Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד על המצלמות החדשות - מלכודת ה- 90/100


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יאמן. למנוע תאונות דרכים הא? אפילו את הרווח מהדוחות הם לא מוכנים להחזיר להשקעה בתשתיות.

משתינים עלינו ואומרים שזה גשם, כנראה שבגלל החורף הגשום אנשים גם קונים את זה.

נשבר הזין מהממשלה הזאת.

 

הסרטון נשלח בדואר האדום לכל האתרים.

אברה קדברה

פורסם

אני לא חושב שזה קשור לממשלה ספציפית כזו או אחרת. זה קשור לתרבות הכללית של חליבת האזרח, בין אם על ידי גורמים ממשלתיים (למשל על ידי ניסיון להטיל מע"מ על עסקאות לא רלבנטיות, רק כדי שתתפשר) ובין אם על ידי פרטיים (למה לפקח על מחירים?).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה לא קשור למצלמות.

אני חושב שאם אוטובוס לפניך נוסע ב-110-120 קמ"ש ואתה עדיין לחוץ לעקוף אותו, יש לך קוצים בתחת.

 

ואם הוא נוסע 80 ואתה עוקף אותו ב- 100, כי אתה יודע שזו המהירות בכביש?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

משהו שרץ ברשת: האם זה נכון? האם צריך להוריד בכל צומת ל-70 קמ"ש? כולל בצמתים שנמצאים בכבישים של 100 קמ"ש וכו?

 

(אני לא יכול לפרסם קישורים, אז פשוט תוסיפו WWW בהתחלה, זה קישור לשרת תמונות של פייסבוק)

 

fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/421170_3331352927156_1191605565_n.jpg

פורסם
איך קיומה של המצלמה משפיעה על החובה לשמור על הימין?

ואם העקיפה גורמת לך להגיע למהירויות בלתי חוקית ובלתי סבירות, אולי היא אינה מוצדקת ומוטב היה להמשיך לנסוע בשקט מאחורי האוטובוס (שלא נראה לי שהוא זוחל) במהירות קבועה ?

 

חשבתי שאתה שואל ברצינות.

כמו שהוא ציין, הוא היה על 100 (מהירות סבירה. למען האמת, גם מהירות של 130 היא סבירה. תשאל את האיטלקים ששם מותר לנהוג במהירות של 130 קמ"ש. בקישור שלהלן, מסבירים לך בדיוק איפה נמצאות מכמונות המהירות: מתורגם לעיברית)

 

אז לבוא ולהתחיל להאשים את הבחור כי לא שמר על הימין בזמן שיש מלכודת מהירות שלא אמורה להיות שם (מלבד חמדנות של המדינה), קצת אידיוטי, לא?

פורסם
ואם הוא נוסע 80 ואתה עוקף אותו ב- 100, כי אתה יודע שזו המהירות בכביש?

 

נראה לי שזה לא היה המצב.

ואם תעקוף אותו ב-100 והכביש של 90 יש סיכוי טוב מאוד שלא תקבל שום דוח.

המסקנה המתבקשת שהבכיינים הם אלה שנוסעים הרבה מעל המהירות המותרת ולא 100 או אפילו 110 בכביש של 90 אלא הרבה הרבה יותר.

פורסם

נחום, הרי זה לא העניין.

אם נניח שהמצלמה מאפשרת לך 10% סטיה, הרי שזה נראה כאילו, לכאורה, ליד המצלמה בלבד הפחיתו את המהירות כדי שה- 10% האלה יתחילו מוקדם יותר. לא צריך להיתמם - יש פה (אם זה נכון) פעילות שהיא borderline חוקית, אם בכלל.

 

לגבי מיקום המצלמות - זה הרי פשע שאין שני לו (טוב, נסחפתי). במקום לשים במקומות מועדים לפורענות כגון סיבובים מסוכנים (נניח בין נשר לנווה שאנן), מציבים אותן בישורת שאין בה תאונות. GIVE ME A BREAK...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נראה לי שזה לא היה המצב.

ואם תעקוף אותו ב-100 והכביש של 90 יש סיכוי טוב מאוד שלא תקבל שום דוח.

המסקנה המתבקשת שהבכיינים הם אלה שנוסעים הרבה מעל המהירות המותרת ולא 100 או אפילו 110 בכביש של 90 אלא הרבה הרבה יותר.

 

נחום, אני אגיד את זה בעדינות המירבית: נסה בבקשה להתייחס לנושא השרשור (המהותי והחשוב) ולא להתעסק בזוטות מטופשות שנובעות מראיית עולם צרה במקרה הטוב, ומניסיון עלוב להסיט את הדיון לכיוון אחר במקרה הרע (טוב, לא התאפקתי עם העדינות).

