל להנחות אותי בבקשה איפה עליי למרוח בדיוק את הסיליקון והאם יש לפרק את הפנס ממקומו לצורך כך?

תודה רבה :)

×
×
  • תוכן חדש...