Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום אני בעל לאנטיס 04.

היום שמתי לב שהתאורה כבויה בכפתור, כאשר מדליקים את כל האורות.

אני כבר לא זוכר אם אמור להיות שם אור או לא, מישהו שיש לו לאנטיס יכול להגיד לי?

ואם יש והיא נשרפה איך אני מפרק את הכפתור הזה ומחליף?

פורסם

שלום אני לא התכוונתי ללחוץ על הכפתור עצמו.

אלה הכוונה שלי היית, שבזמן שמדליקים את כל האורות שתי סיבובים בידית השמאלית,

אז כל הלחצנים דלוקים.

עכשיו במשולש הזה אמור להיות גם תאורה אני כמעט בטוח שהיה.

ומאתמול שמתי לב שאין אז השאלה אם המנורה נשרפה ואפשר להחליף או לעזוב את זה?

פורסם

לא נראה לי שצריכה להיות תאורה בכפתור ההוא בכל מקרה, לחבר שלי יש לאנטיס 2002 ואין אצלו תאורה שם.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

בדרך כלל ברוב הרכבים קיימת תאורת רקע לכפתור המצוקה. איך בדיוק הנהג צריך לראות את הכפתור בלילה ללא תאורת רקע ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לא נראה לי שצריכה להיות תאורה בכפתור ההוא בכל מקרה, לחבר שלי יש לאנטיס 2002 ואין אצלו תאורה שם.

עכשיו אני בטוח 100 אוחז שהיה תאורה, בדקתי אצל מישהו גם לאנטיס 2002 ויש לו תאורה אדומה.

בדרך כלל ברוב הרכבים קיימת תאורת רקע לכפתור המצוקה. איך בדיוק הנהג צריך לראות את הכפתור בלילה ללא תאורת רקע ?

 

שלום מרק יש לך מושג איך להחליף תאורה בכפתור הזה ואיזה סוג מנורה לקנות?

פורסם

מקפיץ.

 

אני מת להחזיר שם את האור זה מציק לי בעין.

אולי בכל זאת יש מישהו שיכול להגיד לי איך להגיע לנורה הזאת?

אני מפחד לנסות סתם ולשבור משהו בטעות.

יש לי ידיים טובות חבל לי לרוץ למוסכים בשביל זה.

פורסם
למרות ידיך הימניות , שים לב שרוב הפלסטיקים עדינים וחד פעמיים .

למרות שזה צורם לך תשתדל לא לגעת .

 

זה שזה עדין זה ידוע, וחד פעמי זה לא כל עוד אתה מפרק את זה כמו שצריך.

אני צריך שפחות או יותר יסבירו לי ואני יסתדר.

סך הכל זה לא לפרק מטוס.

הרבה אנשים עשו פה פרויקטים שהיה להם אפס ניסיון לא צריך להיות מדען.

רק צריך לדעת את הבסיס והכל יסתדר.

 

תן לבעל מקצוע לעשות זאת וכך תימנע מנזקים וגם תלמד איך עושים זאת לפעם הבאה.

 

כנראה שזה מה שאני יעשה בגלל שהעסק עדין.

אבל בטוח יש איזה טכניקה פשוטה. נראה לי שצריך לפרק קודם את כל הקוסנלה ומשם כל העסק מתחיל.

חוץ מזה, יש לי גם את התושבת של הדיבורית שבעל הרכב הקודם השאיר לי וגם מעוניין להוריד.

בטוח יש פה מישהו שיכול לכוון אותי קצת אם לא נילך לבעל מקצוע.

פורסם

מנסיוני במאזדות אחרות זה נורה מולחמת בתוך הכפתור לא משהו בר החלפה אלא רק כל הכפתור שזה אפשר למצא בקלות בפירוקיות ,

 

אבל אני מסכים בכללי אם מה שכתבת תפרק , תנסה , תלמד , מקסימום השיעור יעלה 50 ש''ח .

×
×
  • תוכן חדש...