Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקנה בכם על צריכה כזו נמוכה... אני לא אגיע בחיים ל1 ל11 בעיר, להזכירכם יש לי מגאן קופה 2.0, אני התאהבתי הנהיגה שלה ונוסע די ספורטיבי וממש נהנה, אבל מה, רק מחשב הדרך מראה לפעמים צריכה של 1 ל5 או ל4 כלוחצים עליו בראשון או שני, ובממוצע הוא עושה בערך 1 ל8 (לפי המחשב) ובמציאות זולל יותר...

טוב אין ממש מה לעשות... הנאה שווה דלק שווה כסף..

בכל מקרה בבין עירוני לפחות לפי המחשב בחמישי היא ממש חסכונית, מגיעה שם ל1 ל18 אפילו 20 (לא בניוטרל אלא בהילוך עם גז), אבל בממוצע 1 ל14 אני מנחש אולי יותר חסכוני אפילו...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מקנה בכם על צריכה כזו נמוכה... אני לא אגיע בחיים ל1 ל11 בעיר, להזכירכם יש לי מגאן קופה 2.0, אני התאהבתי הנהיגה שלה ונוסע די ספורטיבי וממש נהנה, אבל מה, רק מחשב הדרך מראה לפעמים צריכה של 1 ל5 או ל4 כלוחצים עליו בראשון או שני, ובממוצע הוא עושה בערך 1 ל8 (לפי המחשב) ובמציאות זולל יותר...

טוב אין ממש מה לעשות... הנאה שווה דלק שווה כסף..

בכל מקרה בבין עירוני לפחות לפי המחשב בחמישי היא ממש חסכונית, מגיעה שם ל1 ל18 אפילו 20 (לא בניוטרל אלא בהילוך עם גז), אבל בממוצע 1 ל14 אני מנחש אולי יותר חסכוני אפילו...

 

זה מה שקורה כשמקשיבים למחשב הדרך בנסיון לחשב צריכת דלק ממוצעת.

 

 

:)

 

 

ולכל החברה שענו לבחור עם הצבא האדום... חבל על הזמן בנסיונות החינוך שלו, הוא רוצה פוזה. בדיוק כמו האנשים שקונים יונדאי קופה, רק בפחות כסף.

המלצה שלי - פונטו 1.1 כמו שהציעו לפני - אוטו חסכוני בעליל, זריז באופן מפתיע, ועם הרבה הרבה אהבה אפשר לגרום לו להראות כמו פונטו HGT. (את הכסף שתחסוך על דלק, תוציא על עודף משקל מפיברגלאס...)

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

עזבו אותו עם הפוזה מה אכפת לכם בכלל?! הוא שאל על המכונית לא שאל כלום על פוזה. לא מבין מה הבעיה שלכם? הוא אוהב רכב בצורה ספורטיבית כמו שיש אנשים שאוהבים מכוניות גדולות וכמו שיש אנשים עם מנועים גדולים. זה שהוא אוהב מכונית בעיצוב ספורטיבי לא מבין מה אתם בכלל רוצים? גם אני הייתי מעדיף רכב עם עיצוב ספורטיבי יותר כי זה פשוט יותר יפה! הרי גם אתם הייתם מעדיפים לנסוע במכונית יפה יותר...

בקיצור, מה התקציב שלך? תחשוב על אופל אסטרה GSI שנת 94-96 או על אופל קורסה ראיתי שעשו אותה ממש יפה מבלי הרבה מידיי עבודה.

פורסם

השרשור הזה ישן.

 

 

"אוהד מ" משום מה הקפיץ אותו שוב. (אני לא מצליח להבין למה).

לפני שאתם ממשיכים לריב - שימו לב ממתי השרשור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חח טעות שלי...

 

הקפצתי אותו כי ניסיתי למצוא איזה שרשור שיכול לעזור לי בקשר לעניין הדלק באוטו, וסתם להשוות לעומת תצרוכות אחרות, וזה הראשון שעלה ברשימה :) sorry


×
×
  • תוכן חדש...