Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: נחשפה מרצדס SL החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראית מצויין!

אבתי יותר את העיצובים ה"מרובעים" שלהם יחסית לקווים המעוגלים האלה אבל יש מגבים מחוממים אז אי אפשר להתלונן.

פורסם
היא מגיעה עם חימום במגבים. מישהו יכול להסביר לי למה מגבים צריכים חימום?

 

כדי שלמכונאים תהיה עבודה :)

פורסם

את הפנסים הקדמיים לא אהבתי בכלל מזעזע ...

בנוגע לכל השאר, רכב מדהים כמו שהיה תמיד.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

אני מצטרף לכל אלה שמעדיפים את הדגמים הישנים.

היא לא מכוערת אבל היא פחות יפה מהדגם המוחלף.

אני דווקא חושב שמתיחת הפנים לדגם הקודם קלקלה. אהבתי את הפנסים העגולים מקדימה ואת העיצוב העדין והנקי. כמובן שכבודו של הדגם של שנות ה-90 במקומו מונח אבל לדעתי היוצא היה הכי יפה.

 

שבת שלום.

פורסם

אהבתי את הירידה במשקל, אהבתי מאוד את עיצוב הפנים, את גג הזכוכית שמתכהה בלחיצת כפתור וזהו בערך, השאר מאכזב.

 

מבחינה עיצובית הקודמת יפה יותר, על 2 גרסאותיה וגם הדגם שלפניה היה מהמם.

הSLK החדשה נראית כמו מתיחת פנים לא ממש מוצלחת של הדגם אותו היא החליפה, לא מכונית יפה.

 

בSLS הקווים עגולים יותר, הפרופורציות טובות, לא נראה כמו הדבקה של פרונט כוחני עם אף בולט על דגם קיים.

haters will hate

פורסם

מסכים עם המשפט האחרון של חבר הפורום הגאה.

 

מעבר לכך, SLS יפה רק בגלל שהיא מזכירה את הווייפר בצורתה :lol:

מצד שני, אני פריק של אמריקאיות.

הבוז לך.

 

 

פורסם

הדבר היחיד שמשותף ל-SLS ול-SL זה הגריל הקדמי שהוא הקו העיצובי הנוכחי של מרצדס, מעבר לזה עושה רושם שאת ה-SL הנוכחית עיצב בנגל....אותה אחד שאחראי לסידרה 7 הישנה והזוועתית של ב.מ.וו.

 

את ה-SL הנוכחית צריך לראות כמה פעמים עד שמתחברים לעיצוב המרובע משהו שלה, זאת החדשה נראית פשוט רע והפנסים מאחורה נראים כאילו נלקחו מאיזה רכב קוריאני...

 

זה מאכזב בגלל שדווקא ב-C/E קלאס עשו עבודה מצויינת ושיפרו מאוד את העיצוב ביחס לדורות הקודמים ובכלל משהו טוב עובר על מרצדס מבחינה עיצובית, כל הדור הנוכחי שלהם אמנם עדיין משדר סולידיות ואלגנטיות אבל במקביל משדר משהו צעיר ורענן, חבל שה-SL הזאת לא פוגעת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הדבר היחיד שמשותף ל-SLS ול-SL זה הגריל הקדמי שהוא הקו העיצובי הנוכחי של מרצדס, מעבר לזה עושה רושם שאת ה-SL הנוכחית עיצב בנגל....אותה אחד שאחראי לסידרה 7 הישנה והזוועתית של ב.מ.וו.

.

 

כמה נכון :lol: . יאמר לזכותם של ב.מ.וו שהם מיהרו לתקן את ה7 המזוויעה ההיא, נראה כמה זמן העיצוב הנוכחי של הSL יחזיק.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם
[ATTACH]268769[/ATTACH][ATTACH]268770[/ATTACH]

 

אז מה שאתם כותבים בעצם שגם ה-SLS מכוערת? :-D

 

כן, הSLS מרשימה, מעניינת, משדרת כוח ומועררת יראה. אבל יפה היא לא (וזה אחרי שראיתי 3 כאלה בלייב מכל זווית אפשרית)

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...