 

מה שרואים בסרטון הזה זאת בושה ממדרגה ראשונה שאני מאוד מקווה שהאחראי עליה ייענש בחומרה. כן, גם אם זה "בחסות החוק".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחלף זיכרון ישן, הנתיב השתלבות מצומת פורדייס מסוכן וקצר מאוד, התכנון של המחלף ישן ולא מתאים לזמננו. אני חושב שזאת הסיבה להצבת תמרור 90 לפני המחלף לבאים מחיפה. אנני חושב שהמצלמות הוקמו לחנך את הנהג הישראלי, אבל זאת הסיבה להצבת תמרור לפני המחלף.  

פורסם
נחום, הרי זה לא העניין.

אם נניח שהמצלמה מאפשרת לך 10% סטיה, הרי שזה נראה כאילו, לכאורה, ליד המצלמה בלבד הפחיתו את המהירות כדי שה- 10% האלה יתחילו מוקדם יותר. לא צריך להיתמם - יש פה (אם זה נכון) פעילות שהיא borderline חוקית, אם בכלל.

 

לגבי מיקום המצלמות - זה הרי פשע שאין שני לו (טוב, נסחפתי). במקום לשים במקומות מועדים לפורענות כגון סיבובים מסוכנים (נניח בין נשר לנווה שאנן), מציבים אותן בישורת שאין בה תאונות. GIVE ME A BREAK...

 

יש כביש, יש בו שינויים ושינויי מהירות על ידי תימרור - מה הבעיה פה ? מי שעובר ליד תמרורים כאילו כלום, אין לו אלא להלין על עצמו. אני מודע לכך שזה המצב בשטח, התמרורים המלצה, וזה משתקף בתגובות, אבל לי אישית זה נראה קצת תמוה שתמרורים נמצאים שם וכאילו הם אינם.

פורסם
יש כביש, יש בו שינויים ושינויי מהירות על ידי תימרור - מה הבעיה פה ? מי שעובר ליד תמרורים כאילו כלום, אין לו אלא להלין על עצמו. אני מודע לכך שזה המצב בשטח, התמרורים המלצה, וזה משתקף בתגובות, אבל לי אישית זה נראה קצת תמוה שתמרורים נמצאים שם וכאילו הם אינם.

 

הבעיה פה שהכביש לא משתנה ואין סיבה מהותית להורדת המהירות מ-100 ל-90. הנהגים רגילים שבכביש זה המהירות היא 100 וכל עוד אין עבודות בכביש או משהו דומה, אין סיבה לחפש בהיסטריה תמרורי הורדת מהירות שמתחבאים בצידי הכביש. מכאן, טבעי לחלוטין להמשיך לנסוע באותה המהירות - 100-110 קמ"ש, שהיא המהירות הטבעית של הכביש. אקט של הורדה יזומה ל-90 למשך קילומטר ותקיעת מצלמת מהירות חדשה שלך תדע באיזו מהירות היא מצלמת, הוא בבחינת יריקה בפנים של הנהגים שומרי החוק שבסה"כ נסעו 100-105 קמ"ש על כביש ישר, סלול היטב ובעל ראות מצוינת.

 

יודע מה, תגיד לי - אם פתאום ישימו שלטים של 70 קמ"ש לאורך כל כביש 1, אתה לא תעבור שם 70 קמ"ש או שאתה תרים קול צעקה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הבעיה פה שהכביש לא משתנה ואין סיבה מהותית להורדת המהירות מ-100 ל-90. הנהגים רגילים שבכביש זה המהירות היא 100 וכל עוד אין עבודות בכביש או משהו דומה, אין סיבה לחפש בהיסטריה תמרורי הורדת מהירות שמתחבאים בצידי הכביש. מכאן, טבעי לחלוטין להמשיך לנסוע באותה המהירות - 100-110 קמ"ש, שהיא המהירות הטבעית של הכביש. אקט של הורדה יזומה ל-90 למשך קילומטר ותקיעת מצלמת מהירות חדשה שלך תדע באיזו מהירות היא מצלמת, הוא בבחינת יריקה בפנים של הנהגים שומרי החוק שבסה"כ נסעו 100-105 קמ"ש על כביש ישר, סלול היטב ובעל ראות מצוינת.

 

יודע מה, תגיד לי - אם פתאום ישימו שלטים של 70 קמ"ש לאורך כל כביש 1, אתה לא תעבור שם 70 קמ"ש או שאתה תרים קול צעקה?

 

ומה מפריע במקביל להרים קול צעקה ולנסוע כחוק ? שוב - הבדל בין 90 ל-100 הוא לא הבדל שאמור לשנות משהו. גם אתה וגם אני יודעים שאם קיבלת שם דוח, כנראה שלא נסעת על 90, לא על 100, סביר שגם לא על 110, אלא יותר.


×
×
  • תוכן חדש...