Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ביונדאי אקסנט 96 1500 ידנית,

מקודם (12 וחצי בלילה) שמתי לב כי יוצא מעט עשן מהאגזוז (אם אני לא טועה עשן בצבע לבן - בכל זאת לילה לא בטוח ב100%)

כשנתתי גז בהילוך סרק שמתי לב כי יוצא הרבה עשן מהאגזוז,

אציין כי דיי קר בחוץ והרכב הגיע לטמפ' עבודה אך היה מונע סביבות ה15 דקות בלבד, כמו כן היה קצת ריח של דלק (אולי בגלל שכמה דקות לפני כן מילאתי פול באוטו)

ובנוסף האוטו עומד על 195,000 ק"מ, יש סיבה לחשוש?

פורסם
מדובר ביונדאי אקסנט 96 1500 ידנית,

מקודם (12 וחצי בלילה) שמתי לב כי יוצא מעט עשן מהאגזוז (אם אני לא טועה עשן בצבע לבן - בכל זאת לילה לא בטוח ב100%)

כשנתתי גז בהילוך סרק שמתי לב כי יוצא הרבה עשן מהאגזוז,

אציין כי דיי קר בחוץ והרכב הגיע לטמפ' עבודה אך היה מונע סביבות ה15 דקות בלבד, כמו כן היה קצת ריח של דלק (אולי בגלל שכמה דקות לפני כן מילאתי פול באוטו)

ובנוסף האוטו עומד על 195,000 ק"מ, יש סיבה לחשוש?

בוקר טוב

עשן לבן אפור מעיד על אכילת שמן במנוע, האם אתה צריך להוסיף שמן מדי פעם? עשן שחור מעיד על אכילת דלק מטורפת, ועשן

בצבע לבן שקוף - זה לא עשן אלה אדים המופיעים בעיקר כשהלחות גבוהה באויר, אדים לא צריכים להדאיג אותך, זאת תופעה נורמלית.

בברכת הנותן מקבל

פורסם
בוקר טוב

עשן לבן אפור מעיד על אכילת שמן במנוע, האם אתה צריך להוסיף שמן מדי פעם? עשן שחור מעיד על אכילת דלק מטורפת, ועשן

בצבע לבן שקוף - זה לא עשן אלה אדים המופיעים בעיקר כשהלחות גבוהה באויר, אדים לא צריכים להדאיג אותך, זאת תופעה נורמלית.

בברכת הנותן מקבל

 

תודה רבה, אני מאמין שזה היה רק אדים אם כי אני אבדוק בימים הקרובים.

×
×
  • תוכן חדש...