Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי גולף שנת 99 67000 ק"מ.

נדמה לי כי הטיפול האחרון נעשה ב-55000 ק"מ והגיע הזמן לעשות אחד..

השאלה מה אני צריך לעשות בטיפול והאם יש צורך גם בהחלפת שמן ופיטר גיר וכן פלגים..

 

בנוסף..

הגיר לגיר שלי יש בעייה מוזרה. לאחר ההנעה אם אני מגיע לזינוק בעליי (בעיקר כשהמנוע קר), למרות שאני על D הגיר לא משולב להילוך ואם אני לוחץ על דוושת הגז הטורים טסים למעלה והאוטו מדרדר אחורנית.

בנוסף לפעמים יש נקישה בהעברת הילון בין 1 ל-2. הגיר אוטומטי חשוב לציין.

מה זה אומר? צריך שיפוץ? החלפת שמן??

 

תודה לעונים

פורסם

צריך לבדוק אם חסר שמן. זו פרוצדורה הדורשת הגבהת הרכב, ולכן דורשת מוסך. כדאי שתעשה את זה במכון לגירים אוטומטים, ואם אתה מהאזור, אתה מוזמן לפנות אלינו.

  • ספונסר פורום
פורסם

הטיפול צריך להתבצע ביחס להיסטוריה של הרכב כאשר פעם אחת מבצעים טיפול קטן

(שמן מנוע ומסנן) ופעם אחת גדול (שמן מנוע ,מסנן שמן ,מסנן אויר,מסנן מזגן) בכל מקרה

מוסך מקצועי שמכיר את הרכב ידע לזהות איזה טיפול אתה צריך גם אם אין בידך היסטוריה מדוייקת .

 

לעיניין המכה מתיבת ההילוכים ,כמו שנאמר לך לפניי התופעה שאתה מתאר מרמזת כנראה על חוסר

בשמן של תיבת ההילוכים ,השילוב בין מפלס נמוך ושיפוע של הרכב גורמים למשאבת השמן שבתיבה לינוק

אויר ואז ההילוך מתנתק ,כשאתה נותן יותר גז הוא חוזר בדפיקה .

הדבר מאד דחוף לטיפול כי מצב כזה יכול להביא להרס כללי של תיבת ההילוכים .

 

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקת מפלס שמן בתיבה וליעוץ בעיניין הטיפול ללא תשלום וללא התחייבות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה..

מה אמורה להיות העלות של הוספת השמן והאם זה יפתור בוודאות את הבעיה?

מה גם שהבנתי שכאשר פותחים את הגיר ב-50% מהמקרים הגיר נהרס מהר מאוד לאחר מכן..

פורסם

ושכחתי..

כמה אמור לעלות לי החלפת שמן ופילטר שמן כולל עבודה??

 

והאם יש צורך בהחלפת פילטר דלק??

  • ספונסר פורום
פורסם

טיפול קטן שכולל החלפת שמן מנוע לסינטטי בתקן יצרן ומסנן שמן מקורי

תעלה כ 350 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...