Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
OZA היקר.

מדוע אתה חושב שזה אמור לעניין פה מישהו :?::!::shock:

 

תעבור על הת'רד הזה בצורה אובייקטיבית ותסתכל איך הוא נראה...

ככה אמור להיראות ת'רד בפורום רכב שמכבד את עצמו?

 

אני מבקש ממך ומשאר המשתמשים לקחת זאת לתשומת לבכם.

 

 

אייל , עם כול הכבוד לכול אדם פה , ולא מדובר על מנהל או לא

מה שאמרת היה לא במקום , אני אומר את זה פה ובכוונה לא אישית באי סי קיו או משהו

כי אני רוצה שכולם יראו

אנשים סתם שופטים הודעות שלא נראים לטעמם , והרי לא מדובר בהודעה

שלא תואמת את רוח הפורום , כי הרי אחרי הכול זה אוף טופיק

ראית את ההודעה? , לא אהבת את ההודעה ? , לא נראית לך ? ,

אתה יכול להמנע מתגובה .

בכול מקרה , תרדים יותר תמוהים מזה כבר פורסמו פה

ובין כה וכה התרד הספציפי הזה משעשע ותו לא.

אין פה משטר

אבל חבל סתם לקטול אנשים

 

מה שנאמר הוא לא אישי.....

:o

פורסם

כמה תגובות:

 

1. "כל העסק הזה"... זה מן ביטוי שכזה.., ובאמת הולך פה עסק, לא שאנשים מרוויחים פה חומרית אלה הם נותנים ומקבלים מפה הרבה.. אז כן, יש פה עסק.

 

2. לירן, קודם כל תודה על התמיכה, זה באמת היה הפוינט פה, ולא מעבר...

 

3. המפתחות נמצאו!!! לאחר בדיוק 10 שעות של חיפושים :roflmao::drinking:

 

אמא חוזרת הביתה, ורואה שכל החדר שלי על המיטה, ואני. על הריצפה, איך נגיד את זה ברכות, ראו שהיו לי תוכניות שונות בקשר להמשך חיי :morning: :puppydog: ..

10 שעות בבית מחפש תפאקינג מפתחות בכל חור!!

 

אמא הגיעה התחילה לנבור ולחפש איה שכבר חיפשתי.. ואז קפצתי ואמרתי לה, לא בעדינות לבדוק בחדר שלה, ואולי בטעות גם בתיק שלה!

אמא!!!........................ :snipersm: , למה המפתח שלי בתיק שלךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :2gunfire::bad-word::mad2: !!!!!

 

(איכשהוא ידעתי שזה יהיה קשור לאמא..)

 

מסתבר שהיא התבלבלה בבוקר בין המפתחות ולקחה גם את שלי......... :rofl: ..

 

כך נשרף יום שלם, ועכשיו מצחיק!!!

 

 

בובה!!!!! אנחנו הולכים לקרוע תכביש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evilbat: ..

 

 

אז זהו לבנתיים מקווה ששיעשעתי אותכם קצת...

אני זז להריגע :wave2:

פורסם

סוף סוף :

 

סף סוף יש סוף לת'רד הדבילי ( אך הלא מיותר)...

סוף סוף נמצאו המפתחות - כרגיל , האישה אשמה...

סוף סוף תוכל לחבור שוב לאלפא שלך..

סוף סוף תוכל לקרוע איתה את הכביש...

וכצפוי -

סוף סוף נוכל לנסוע עם האלפא למוסך!!!

:twisted:

 

לילה טוב

:-)

פורסם
סוף סוף :

 

סף סוף יש סוף לת'רד הדבילי ( אך הלא מיותר)...

סוף סוף נמצאו המפתחות - כרגיל , האישה אשמה...

סוף סוף תוכל לחבור שוב לאלפא שלך..

סוף סוף תוכל לקרוע איתה את הכביש...

וכצפוי -

סוף סוף נוכל לנסוע עם האלפא למוסך!!!

:twisted:

 

לילה טוב

זהו התחלתי לקרוא ולרגע חשבתי שאני לא אראה עקיצה..

אך בסוף היא כמובן הגיעה, אני מודה לך מקרב הגרב!!!! :wink:

פורסם
סוף סוף :

 

סף סוף יש סוף לת'רד הדבילי ( אך הלא מיותר)...

סוף סוף נמצאו המפתחות - כרגיל , האישה אשמה...

סוף סוף תוכל לחבור שוב לאלפא שלך..

סוף סוף תוכל לקרוע איתה את הכביש...

וכצפוי -

סוף סוף נוכל לנסוע עם האלפא למוסך!!!

:twisted:

 

לילה טוב

זהו התחלתי לקרוא ולרגע חשבתי שאני לא אראה עקיצה..

אך בסוף היא כמובן הגיעה, אני מודה לך מקרב הגרב!!!! :wink:

 

אוזה , מדבר שבי - הכל נאמר בהומור!!!!!

תמסרי ד"ש לבץ ולנולי!!! ולא לשכוח את דודו ועופרה!!!

:-)

פורסם

תרד שטותי אבל לא מיותר לדעתי והכי חשוב עם סוף טוב

 

אני לא חושב שהיה מקום למחוק את התרד הזה

אבל אני גם לא חושב שמתנהל פה משטר להיפך המנהלים עושים עבודה בסדר גמור

למרות שנמחקה לי הודעה ולדעתי לא היה מקום למחוק אותה אבל זאת זכותכם

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
דר"א , למה OZA ?

 

(לא ש RSI זה יותר מוצלח אבל...)

 

שלוIM

 

שם חיבה של החברה.. (לשעבר.......... :roll: )

אני רוצה להחליף, אבל אף אחד לא יכיר אותי בשמי החדש..

פורסם
אני שם 20 שקל שהוא בסוף ימצא אותם בשידה :D

 

סתם, בהצלחה לך.

אם תמצא, דפוק נסיעת הרגעה לצפון הרחוק (נהריה) וחפש אותי :lol:

 

 

50ש"ח... 8)

×
×
  • תוכן חדש...