Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר , וקומפוננט (גם סאב אבל לא נראה לי קשור) , בכל פעם שאני מפעיל רדיו אני שומע את המוזיקה הרבה יותר שקטה.

ניסיתי לבדוק בהגדרות של המערכת אבל לא ראיתי שם משהו מיוחד.

זה המפרט שלי אם זה עוזר

רדיו דיסק DEH-7350BT

קומפוננט MOREL DOTECH

מגבר AUDISON DS4

סאב FOCL SB25A1

אגב , שאני שומע בדיסק או בDOK אין שום בעיה , זה רק דרך רדיו.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

ברדיו דיסק שלך יש תכונה שנקראת source level adjuster שתפקידה להעלות או להוריד את עוצמת השמע במקור שאתה שומע (USB,CD ורדיו).

ברדיו דיסק של פיונר זה נקרא SLA .יש להיכנס לתפריט של הכיוונים במצב רדיו ולהגביר את ה SLA .

אני מאמין שבזמן שכיוונתה את המערכת פשוט הגבירו את ה SLA במצב CD ואז במעבר לרדיו אתה מרגיש הבדל כי בעצם האות של ה CD הוא זה שמוגבר והרדיו נשאר אותו הדבר .

 

אם הכיוון אותו הדבר ברדיו וגם בCD/USB ,כניראה שהקליטה נמוכה ואינה מספקת את האות הנדרש כמו שצריך.

פורסם
אם העוצמה בד"כ בסדר ורק ברדיו נחלשת, אני דווקא חושב שהבעיה נמצאת בHU.

איך עובד עם דיסק?

כפי שציינתי בDOK ובדיסק הכל בסדר , רק עם רדיו הווליום לא בסדר.

 

ברדיו דיסק שלך יש תכונה שנקראת source level adjuster שתפקידה להעלות או להוריד את עוצמת השמע במקור שאתה שומע (USB,CD ורדיו).

ברדיו דיסק של פיונר זה נקרא SLA .יש להיכנס לתפריט של הכיוונים במצב רדיו ולהגביר את ה SLA .

אני מאמין שבזמן שכיוונתה את המערכת פשוט הגבירו את ה SLA במצב CD ואז במעבר לרדיו אתה מרגיש הבדל כי בעצם האות של ה CD הוא זה שמוגבר והרדיו נשאר אותו הדבר .

 

אם הכיוון אותו הדבר ברדיו וגם בCD/USB ,כניראה שהקליטה נמוכה ואינה מספקת את האות הנדרש כמו שצריך.

תודה רבה לך , אני אבדוק את זה ואחזור לעדכן , כנראה מחר.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

×
×
  • תוכן חדש...