Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

לאחרונה אבא שלי החליט שצריך רכב נוסף שיהיה בשבילי

אני כיום חייל לכן זה רכב שישמש אותי בשעות לאחר הבסיס

בתוך העיר בעיקר

התקציב הוא מאוד נמוך כ5000-6000 ש''ח.

אני יודע שזה תקציב מאוד בעיתי מבחינה שיש עוד הוצאות שקונים רכב ישן אם זה יישור קו

ביטוח טיפולים שוטפים וכד'.

אני מודע לכל הדברים האלה לכן התגבשה אצלי ההחלטה שאני אלך לכיוון של פיאט אונו

עכשיו ברצוני לשאול כמה שאלות:

1)איזה שנתון של פיאט ייכנס לי בתקציב(תכללו בפנים גם רכב שעבר קילומ' גבוה או מספר בעלים)?

2)איזה עוד אפשרויות יש לי בתקציב הנתון...?

3)אם לדוגמא בתקציב הנתון תיכנס לי פיאט מודל 90

מישהו יוכל לפרסם לי תמונה ספציפית של אותה השנה...

(חיפשתי בגוגל יאהו ושות' אך אין סינון לגבי מודלים)

 

תודה רבה לכל העוזרים כמובן שאם למישהו פיאט למכירה הודעה פרטית תתקבל בברכה...

פורסם

בתקציב תכנס אונו 1000 שנת 90 פלוס מינוס.

עד שנת 89 כולל זו הצורה הישנה. מ-90 זו הצורה החדשה.

ההבדלים-הצץ רגע לרחוב ותראה מה ההבדל בין אונו עם 05 בסוף לבין אחת עם 8#.

 

גם סוזוקי סוויפט\דייהטסו שרייד\סובארו ג'סטי מסוף שנות ה-80 הן אפשרויות ראויות.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אם זה עוזר לך לקבל קנה מידה - ההורים שלי מכרו לפני כמה ימים אונו 60S, מודל 1992 ללא מזגן וללא אבזור אך במצב טוב מאד ב 7000 ש"ח.

 

אני מאמין שאם תמצא אחת כזו - זו תמורה טובה מאד לכסף שלך.

עוד אפשרות זו סקודה פייבוריט, שיש לה מזגן לפחות, אבל הן לא שורדות את השנים טוב במיוחד, קנה רק אם תמצא אחת במצב ממש ממש טוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...