Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-החימום ברכב לא עובד!

אילו בדיקות עליי לבצע כדי לאבחן את הבעיה?

 

-בקרוב אני מקבל מייצב טורים חדש!

אני פשוט מחליף עם הישן או שעליי לבצע צעדים נוספים?

 

לגבי רצועת טיימינג.

איך אני בודק אם צריך להחליף והאם צריך לפרק חצי מהרכב בשביל זה או שעם הסבר טוב אפשר לעשות זאת לבד?

 

תודה לעונים.

פורסם

לגבי החימום ברכב זה יכול לנבוע מכמה סיבות:

1. ישנו ברז חשמלי בתוך התא מנוע שכאשר אתה מעביר לחימום הוא אמור להיפתח ולאפשר כניסת מים חמים לרדיאטור חימום,

יש לו נטייה להתקלקל וברז כזה חדש עולה הרבה. (אל תת]וס אותי במילה אבל אם זוכר נכון באזור האלפייה).

2. האם המים מגיעים לטמפ' עבודה? ישנו סיכוי כי הטרמוסטט של הרדיאטור שלך תקוע במצב פתוח ככה שהמים לא מתחממים לטמפ' עבודה ועקב כך החימום לא יעבוד, וגם יגרם בלאי מואץ למנוע וצריכת דלק גבוהה יותר.

פורסם

קודם כל להרגע

 

תקרא הודעות שלי בנושא, לא סיפור יקר אם עושים את זה נכון.

כמו פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=413187

 

או פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=404683

 

ברז עלה לי 130 ש"ח מאנגליה

 

איזה מנוע יש לך?

 

אם יש עוד משהו לא מובן, תשאל

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

 

לגבי רצועת טיימינג.

איך אני בודק אם צריך להחליף והאם צריך לפרק חצי מהרכב בשביל זה או שעם הסבר טוב אפשר לעשות זאת לבד?

 

.

רק אם יש לך מנוע 1250, יש לך רצועת טיימינג.

אם המנוע 1300, יש שרשרת טיימינג, שבעיקרון לא דורשת החלפה.

 

 

פורסם

סורי על העיכוב...

לגבי החום של המנוע המד לא זז בכלל כמעט!!

רק בנסיעה עירונית ובפקקים הוא עולה מעט ורק בקיץ הוא מגיע לחצי!!

 

במנוע שלי זה

endura engine 1300!!!

 

תודה

פורסם

אז כנראה התרמוסטט של הרדיאטור תפוס במצב פתוח וצריך להחליפו ואז גם המים יגיעו לטמפ' עבודה שזה יותר בריא למנוע וגם החימום יעבוד.

פורסם

אוקיי

וסביר להניח שבכל רכב המיקום של אותו תרמוסטט הוא שונה.

הייתי שמח לדעת היכן שלי ממוקם!!

להזכירכם זו פורד פיאסטה 98

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...